Indhold
Den nye ferielov betyder, at I som virksomhed skal tage stilling til, om medarbejdernes indefrosne feriemidler skal indbetales til fonden 'Lønmodtagernes Feriemidler', eller om midlerne skal blive i virksomheden. Har I besluttet at beholde midlerne i virksomheden - og uanset frem til, at midlerne er afregnet til fonden, er der en stribe administrative opgaver, som løbende skal varetages. I har dog mulighed for at lægge disse opgaver hos Azets.
For at gøre dig klogere på mulighederne, er målet med dette webinar at give dig en gennemgang af de opgaver, der skal varetages i forbindelse med de indefrosne feriemidler og en præsentation af, hvordan Azets kan hjælpe i den sammenhæng.
Program
- Indefrosne feriemidler
- Udbetaling af de indefrosne feriemidler
- Vigtige datoer og deadlines
- Kontrol af indberetning
- Indbetaling af indefrosne feriemidler
- Administration af indefrosne feriemidler
- Hvordan kan Azets hjælpe?
Tirsdag den 2. februar kl. 13.00-14.00
Du logger på, hvor det passer dig
Oplægsholder: Jesper W. Busk