Vores konsulenter kan klare alle opgaver inden for regnskab, lønadministration og HR. Vi kan både levere interim assistance nogle dage om måneden, eller vi kan levere en fuldtidsløsning. Det er helt op til dig, og vi hjælper selvfølgelig gerne med at finde den optimale løsning baseret på virksomhedens behov.

Ring mig gerne op Kontakt os på 69 69 15 41

  • Omstillingsparate og selvkørende konsulenter fra første dag
  • Konsulenter på alle kompetenceniveauer, fra assistent til CFO/regnskabschef
  • Alle opgaver i regnskabsafdelingen, som bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring, skat, moms og regnskaber
  • Alle opgaver i lønadministrationen, som kørsel af løn, behandling af sygeerklæringer og ansøgning om refusioner
  • Alle opgaver i HR-afdelingen, som rekruttering, MUS-samtaler og udarbejdelse af kontrakter

Undgå usikkerheden ved traditionel vikarservice. Med interim assistance fra Azets kan du løbende justere aftalen, så du hele tiden har de ressourcer, der er behov for.

Kontakt os nu på +45 69 69 15 41

Sådan foregår et typisk forløb

Vikarservice

Vores konsulenter er yderst omstillingsparate, meget systemstærke og har en bred faglig viden, som løbende opdateres ved hjælp af intern og ekstern uddannelse. I modsætning til en traditionel vikar, er vores konsulenter primært fastansatte og associerede konsulenter, og du risikerer derfor ikke, at den valgte konsulent bliver skiftet ud eller siger op. Se eksempler på konsulentprofiler

Assistance på alle kompetenceniveauer

Vi kan bistå med assistance på alle kompetenceniveauer, som eksempelvis:

Se eksempler på konsulentprofiler

Azets on-site kan også hjælpe med

Rekruttering til faste stillinger

Har I brug for nogle fastansatte medarbejdere, men mangler ressourcerne til at gennemføre en rekrutteringsproces? Så overlad rekrutteringen til Azets on-site og undgå dyre fejlansættelser.

Vi udfører rekrutteringer til alle funktioner inden for økonomi, regnskab, løn og HR. Vores indsigt i markedet og store netværk medfører, at vi kan tiltrække og udvælge den rigtige medarbejder til den konkrete stilling. 

Rekrutteringsprocessen indeholder følgende:

  • Udarbejdelse af job- og kandidatprofil i samarbejde med jeres ansvarlige leder
  • Søgning og udvælgelse af kandidater i vores database og netværk
  • Udarbejdelse af stillingsannonce og annoncering på vores hjemmeside og på relevante jobportaler
  • Screening og interview af relevante ansøgere
  • Præsentation af typisk 1-3 egnede kandidater
  • Deltagelse i interview sammen med jer efter behov
  • Håndtering af hele den administrative rekrutteringsproces

Ja - tak kontakt mig

Assistance på fast kontrakt

Ønsker I at ansætte en medarbejder på en fast, funktionærlignende kontrakt, men foretrækker at ansættelsesforholdet ligger hos Azets on-site? Så er assistance på fast kontrakt den rigtige løsning.

Vi har den nødvendige viden om gældende regler og lovgivning inden for det personalejuridiske område og kan varetage hele processen.

Det kan være, at I allerede har fundet den rette kandidat, men ønsker at den personaleadministrative del skal ligge hos os. Medarbejderen har arbejdsplads i jeres virksomhed, men ansættes på fast kontrakt hos Azets on-site.

Azets on-site varetager alle løn-, HR- og kontraktmæssige forhold, som:

  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakt
  • Lønafregning
  • Ferieadministration
  • Pensionsindbetaling
  • Alle sociale omkostninger
  • Løbende dialog med medarbejderen

Ja – tak kontakt mig

Brug interim assistance til følgende opgaver:


Fakturering

Efter en kort introduktion til dine faktureringsprocesser, kan vi håndtere faktureringen af dine kunder. Vi sikrer, at alle dine leverancer/ydelser bliver faktureret i henhold til dine forretningsbetingelser.


Rapportering

Vi udarbejder rapporter efter dine behov - lige fra lette og overskuelige statusrapporteringer og moderselskabsrapportering til mere komplekse rapporter til andre interessenter.


Afstemningsopgaver

Vi kan afstemme dit regnskab og sikre at det altid er retvisende. Alternativt sidder du måske i en situation, hvor du har en enkel, stor afstemningsopgave, som skal udføres.


Administration

Har du behov for assistance til bogføring, løn- eller HR-administration i din virksomhed, kan vi træde til med kort varsel.


Årsafslutning

Vi sørger for at afslutte dit regnskabsår, herunder klargøring af materiale til revisor.


Sparring

Vi kan fungere som sparringspartner og rådgiver, når du har udfordringer i dit bogholderi, løn- eller HR-administration.


Procesoptimering

Vi kan gennemgå processer og arbejdsgange i din regnskabs-, løn- eller HR-funktion, for at finde muligheder for effektivisering og optimering. Dette gælder også i forhold til at finde den mest optimale systembrug.

 


Oprydning

Er du kommet bagud med bogføringen, kan vi rydde op i din regnskabsfunktion. Vi sikrer, at du igen bliver ajour med dine regnskaber og får et godt økonomisk overblik.


Tasteopgaver

Har du volumenopgaver, eksempelvis mange kreditorfakturaer, som mangler at blive bogført? Få en af vores kvalificerede medarbejdere ud, som kan sørge for, at bunkerne forsvinder.

 

Hvad siger vores kunder 

“... Meget tilfreds med den medarbejder I har haft sendt ud til os af to omgange. Dygtig person, yder bare en super service, venlig og behagelig. Begge steder har været yderst tilfreds med hendes performance. Og det er bestemt ikke sidste gang, at vi hyrer jer ind."

★★★★★

- Camille Cecilie Resen Steenstrup – Kopenhagen Fur

“... Vi havde brug for en hurtig, effektiv og kompetent håndtering af regnskabsfunktionen, der også havde fokus på omkostningerne. Vi tilbyder ligesom Azets fleksible løsninger. Det giver et godt match, at vi forstår hinanden forretningsmæssigt!”

★★★★★

- Kim Toft Madsen, Adm. direktør – , SuperOffice Danmark A/S

“... Vi har en fast kontaktperson som kommer og hjælper med bogføring en gang pr. uge. Vi er meget tilfreds med det arbejde som personen udfører og hun er altid stabil. Det kan jeg godt anbefale.”

★★★★★

- Tina Priisholm, Regnskabschef - FlexCon Aps

“... Meget tilfreds med min konsulent. Jeg føler at vi har meget gode relationer til Azets. I har gode og dygtige vikarer. Er netop ved at bestille endnu en vikar.”

★★★★★

- Annette Sondrup, HR-direktør – BYGMA

Med en konsulent fra Azets er du garanteret en professionel håndtering af din regnskabs-, løn- og HR-funktion. Større sikkerhed end ved leje af traditionel vikar.

Overvejer du midlertidig assistance? 

Udfyld formularen og så ringer vi dig op inden for få timer for en uforpligtende snak. På den baggrund kan vi finde den helt rigtige medarbejder, der matcher dit behov.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du udfylde det i formularen. Ellers afdækker vi det sammen.

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt mig venligst