Status på ny bogføringslov - Få styr på reglerne

Den nye bogføringslov trådte i kraft d. 1. juli 2022 og har dermed fyldt sit første år. I henhold til loven skal de fleste arbejdsgange relateret til virksomhedens regnskab være digitale, og hvis din virksomhed ikke overholder loven, kan du risikere bøder på op til 1,5 million kroner.

Hvad er vigtigt at vide ifm. den nye bogføringslov?

På dette webinar tager vi en status 15 måneder efter lovens ikrafttræden og gennemgår de områder, du skal have styr på for at overholde reglerne.

Vi kigger bl.a. på:

  • Hvorfor har vi fået en ny bogføringslov?
  • Hvilke ændringer har den den nye lov medført?
  • Hvilke materialer skal opbevares digitalt i henhold til loven?
  • Hvad sker der, hvis reglerne ikke overholdes?
  • Hvad er status nu 15 måneder efter ikrafttræden?
  • Hvordan griber du det bedst an, hvis du endnu ikke har et digitalt bogholderi?

Oplægsholder

Jørgen Gjedsted Jensen

Senior Revisor

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation