Bliv økonomitrainee i Azets

  • Spændende, intensivt og lærerigt uddannelsesforløb
  • Turnus mellem økonomi og løn
  • Egne ansvarsområder, som vokser med dine kompetencer
  • Samarbejde og sociale aktiviteter
 

#STAYAHEAD i Azets

Tag dit første karriereskridt som trainee i Azets. Internationale kunder, ansvar for økonomi og løn, selvstændige ansvarsområder, brede IT-kompetencer og konstant udvikling – det er din dagligdag i Azets.

Du bliver en del af et ambitiøst læringsmiljø med masser af teamwork og fokus på din faglige og personlige udvikling.

Økonomitrainee 2017

Hvert år ansætter vi ca. 10-15 trainees til vores kontorer i hele landet - Herlev, Odense, Kolding og Aarhus. Som traineee i Azets bliver du en del af Nordens førende leverandør inden for økonomisystemer, detail-IT, outsourcing af løn- og økonomi, kundetilpassede IT-løsninger samt inkasso. 

Kvalifikationer: 

  • HHX, STX, Financial Controller, Finansøkonom, HA, Cand.merc. eller tilsvarende
  • Gode eksamensbeviser
  • Velformuleret på dansk og engelsk
  • Ambitiøs, selvstændig og omstillingsparat
  • Serviceminded, udadvendt og resultatorienteret

Ansættelse pr. 1. oktober 2017.

Du er meget velkommen til at ringe til os på 70 27 31 30 og få råd om, hvordan du bedst kickstarter din karriere hos Azets.

Send din ansøgning

Send din ansøgning, CV, udskrift af karakterer/eksamensbevis samt øvrige relevante dokumenter her: Ansøg her

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på:

70 27 31 30