Vi udsender fakturaer elektronisk eller med post

Vi bogfører indbetalinger og foretager udligning og afstemning

Vi vedligeholder dit kundekartotek

Vi rykker dine kunder, hvis de ikke betaler til tiden

Nem og effektiv fakturering

Azets udbyder forskellige løsninger inden for faktureringsservice, så vi kan matche netop dit behov. Hvis du selv vil håndtere de fakturaer, som ikke betales til tiden, kan du lade os håndtere resten af processen gennem vores fakturaservice. - Du leverer faktureringsgrundlaget, vi sørger for faktureringen. Nemt og effektivt!

Jeg vil gerne kontaktes

Skalerbar løsning


Vi tilbyder dig en skalerbar løsning til effektiv kundefakturering, der genererer fakturaer med dit layout og sender dem videre til dine kunder i det ønskede format. Hvis du ønsker, kan vi arbejde videre i dit eget system. Vores erfaringsgrundlag gør, at vi kan håndtere fakturaprocessen i langt de fleste systemer.

Effektiv kommunikation


God kommunikation mellem din virksomhed, kunden og os er vejen til et godt resultat. Vi sørger for, at du altid er informeret om status på dine fakturaer, herunder hvornår vi har faktureret, hvem vi har faktureret og ikke mindst, hvad vi har faktureret. Du får hermed fuldt overblik over faktureringsprocessen. Ønsker du at få en konkret pris på, hvad fakturaservice vil koste dig, er vi altid klar til en uforpligtende samtale med udgangspunkt i dine behov.

Undgå dårlige betalere og bliv bedre til inddrivelse af gæld

Guide til at undgå dårlige betalere

Sådan undgår du dårlige betalere – det lønner sig! Med vores guide kan du få gode råd og fakta om, hvordan du undgår at få dårlige betalere. Det giver dig en sundere økonomi og øget kreditværdighed.

Hent guide ►

Sådan foregår et fakturaservice forløb

    1. Du kontakter os og fortæller om dit behov
    2. Du sender dit faktureringsgrundlag eller data
    3. Vi indlæser filer med fakturadata
    4. Vi står for udskrivning af fakturaer/kreditnotaer med fremsendelse pr. email eller post
    5. Vi bogfører indbetalinger og foretager udligning og afstemning
    6. Vi vedligeholder dit kundekartotek

Hvad siger vores kunder 

Interflora Danmark A/S - Jan Oppermann

"... Azets har et brugervenligt system, hvor vi i Interflora Danmark nemt og hurtigt kan få et overblik over de verserende sager og kan hente de rapporter som vi har brug for."

★★★★★

Læs hele historien her ►

Safety Låse & Sikring ApS - Jack Kyhn

“... Jeg er meget tilfreds med Azets' rykker- og inkassoservice, - ikke mindst deres kundeservice. Der er god kommunikation, tingene er nemme og til at håndtere. Jeg vil helt sikkert anbefale Azets til andre: der kommer penge ind og det med gode resultater! ”

★★★★★

Ønsker du mere info?

Ønsker du mere information om Azets' løsninger. Vi hører gerne fra dig. Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf: 44 51 83 45

 

Har du modtaget et inkassovarsel fra Azets?

Tlf: 70 22 71 23

Hverdage mellem kl. 9.00-15.00

 

Kontakt mig venligst

Vi kan håndtere den samlede debitorstyring for din virksomhed: fakturaservice, rykkerservice og inkassoservice. Det er dig, der beslutter om vi skal hjælpe med alle tre dele, eller om du kun har brug for assistance til et enkelt område.

Læs om inkassoservice og rykkerservice her:

Inkassoservice

Vi hjælper dig med at få pengene hjem fra dårlige betalere. Intet årsgebyr og ingen løbende omkostninger for dig.

Rykkerservice

Lad os rykke dine kunder. Vi sikrer, at du får rykket til tiden, mens du har ro til at fokusere på at udvikle din forretning.