For associerede konsulenter

Er du freelance konsulent inden for økonomi-/regnskab, løn eller HR, og vil du gerne have flere opgaver? Så kan du blive associeret freelance konsulent hos Azets.

Vi matcher dine kompetencer med de rette opgaver og virksomheder. 

 

Vi søger konsulenter på alle kompetenceniveauer

Interim assistance

Vi sikrer vores kunder høj kvalitet og større sikkerhed med interim assistance. Behov for alsidige og forskellige betyder, at vi søger mange forskellige professionelle profiler, eksempelvis: 

  • Finansbogholder
  • Debitor- og kreditbogholder
  • Controller
  • Lønmedarbejder
  • HR-medarbejder

se eksempler på konsulentprofiler

Interim management

Vi hjælper også kunder, der har behov for interim management inden for regnskab, løn og HR i kortere, længere eller faste perioder. Det gælder eksempelvis følgende profiler:

  • CFO
  • Økonomichef
  • Regnskabschef
  • Lønchef
  • HR-chef

læs mere om interim management

Se vores ledige stillinger

Vi søger altid professionelle associerede konsulenter til vores kartotek. Det hjælper os med at yde hurtig og kvalificerede service til vores kunder i alle dele af landet. 

Aktuelle interim opgaver og faste stillinger

Ledige stillinger

På vores Linkedin Azets on-site kan du løbende følge med i, hvilke stillinger vi ønsker besat hos vores kunder. Der kan både være tale om faste ansættelser og midlertidige opgaver. 

se ledige stillinger

Opret dit CV

Vi anbefaler, at du registrerer dit CV i vores database af kvalificerede konsulenter. Det gør det nemmere for os hurtigt at matche dig med den rette virksomhed.

registrer dit cv  

Interim assistance og management

Azets er specialiseret i at finde og matche den helt rigtige konsulentprofil til en interim opgave eller fast stilling. 
Opret en profil i dag, og bliv orienteret, når den rette opgave for dig dukker op.

Opret din profil her

Bemandingsløsninger

Vi hjælper og assisterer virksomheder med rettidige og kvalificerede bemandinsløsninger inden for økonomi, regnskab, løn og HR. Vi matcher din profil med de rette opgaver. Derfor kan du regne med, at din fremtidige kunde har de rette forventninger til dine kompetencer. 

Vores ydelser omfatter interim assistance, interim management, ansættelser på fast kontrakt og rekruttering til faste stillinger. Derfor kan vi skabe et samarbejde baseret på dine ønsker. 

Værdiskabende relationer

Med mere end 10 års erfaring er Azets-afdeling for interime services en samarbejdspartner, der har fokus på værdiskabende relation samt gensidigt udbytte og optimering for både konsulenter og virksomheder.

Vi skaber spændende muligheder for ambitiøse og professionelle konsulenter og freelancere, og vi matcher virksomheders behov for assistance med konsulenternes faglige og personlige kompetencer. 

Hvad siger vores kunder 

"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”

★★★★★

Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef Tia Technology A/S

Læs hele TIA Technology A/S referencen

"En af fordelene ved samarbejdet med Azets er, at de internt er opdateret og sparrer med hinanden om den nyeste viden inden for økonomistyring og lønkørsel."

★★★★★

Tommy Vincentz Larsen
Direktør Operator Systems A/S

Operator Systems A/S

Læs hele Operator Systems A/S referencen

Kontakt vores HR-team

Du er velkommen til at kontakte vores HR-ansvarlige angående job hos Azets. 

Ditte Munk-Bierre

Tlf: 70 27 31 30 

E-mail: info-dk@azets.com