Lej en økonomichef
 
 
 

Interim Management

Økonomichef | Lønchef | HR-chef

Mangler du midlertidigt en CFO eller lønchef i din regnskabsafdeling? Eller er det en HR-chef, du leder efter? Med interim management fra Azets får du den ønskede profil i den periode, du har brug for det.

 

Hvad kan du f.eks. få assistance til med interim management?

Interim CFO / økonomichef

  • Udarbejde rapporter, budgetter og forecast
  • Ledelsesrapportering
  • Effektiv udnyttelse af systemer og systemintegrationer
  • Effektivisering af debitor- og kreditorfunktion
  • Optimering af forretningsgange og -processer
  • Interne kontroller – begrænsning af fejl
  • Analyser og analysemodeller
  • Likviditetsstyring
  • Udarbejdelse af årsregnskab
  • Afstemning af bogholderi
  • Få regnskabsopgaver og bogføring up to date
  • Rådgivning på alle niveauer

Læs mere om CFO Services her

Interim HR-chef

  • Lede den daglige drift af HR team
  • Indførelse af Performance Management
  • Indførelse af Talent Management – ledere/medarbejdere
  • Organisationsændringer
  • Rekrutteringsprocessen fra A-Z
  • Udarbejdelse/implementering af HR strategi
  • Udarbejdelse/implementering af politikker og personalehåndbog
  • Stå for gennemførelsen af udviklingssamtaler
  • Stå for ind- og udstationeringer
  • Kontraktskrivning, advarsler og opsigelser
  • Ansvarlig for løndelen og personalegoder
  • Generel support til og coaching af ledere

Interim lønchef

  • Ledelse og ansvar for lønadministrationen, herunder:
  • Kørsel af løn
  • Behandling af sygeerklæringer
  • Refusionsansøgninger
  • Indberetninger til SKAT, APT, pension mv.
  • E-indkomst og afstemninger
  • Vi kan arbejde i alle de gængse lønsystemer, som Lessor, Bluegardens systemer og Epos Løn

Vi træder til, når du har behov for interim management inden for regnskab, løn og HR i kortere, længere eller faste perioder. Vi løser alle problematikker og opgaver i din regnskabs-, løn- eller HR-afdeling og vi finder hurtigt den rette kandidat.

Hvorfor leje en regnskabschef, lønchef eller HR-chef?

 

Økonomi-, løn- eller HR-chef på deltid

Når du ikke har arbejde nok til en fuldtidsstilling, kan det give mening at leje en eller flere medarbejdere med Interim Management. Her kan vi sammensætte præcis den pakke, du har behov for, og løbende justere aftalen, så den hele tiden matcher dit behov. Det kan eksempelvis være 1/2 regnskabschef, 1/4 controller og 1/4 bogholder eller 3/4 bogholder og 1/4 regnskabschef eller blot en regnskabschef eller controller nogle dage om måneden.

Ekstra ressourcer i pressede perioder

Er regnskabs-, løn- eller HR-afdelingen i perioder ramt af spidsbelastning, eller skal den have implementeret et større projekt, kan det give mening med aflastning til økonomi-, løn- eller HR-chefen, så medarbejderne ikke overbelastes. På den måde kan jeres økonomi-, løn- eller HR-chef hellige sig projektet, mens  en interim manager tager ansvar for at varetage de daglige opgaver.

Længerevarende sygdom, barsel eller anden orlov

Det sker, at nøglemedarbejdere bliver langtidssygmeldte, skal på barsel eller har behov for orlov i en periode. Her kan du med fordel leje en medarbejder gennem Interim Management, som kan videreføre arbejdsopgaverne og lukke hullet i afdelingen.

Overgangen mellem to ansættelser

Vil du have god tid til at finde den rette afløser til en stilling, kan du med fordel leje en økonomi-, løn- eller HR-chef eller controller med Interim Management. Dermed sikrer du tid til overlevering fra den fratrædende medarbejder, ro til at finde den rette kandidat og overlevering, når denne er fundet. På den måde er du garanteret, at al viden bliver videregivet, og at intet går tabt. Har du behov for assistance til rekruttering, kan vi også hjælpe her.

Kvalitet og sikkerhed

Med en interim manager får du konsulenternes erfaring og kompetencer til rådighed i den periode, hvor du har brug for det. Det kan være, at du har behov for interim ledelse et par dage om måneden eller som en fuldtidsløsning. Uanset dit specifikke behov, så er du garanteret høj kvalitet og større sikkerhed med interim management sammenlignet med traditionel vikarservice. 

Vores interim managere er omstillingsparate og selvkørende. Fra dag ét vil interim lederen være en del af hverdagen i jeres regnskabs-, løn- eller HR-afdeling. Konsulenternes erfaring og høje faglige niveau betyder, at de hurtigt kan identificere de områder, som kræver opmærksomhed. Dertil kan du med interim management reducere dine faste personaleomkostninger, da du kun betaler for de effektive timer.

Med en fleksibel aftale om interim management får du de ressourcer, du til enhver tid har brug for. Hverken mere eller mindre.

Vi træder til med kort varsel og bliver så længe, du har behov for en interim økonomi-, løn- eller HR-chef

Hvad siger vores kunder 

“... Meget tilfreds med den medarbejder I har haft sendt ud til os af to omgange. Dygtig person, yder bare en super service, venlig og behagelig. Begge steder har været yderst tilfreds med hendes performance. Og det er bestemt ikke sidste gang, at vi hyrer jer ind."

★★★★★

- Camille Cecilie Resen Steenstrup – Kopenhagen Fur

“... Vi har en fast kontaktperson som kommer og hjælper med bogføring en gang pr. uge. Vi er meget tilfreds med det arbejde som personen udfører og hun er altid stabil. Det kan jeg godt anbefale.”

★★★★★

- Tina Priisholm, Regnskabschef - FlexCon Aps

“... Meget tilfreds med min konsulent. Jeg føler at vi har meget gode relationer til Azets. I har gode og dygtige vikarer. Er netop ved at bestille endnu en vikar.”

★★★★★

- Annette Sondrup, HR-direktør – BYGMA

Vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du altid er sikret en pålidelig, effektiv og kvalitetssikker interim løsning.

Interim management og interim assistance på alle kompetenceniveauer

Vi kan bistå med interim management og assistance på alle kompetenceniveauer:

  • Interim CFO
  • Interim økonomichefInterim Management kompetenceniveauer
  • Interim regnskabschef
  • Interim lønchef
  • Interim HR-chef
  • Interim controller
  • Interim økonomikonsulent
  • Interim HR-konsulent
  • Interim lønkonsulent
  • Interim bogholder
  • Interim lønbogholder
  • Interim regnskabsassistent 

mangler du en regnskabs-, løn- eller hr-medarbejder?

Ønsker du mere information?

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker yderligere information om mulighederne for interim management. Hvis du udfylder formularen til højre, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt mig venligst

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation