Status på den nye bogføringslov

Den nye bogføringslov trådte i kraft d. 1. juli 2022 og har dermed allerede et par år på bagen. Indtil i sommers var det primært den del, der vedrører procedurebeskrivelser, som virksomheder skulle forholde sig til, og d. 1. juli i år trådte kravet om digital bogføring i kraft.

På dette webinar tager vi en status på den nye bogføringslov og kigger nærmere på kravet om digital bogføring, der er trådt i kraft for nylig:

  • Overordnet introduktion til den nye bogføringslov og status på ikrafttrædelse
  • Hvilke virksomheder er omfattet af kravet om digital bogføring?
  • Hvilke typer af bilag skal opbevares digitalt?
  • Hvordan ved du, om et system er godkendt til digital bogføring og opbevaring af bilag?
  • Hvordan opbevares et bilag digitalt?
  • Hvilke datoer og deadlines er vigtige at have styr på?
  • Hvad er konsekvenserne ved ikke at overholde reglerne om digital bogføring?

Oplægsholder

Jørgen Gjedsted Jensen

Senior Revisor

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation