Lad os finde den rigtige kandidat

Det gælder om at finde den helt rigtige medarbejder, der matcher jeres behov, passer til virksomheden og som i bund og grund kan skabe værdi for jeres virksomhed. Det kræver dog tid og de rigtige værktøjer at finde frem til de rette kandidater, men det kan vi hjælpe med.

Azets udfører rekrutteringer til alle funktioner inden for økonomi, regnskab, løn og HR. Vores indsigt i markedet og store netværk medfører, at vi kan tiltrække og udvælge den rigtige medarbejder til den konkrete stilling.

Ja - tak kontakt mig

Rekrutteringsprocessen indeholder følgende:

  • Udarbejdelse af job- og kandidatprofil i samarbejde med jeres ansvarlige leder
  • Søgning og udvælgelse af kandidater i vores database og netværk
  • Udarbejdelse af stillingsannonce og annoncering på vores hjemmeside og på relevante jobportaler
  • Screening og interview af relevante ansøgere
  • Præsentation af typisk 1-3 egnede kandidater
  • Deltagelse i interview sammen med jer efter behov
  • Håndtering af hele den administrative rekrutteringsproces

Kampen om talenterne er i gang

I disse år skal man som virksomhed arbejde ekstra hårdt for at tiltrække og fastholde de rigtige profiler.

For alle virksomheder er det afgørende at finde den helt rigtige medarbejder. En profil, der matcher jeres behov, passer til kulturen og har de rigtige kompetencer.

Rekruttering kan imidlertid være en vanskelig og ikke mindst ressourcekrævende proces. Vi har mange års erfaring og adgang til de rette værktøjer. På den måde kan vi effektivisere jeres rekrutteringsproces og finde den helt rigtige medarbejder til jer - inden han/hun ender hos konkurrenten.

Ifølge rekrutteringsvirksomheden Randstad koster en fejlrekruttering mere end 500.000 kroner.

Ønsker du mere info?

Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt Azets

Kontakt mig venligst