Dato
13.09.22
Tid
09:00 - 09:30
Pris
Gratis
Sted
Online | DK
Vi hjælper dig med at få styr på reglerne
Hvis du er en af dem, der endnu ikke har digitaliseret håndteringen af dit regnskab, skal du snarest muligt omstille dine arbejdsprocesser. Den nye bogføringslov trådte i kraft d. 1. juli, og i henhold til denne skal de fleste arbejdsgange relateret til virksomhedens regnskab digitaliseres. Overholder din virksomhed ikke loven, kan I risikere bøder på op til 1,5 million kroner.
Hvad er vigtigt at vide ifm. den nye bogføringslov?
På dette webinar gennemgår vi de områder, du skal have styr på for at overholde reglerne i den nye bogføringslov.
Vi kigger bl.a. på:
- Hvorfor har vi fået en ny bogføringslov?
- Hvilke ændringer medfører den nye lov?
- Hvilke materialer skal opbevares digitalt i henhold til loven?
- Hvad sker der, hvis reglerne ikke overholdes?
- Hvilke frister/datoer er vigtige at notere sig?
- Hvordan griber du det bedst an, hvis du ikke har et digitalt bogholderi i dag?
Oplægsholder
