Vores medarbejdere kan klare alle opgaver inden for regnskab, lønadministration og HR. Vi kan både levere assistance nogle dage om måneden, eller vi kan levere en fuldtidsløsning. Det er helt op til dig, og vi hjælper selvfølgelig gerne med at finde den optimale løsning baseret på virksomhedens behov.

Ring mig gerne op Kontakt os på 69 69 15 41

  • Omstillingsparate og selvkørende medarbejdere fra første dag
  • Medarbejdere på alle kompetenceniveauer, fra assistent til CFO/Regnskabschef
  • Alle opgaver i regnskabsafdelingen, som bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring, skat, moms og regnskaber
  • Alle opgaver i lønadministrationen, som kørsel af løn, behandling af sygeerklæringer og ansøgning om refusioner
  • Alle opgaver i HR-afdelingen, som rekruttering, MUS-samtaler og udarbejdelse af kontrakter

Med Azets' vikarservice kan du løbende justere aftalen, så du hele tiden har de ressourcer, der er behov for

Kontakt os nu på +45 69 69 15 41

Sådan foregår et typisk vikarservice forløb

Vores vikar medarbejdere elsker nye udfordringer; skiftende arbejdsopgaver, forskellige systemer samt nye kollegaer og virksomhedskulturer. De er yderst omstillingsparate, meget systemstærke og har en bred faglig viden, som løbende opdateres ved hjælp af intern og ekstern uddannelse.

Assistance på alle kompetenceniveauer

Vi kan bistå med assistance på alle kompetenceniveauer, som eksempelvis:

Se en oversigt over de opgaver vi kan løse for dig

Brug Azets' vikarservice til følgende opgaver:


Tasteopgaver

Har du volumenopgaver, eksempelvis mange kreditorfakturaer, som mangler at blive bogført? Få en af vores kvalificerede medarbejdere ud, som kan sørge for, at bunkerne forsvinder.


Rapportering

Vi udarbejder rapporter efter dine behov - lige fra lette og overskuelige statusrapporteringer og moderselskabsrapportering til mere komplekse rapporter til andre interessenter.


Afstemningsopgaver

Vi kan afstemme dit regnskab og sikre at det altid er retvisende. Alternativt sidder du måske i en situation, hvor du har en enkel, stor afstemningsopgave, som skal udføres.


Administration

Har du behov for assistance til bogføring, løn- eller HR-administration i din virksomhed, kan vi træde til med kort varsel.


Årsafslutning

Vi sørger for at afslutte dit regnskabsår, herunder klargøring af materiale til revisor.


Sparring

Vi kan fungere som sparringspartner og rådgiver, når du har udfordringer i dit bogholderi, løn- eller HR-administration.


Fakturering

Efter en kort introduktion til dine faktureringsprocesser, kan vi håndtere faktureringen af dine kunder. Vi sikrer, at alle dine leverancer/ydelser bliver faktureret i henhold til dine forretningsbetingelser.


Procesoptimering

Vi kan gennemgå processer og arbejdsgange i din regnskabs-, løn- eller HR-funktion, for at finde muligheder for effektivisering og optimering. Dette gælder også i forhold til at finde den mest optimale systembrug.


Oprydning

Er du kommet bagud med bogføringen, kan vi rydde op i din regnskabsfunktion. Vi sikrer, at du igen bliver ajour med dine regnskaber og får et godt økonomisk overblik.

Hvad siger vores kunder 

“... Meget tilfreds med den medarbejder I har haft sendt ud til os af to omgange. Dygtig person, yder bare en super service, venlig og behagelig. Begge steder har været yderst tilfreds med hendes performance. Og det er bestemt ikke sidste gang, at vi hyrer jer ind."

★★★★★

- Camille Cecilie Resen Steenstrup – Kopenhagen Fur

“... Vi havde brug for en hurtig, effektiv og kompetent håndtering af regnskabsfunktionen, der også havde fokus på omkostningerne. Vi tilbyder ligesom Azets fleksible løsninger. Det giver et godt match, at vi forstår hinanden forretningsmæssigt!”

★★★★★

- Kim Toft Madsen, Adm. direktør – , SuperOffice Danmark A/S

“... Vi har en fast kontaktperson som kommer og hjælper med bogføring en gang pr. uge. Vi er meget tilfreds med det arbejde som personen udfører og hun er altid stabil. Det kan jeg godt anbefale.”

★★★★★

- Tina Priisholm, Regnskabschef - FlexCon Aps

“... Meget tilfreds med min konsulent. Jeg føler at vi har meget gode relationer til Azets. I har gode og dygtige vikarer. Er netop ved at bestille endnu en vikar.”

★★★★★

- Annette Sondrup, HR-direktør – BYGMA

Med en vikar fra Azets er du garanteret en professionel håndtering af din regnskabs-, løn- og HR-funktion.

Overvejer du midlertidig assistance? 

Udfyld formularen og så ringer vi dig op inden for få timer for en uforpligtende snak. På den baggrund kan vi finde de helt rigtige medarbejdere, der matcher dit behov.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du udfylde det i formularen til højre, ellers afdækker vi det sammen.

Felter markeret med * skal udfyldes.

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt mig venligst

Medarbejderniveau