Effektiv virksomhedsstyring
Optimal ERP-løsning

Effektiv virksomhedsstyring
Microsoft Dynamics 365 Business Central er den optimale digitale skybaserede ERP-løsning til din virksomhed. Den samler automatisk systemer og processer til administration af økonomi, salg, service og drift samt opretter forbindelse til tredjepartsapplikationer som løn, bank, CRM eller branchespecifikke systemer.
Brugervenlig platform
Intuitiv brugerflade der gør det nemt for dine medarbejdere at få adgang til vigtige funktioner og data.
Skalerbar skyplatform
Vokser med din virksomhed og tilpasser sig dine behov, uanset størrelse eller branche.
Opdaterede funktioner
Omfattende mængde af altid opdaterede funktionaliteter gennem automatiske opdateringer.
Komplet datasikkerhed
Azure Active Directory som godkendelsesmetode med 99,9% månedlig servicetilgængelighed.
Sådan kan Azets hjælpe din virksomhed:
Azets har leveret Microsoft Dynamics-systemer siden 2001 og er en af de største Business Central-leverandører i Norden. Med specialiseret ekspertise i nordiske implementeringer og over 100 ERP-specialister i alle fire nordiske lande sikrer vi, at dit projekt holder både budget og tidsplan.
Vores løbende serviceydelser omfatter omfattende support, overvågning, vedligeholdelse og udvikling, så din ERP-løsning altid yder optimalt. Vi tilbyder også specialiserede ydelser til kunder, der migrerer fra Microsoft Dynamics NAV til Business Central.
Branchespecifikke Løsninger:
Finansmodulet indeholder realtidsregnskab og værktøjer til automatisering of mindskning af manuelt arbejde, f.eks. afstemninger, regnskaber og månedsafslutninger. Finansielle rapporter kan genereres direkte fra ERP'en eller via Microsoft Power BI-analyser. Dette reducerer behovet for Excel og manuel rapportering betydeligt. Vi kan supplere ERP'en med funktioner til genbrug og godkendelse af købsfakturaer, som er integreret direkte i Business Central.
Opbyg bedre relationer til dine leverandører, og omdan de bedste tilbud til ordrer. Salgs- og indkøbsmodulet åbner op for en strømlinet salgsordre-/tilbud-/kontraktproces, der minimerer manuelle fejl og giver entydige oplysninger om kunder, leverandører, salgshistorik og kommende opgaver.
Produktionsmodulet kan beregne og optimere din produktionskapacitet og de ressourcer, der er nødvendige for at forbedre produktionsplanerne og imødekomme kundernes efterspørgsel. Det er også muligt at opretholde den korrekte lagermængde ved automatisk at beregne dine lagerniveauer, leveringstider og genbestillingspunkter.
Lagermodulet gør det muligt for din virksomhed at genopfylde lageret optimalt og hjælper med at oprette indkøbsordrer med salgsprognoser og forventet opbrug af lagerbeholdning. Løsningen giver dig et omfattende overblik over lagringen ved at spore produkthændelser og forsendelser med udgangspunkt i lagerplaceringer, gulvplaner og lagerets størrelse.
Analyser data med Power BI, udvikl løsninger i Power Apps, automatiser arbejdsprocesser med Power Automate, og skab intelligente chatbots ved hjælp af Power Virtual Agents.
Microsoft AI, Copilot, som en del af Business Central
Microsoft har integreret sin egen kunstige intelligens, Copilot, ind i Business Central. Copilot bringer værdifulde forbedringer til Business Central-brugere og hjælper derved organisationer med at opnå bedre resultater på en smartere måde.
Fordele ved Microsoft Dynamics 365 Copilot for Business Central-brugere:
Fordele ved Microsoft Dynamics 365 Copilot for Business Central-brugere:
- Effektivitet: Copilot muliggør fuldskala udnyttelse af AI i ERP-processer. Det genererer automatisk indhold såsom produktinformation, beskeder og salgsordrer, hvilket strømliner de daglige opgaver.
- Forbedret Kundeservice: Copilot assistere brugere med at skabe indhold af høj kvalitet, og forbedrer dermed kundeservice. For eksempel, salgsordrer kan blive behandlet hurtigere og mere præcist.
- Brugervenlighed: Copilot forbedrer brugervenligheden af Business Central ERP og sparer tid og kræfter. Brugerne behøver ikke være dataforskere; de kan fokusere på kerneforretningens opgaver.
- Frigør kreativiteten: Med Copilot kan medarbejderne koncentrere sig om kreativitet og strategisk tænkning, mens rutineopgaver håndteres automatisk.
Nye ESG-rapporteringsfunktioner i MS D365 Business Central
Funktioner, der understøtter overvågning og rapportering af drivhusgasemissioner, såsom diagram over bæredygtighedsregnskaber, bæredygtighedsjournaler og bæredygtighedsposter, er blevet lanceret i Business Central. I øjeblikket har du adgang til flere rapporter, der gør emissionsanalyse og overvågning nemme og præcise. Funktionerne udvikles løbende videre.

Bruger du i øjeblikket Microsoft Dynamics NAV eller Business Central, men lever din nuværende partner ikke op til forventningerne?
Vi støder nogle gange på kunder med:
- Et system, der ikke er fuldt ud implementeret
- Brugere, der finder systemet kompliceret at bruge
- Et system, der er teknisk forældet
- En aktuel partner, som ikke er i stand til at levere de nødvendige udviklingsressourcer til at støtte virksomheden.
- I sådanne tilfælde er det muligt at skifte partner, hvor vedligeholdelse, udvikling og licensforvaltning af dit system overgår til Azets. Med hjælp fra
- vores løsningsorienterede team kan vi løfte dit system og din virksomhed op på et helt nyt niveau.
Vil du vide mere om muligheden for at udskifte din Business Central Partner?

Kom i gang nu
Azets har leveret Microsoft Dynamics-systemer siden 2001 og er en af de største leverandører af Business Central i Norden. Kontakt os i dag for at høre, hvordan vi kan skabe den perfekte løsning til din virksomhed.
