Azets Logo

Din medarbejder skal på barsel, og nu er det din opgave at finde en løsning

At få beskeden om en medarbejders kommende barsel, er en glædelig nyhed. For det betyder jo, at medarbejderen har en familieforøgelse i vente. Men selv glædelige nyheder kan afføde nye opgaver og potentielle udfordringer for en leder, og netop det er tilfældet, når en nøglemedarbejder skal på barsel. For som leder står du nu med en vigtig opgave: Du skal finde en løsning, der under barselsperioden kan sikre den fortsatte drift og balancen i teamet. Det kan denne guide hjælpe dig med.
Fleksibiliteten er en af de største fordele ved interim assistance. For os var det f.eks. svært at vide præcis hvor længe, vi havde brug for assistance, og derfor var det en lettelse, at vi nemt kunne forkorte eller forlænge perioden.

Amalie Brix Kjær

HR Manager

Interim services hos Azets

Har du brug for interim assistance, eller har du spørgsmål til, hvordan vi kan hjælpe, så tøv ikke med at kontakte os. Vi har en stor database med kandidatprofiler og kan hurtigt sende CV'er på mulige konsulenter afsted til dig.
Vi tilbyder interim assistance inden for:
Økonomi og regnskab, Løn, HR, IT, ESG og Management.
 

Inge Bungum, Senior Manager og ansvarlig for interimsafdelingen i Azets.

Udfyld formularen for at downloade