Få en karriere inden for økonomi

Drømmer du om en karriere inden for regnskab og økonomi? Vi hjælper virksomheder i alle brancher uanset størrelse med alt fra bogføring og rejseafregning til outsourcing og interim assistance.

Hos Azets får du mulighed for at finde den karrierevej, som passer til dig. 

 

Gør karriere i et anderledes konsulenthus

I Azets er vi ikke kun eksperter i regnskab og økonomi. Vi er et konsulenthus med viden og erfaring inden for alle aspekter af regnskab, løn og HR. Det betyder, at du bliver en del af en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig, lære mere og sparre med dine kolleger for både at hjælpe vores kunder bedst muligt, men også for at udvikle dine egne kompetencer. 

Vi er ikke blot leverandør af regnskaber og årsrapporter. Vi er vores kunders samarbejdspartner, og vi bestræber os altid på at leverer den bedste service. Vores kunder er aldrig ens, og derfor arbejder vi ikke blot med standardløsninger. Vi giver vores kunder ekstra værdi - uanset om det er mere tid til deres kerneforretning, korrekt løn til tiden eller skatteoptimering. 

Skab din egen karrierevej. Bliv en del af en fagligt udfordrende arbejdsplads, hvor du bliver mødt med fleksibilitet, muligheder og tillid. 

In-house har vi kompetencerne til alle opgaver inden for regnskab og økonomi - alt fra bogføring og udarbejdelse af årsrapporter til interim assistance og outsourcing. 

Karrieremuligheder i Azets

Hos Azets har vi plads til alle kompetenceniveauer. Som konsulenthus bestræber vi os på at have ekspertise inden for alle opgaver i regnskab og økonomi, og derfor har du mulighed for at udvikle din karriere hos os. 

Trainee

Du lærer alt om regnskab og økonomi med en stejl læringskurve. Fra første dag får du egne opgaver og ansvar. Som trainee kickstarter du din karriere, og du opnår stærke kompetencer inden for regnskab og økonomi. 

Juniorkonsulent

Du har den daglige kontakt med kunderne i din portefølje, og du deltager i alt fra udarbejdelse af lønnen til kundemøder. Din hverdag indeholder en stor grad af variation, der konstants giver dig nye soændende opgaver og kompetencer. 

Konsulent

Du har flere års erfaring med bogholderi og regnskab - så din faglige ballast er helt på plads. Du trives med afveksling i de daglige opgaver og har lyst til en udadvendt stilling med masser af kundekontakt og mange kolleger.

Seniorkonsulent

Fagligt er du på regnskabschef- eller controller-niveau. Du har i flere år arbejdet professionelt på dette niveau, eller du har måske erfaring fra revisionsbranchen. Du er udadvendt og sætter pris på en hverdag, hvor ikke to dage er ens. 

Teamleder

Du varetager både dine egen opgaver i regnskab og økonomi. Du sikrer dig også, at dagligdagen i teamet fungerer, og du sørger for koordinering af opgaver og ansvar. 

Økonomi-manager

Du har ansvar for dine medarbejders trivsel og faglighed. Du sørger også for, at alle kunder, som er tilknyttet dit teams portefølje, får de rette leverancer af høj kvalitet og service. 

Fastansat konsulent

Vi leder altid efter talenter indenfor regnskab og økonomi. Uanset dit kompetenceniveau kan vi tilbyde en arbejdsplads, hvor der aldrig er mangel på udfordringer, udvikling, fremdrift og ikke mindst sammenhold og god stemning. 

Læs mere

Associate konsulent

Som selvstændig kan du blive associate konsulent i Azets. Vi skaber et samarbejde, og matcher dig med vores kunder. Vi leder altid efter nye konsulentprofiler for kunder, der har brug for interim assistance fra en professionel.

Læs mere

Vi kan håndtere alle opgaver inden for økonomi

Regnskab og økonomi er vores kernekompetence, og vi kan løse alle opgaver i vores kunders økonomifunktion. Her kan du set et udsnit af, hvad du kan blive en del af:

Rådgivning

Vi tilbyder vores kunder rådgivning på niveauer med revisorer og advokater om alt fra skat og moms til fusioner og spaltning af virksomhed. Og som et af Nordens førende konsulenthuse kan vi rådgive på det højeste niveau. 

Og det er ikke kun med kompetencer i regnskab og økonomi. Som konsulenthus har vi også eksperter i løn, HR og teknologi, som kan hjælpe dig i specielle opgaver, så du kan tilføre mere værdi til kunden, og udvikle din egne kompetencer.

lær mere

Interim assistance

Hvis en kunde har et akut behov for assistance, skal du som konsulent kunne træde til med det samme. I Azets har vi et stort netværk af både in-house og freelance konsulenter på alle nivauer fra assistent til CFO både inden for regnskab, løn og HR. 

Du skal være omstillingsparat, erfaren og kompetent med en vilje til at garantere kunderne høj kvalitet. Vores interime assistance giver kunderne større sikkerhed i forhold til traditionel vikarservice.

lær mere

Outsourcing

Vi har mange års erfaring med outsourcing, hvor vi kan være vores kunders eksterne bogholderi. Vi kan varetage alle økonomifunktioner og opgaver, og vi kan arbejde i alle økonomisystemer.

Som konsulent med outsourcing-kunder er det vigtigt at holde en tæt kunderelation, så I løbende kan ændre og forbedre i takt med at kundens behov kan ændre sig. Du bliver en del af et professionelt team, og arbejder med optimering af processer og effektivisering af arbejdsgange. 

lær mere

Find dit fagområde

Azets er en virksomhed i stor vækst, og vores forskellige divisioner er derfor altid på jagt efter de bedste talenter inden for deres fagområde. Klik på dit fagområde, og lær meget mere om dine karrieremuligheder i Azets. 

Kontakt vores HR-team

Du er velkommen til at kontakte vores HR-ansvarlige angående job hos Azets. 

Ditte Munk-Bierre
Tlf: 70 27 31 30 
E-mail: info-dk@azets.com