Bliv lønkonsulent

Der er mangle på dygtige lønkonsulenter. Derfor har vi oprettet en intern lønuddannelse - et struktureret og intensivt forløb, hvor du får alle kompetencer inden for kompleks lønadministration.

Bliv en af de første lønspecialister, som har viden og kompetencer til at administrere alle lønfunktioner. 

 

Azets' lønuddannelse

Mangel på velkvalificerede lønkonsulenter har været en udfordring for virksomheder, revisorer og konsulenthuse. Derfor har vi udviklet et intensivt kompetenceudviklingsforløb på 6 uger for nyansatte, så vi kan sørge for, at vores medarbejdere er de dygtigste lønkonsulenter på markedet. 

Forløbet består af intensiv undervisning, in-house training og cases, som dygtiggør alle deltagende inden for alle aspekter i lønadministration.

Hvis du er klar til en stejl læringskurve, hvor du kan blive en af de bedste lønkonsulenter på det danske marked, så søg om en plads i dag.

søg om plads

Du lærer eksempelvis:

  • Alle aspekter af ansættelsesforhold
  • Barselsorlov
  • Ferie
  • Pension
  • GDPR og persondataforordningen
  • Kontakt til VIRK og SKAT
  • Lønberegninger og udbetalinger
  • Lovgivning
  • Refusioner
  • Bogføring
  • Kvalitetskontrol

Mød vores medarbejdere

Vil du vide mere om karrieremulighederne i Azets? Læs vores kolleger fortælle om deres job og karriere.

hør deres historier

Kontakt vores HR-team

Du er velkommen til at kontakte vores HR-ansvarlige angående job hos Azets. 

Ditte Munk-Bierre

Tlf: 70 27 31 30 

E-mail: info-dk@azets.com