Lej erfarne konsulenter til regnskab, løn eller HR
 
 
 

Interim assistance

Lej erfarne konsulenter til regnskab, løn eller HR

Står du med et akut behov for assistance til din regnskabsafdeling, lønadministration eller HR-afdeling? Vi kan levere professionelle konsulenter, der træder til på jeres adresse med det samme.

 

En klog beslutning

Når du lejer en medarbejder fra os, er du garanteret høj kvalitet og større sikkerhed, sammenlignet med traditionel vikarservice.

Vores konsulenter kan klare alle opgaver inden for regnskab, lønadministration og HR. Du kan få interim assistance et par dage om måneden, eller du kan vælge en fuldtidsløsning. Det er helt op til dig, og vi hjælper selvfølgelig gerne med at finde den optimale løsning baseret på din virksomheds behov.

Ring mig gerne op Kontakt os på 69 69 15 41

  • Omstillingsparate og selvkørende konsulenter fra første dag
  • Konsulenter på alle kompetenceniveauer, fra assistent til CFO/regnskabschef
  • Alle opgaver i regnskabsafdelingen, som bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring, skat, moms og regnskaber
  • Alle opgaver i lønadministrationen, som kørsel af løn, behandling af sygeerklæringer og ansøgning om refusioner
  • Alle opgaver i HR-afdelingen, som rekruttering, MUS-samtaler og udarbejdelse af kontrakter

Konsulenter på alle kompetenceniveauer

Du kan leje en medarbejder på alle kompetenceniveauer, som eksempelvis:

Se eksempler på konsulentprofiler

Undgå usikkerheden ved traditionel vikarservice. Med interim assistance fra Azets kan du løbende justere aftalen, så du hele tiden har de ressourcer, der er behov for.

Ring mig gerne op  Kontakt os nu på +45 69 69 15 41

Omstillingsparate og systemstærke konsulenter

Vores konsulenter er yderst omstillingsparate, meget systemstærke og har en bred faglig viden, som løbende opdateres ved hjælp af intern og ekstern uddannelse. I modsætning til en traditionel vikar, er vores konsulenter primært fastansatte og associerede konsulenter, og du risikerer derfor ikke, at den valgte konsulent bliver skiftet ud eller siger op.

Se eksempler på konsulentprofiler

Reducer jeres faste omkostninger med interim assistance

Med interim assistance betaler I kun for det, I rent faktisk bruger. Husk, at du ved at leje en økonomichef, controller eller HR-chef slipper for dyre personaleomkostninger som sociale omkostninger, pension, ferie, sygdom og uddannelse.

På den måde reducerer I de faste omkostninger samtidig med, at I modtager assistance fra Nordens førende specialister inden for regnskab, løn og HR.

Sådan foregår et typisk forløb

Hvad siger vores kunder 

"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”

★★★★★

Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef Tia Technology A/S

Læs hele TIA Technology A/S referencen

"En af fordelene ved samarbejdet med Azets er, at de internt er opdateret og sparrer med hinanden om den nyeste viden inden for økonomistyring og lønkørsel."

★★★★★

Tommy Vincentz Larsen
Direktør Operator Systems A/S

Operator Systems A/S

Læs hele Operator Systems A/S referencen

Brug interim assistance til følgende opgaver:


Fakturering

Efter en kort introduktion til dine faktureringsprocesser, kan vi håndtere faktureringen af dine kunder. Vi sikrer, at alle dine leverancer/ydelser bliver faktureret i henhold til dine forretningsbetingelser.


Rapportering

Vi udarbejder rapporter efter dine behov - lige fra lette og overskuelige statusrapporteringer og moderselskabsrapportering til mere komplekse rapporter til andre interessenter.


Afstemningsopgaver

Vi kan afstemme dit regnskab og sikre at det altid er retvisende. Alternativt sidder du måske i en situation, hvor du har en enkel, stor afstemningsopgave, som skal udføres.


Administration

Har du behov for assistance til bogføring, løn- eller HR-administration i din virksomhed, kan vi træde til med kort varsel.


Årsafslutning

Vi sørger for at afslutte dit regnskabsår, herunder klargøring af materiale til revisor.


Sparring

Vi kan fungere som sparringspartner og rådgiver, når du har udfordringer i dit bogholderi, løn- eller HR-administration.


Procesoptimering

Vi kan gennemgå processer og arbejdsgange i din regnskabs-, løn- eller HR-funktion, for at finde muligheder for effektivisering og optimering. Dette gælder også i forhold til at finde den mest optimale systembrug.

 


Oprydning

Er du kommet bagud med bogføringen, kan vi rydde op i din regnskabsfunktion. Vi sikrer, at du igen bliver ajour med dine regnskaber og får et godt økonomisk overblik.


Tasteopgaver

Har du volumenopgaver, eksempelvis mange kreditorfakturaer, som mangler at blive bogført? Få en af vores kvalificerede medarbejdere ud, som kan sørge for, at bunkerne forsvinder.

 

Med en konsulent fra Azets er du garanteret en professionel håndtering af din regnskabs-, løn- og HR-funktion. Større sikkerhed end ved leje af traditionel vikar.

Ønsker du mere information? 

Udfyld formularen til højre, hvis du har brug for midlertidig assistance eller blot ønsker mere information om Azets' løsninger. Vi dig op inden for få timer for en uforpligtende snak.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du udfylde det i formularen. Ellers afdækker vi det sammen.

Tlf. 44 51 81 80

Lej en medarbejder - Kontakt Azets

Kontakt mig venligst

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation