Outsourcing af lønadministration til alle virksomheder
 
 
 

Lønadministration til alle virksomheder

Vi kan håndtere alle opgaver inden for lønadministration og har gjort det i 25+ år for virksomheder i alle brancher og størrelser.

Komplet lønservice fra a-z

Danmarks førende lønservice

Azets er Danmarks største udbyder inden for lønservices. Gennem 25 år har vi varetaget lønadministration for flere tusinde virksomheder i alle brancher og i hele Danmark.

Når I vælger lønservice fra Azets, er I garanteret en tryg og professionel proces fra opstart til løbende lønadministration. Vi sikrer, at alle love og regulativer bliver overholdt, herunder GDPR og den nye ferielov.

I Azets sidder 150+ lønkonsulenter med mange års erfaring inden for lønservice og lønarbejde. Det gælder både i forhold til systemer og de praktiske lønopgaver. Erfaringen betyder, at vi er eksperter i at optimere og effektivisere arbejdsgange og systembrug inden for administration af løn.

Med Azets som samarbejdsparter har I mulighed for at komme hele vejen rundt. Vi dækker alle dele af de forretningskritiske områder løn, regnskab og HR.

Ja tak - kontakt mig

I får meget mere

  • Vores kernekompetence er løn OG regnskab. Derfor er vores lønkonsulenter også eksperter i den regnskabsmæssige del af lønadministration som f.eks. afstemninger (E-indkomst, feriepengeforpligtelse, afstemning af løn vs. økonomisystem).
  • Azets' HR-juridiske eksperter kan assistere jer i forhold til skat, ansættelsesret, GDPR, ind- og udstationeringer mv.
  • Vores HR-konsulenter kan assistere med opgaver som refusionsansøgninger, rekruttering, gennemgang af kontrakter, firmapolitikker mv.
  • Vores regnskabskonsulenter kan rådgive jer inden for alle aspekter af regnskab og selskabsret, herunder ændringer i selskabsstruktur mv.

Azets Cozone - Din online lønportal

Når vi tager hånd om jeres lønadministration, får I samtidig adgang til jeres egen online lønportal, Azets Cozone. I portalen finder I mange fordele for både ledere og medarbejdere:

  • I får en krypteret kommunikationsportal, -en fordel i forhold til GDPR
  • Med self-service kan medarbejdere registrere timer/fravær og søge om ferie
  • Ledere kan godkende tidsrapporter
  • Medarbejdere har altid overblik over feriesaldi
  • For ledere er det muligt at få et hurtigt overblik over ferie og fravær
  • Registrering og godkendelse af kørsel, diæter, udlæg mv.
  • Medarbejdere har adgang til et arkiv med lønsedler

Hvad slipper du for, når Azets står for lønnen?

  • Vi udarbejder lønsedler på baggrund af stamdata og variabelt input og håndterer alle udbetalinger såsom nettoløn, A-skat, pensioner, feriepenge etc.
  • Vi sørger for indberetningerne til SKAT, ATP, pensionsselskaber etc.
  • Vi håndterer og vedligeholder løn- og personalestamdata
  • Fraværshåndtering - vi har styr på medarbejdernes fravær: sygdom, ferie etc.
  • Vi får refusioner hjem ved eks. sygedagpenge, barsel og fleksjob
  • Rapportering af 0-angivelse de måneder du ikke betaler løn
  • Vi ekspederer bogføringsfil/bilag
  • Vi afregner bonus og pension til medarbejdere med disse goder
  • Vi kan arbejde i alle gængse lønsystemer og kan stille system til rådighed, hvis det giver værdi for dig som kunde

Søger du en lønløsning til en mindre virksomhed?

Vi hjælper virksomheder i alle størrelser med deres lønadministration. Til den mindre virksomhed har vi løsningen BasisLøn, der er skræddersyet til dig, som ønsker mere tid til dine kunder og din kerneforretning.

Vi er eksperter i løn, både ift. det lovgivningsmæssige og det praktiske, så du behøver aldrig at bekymre dig om lønkørslen igen. Med BasisLøn er lønnen korrekt og kommer til tiden - hver gang.

Læs mere om BasisLøn til den mindre virksomhed

Restaurant.jpg

I har altid backup på lønadministrationen 

Med 150 lønkonsulenter er der altid mere end én person om hver kunde. Det betyder, at du altid har backup på din lønservice, så du ikke skal bekymre dig om sygdom og ferie. Vi har procesbeskrivelser på hver eneste kunde, som sikrer, at alle vores lønmedarbejdere kan overtage jeres lønopgaver ud fra beskrivelsen. Så har du garanti for, at din lønberegning altid er korrekt, -også hvis din faste lønkonsulent er fraværende.

Fleksibel lønrapportering

Der er ofte behov for, at løndata kan genbruges andre steder i organisationen. Derfor skal data være nemt tilgængelig og kunne integreres med andre systemer i virksomheden. 

Når vi leverer lønservice, sætter vi os grundigt ind i din virksomheds strukturer og de gældende rapporteringskrav, så lønrapporteringen altid indeholder den information, I har brug for.

 

administration af løn



Lønadministrator

Vi er jeres eksterne kollega 

Når vi varetager jeres løn, er det en vigtig del af samarbejdet, at vores lønbogholdere opfattes som proaktive og fagligt kompetente sparringspartnere inden for lønservice. Vi gør meget ud af at sætte os ind i jeres forretning og forstå de udfordringer/muligheder, der er i organisationen. Nok har I valgt at lægge lønnen ud af huset, men det skal stadig føles som om, at vi er en naturlig del af jeres virksomhed og den lønadministrator, I altid kan hive fat i.

Vi forstår love og regler 

Løn er ikke bare løn. Det kan være svært og ikke mindst ressourcekrævende at følge med i den løbende udvikling inden for overenskomster og lovgivning på løn- og HR-området, som f.eks. den nye ferielov.

Som et specialiseret lønhus er det naturligt for os være 100% ajour inden for regler og lovgivning, så vores kunders lønbehandling til enhver tid er korrekt. Vi vil altid informere om ny lovgivning mv., som har indflydelse på jeres lønadministration.

Uanset størrelse eller branche kan du lade Azets varetage din lønadministration.

Vi er Danmarks største udbyder inden for løn, og gennem 25 år har vi varetaget lønadministrationen for flere tusinde virksomheder i hele Danmark.

 

  • Vi varetager lønadministrationen fra a-z
  • I bliver mindre sårbare - med lønservice fra Azets har I altid backup
  • I får en lønløsning, der kan integreres med jeres andre systemer
  • I får nem tilgang til løndata i online lønportalen Azets Cozone
  • I får en partner, som ikke kun er eksperter i løn - Vi dækker alle dele af både løn, regnskab og HR

Har du brug for mere information?

Udfyld formularen til højre, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe på 70 232 232 eller skrive til os på dialog-dk@azets.com

 

Er du allerede lønkunde, kan du kontakte Servicedesk/Support med lønrelaterede spørgsmål på:

Support: 70 27 31 30

Kontakt mig venligst

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.