Vi træder til, når du har behov for interim assistance inden for regnskab, løn og HR i kortere, længere eller faste perioder. Vi løser alle problematikker og opgaver i din regnskabs-, løn- eller HR-afdeling og finder hurtigt den rette kandidat.

Hvorfor leje en regnskabschef, HR-chef eller controller?

Der er mange grunde til, at virksomheder vælger at leje en økonomi-, løn- eller HR-chef. Fordelen ved at vælge os er, at vi kan sammensætte præcis den pakke, du har behov for.

 

 

Økonomi-, løn- eller HR-chef på deltid

Når du ikke har arbejde nok til en fuldtidsstilling, kan det give mening at leje en eller flere medarbejdere gennem os. Her kan vi sammensætte præcis den pakke, du har behov for, og løbende justere aftalen, så den hele tiden matcher dit behov. Det kan eksempelvis være 1/2 regnskabschef, 1/4 controller og 1/4 bogholder eller 3/4 bogholder og 1/4 regnskabschef eller blot en regnskabschef eller controller nogle dage om måneden.

 

Overgangen mellem to ansættelser

Vil du have god tid til at finde den rette afløser til en stilling, kan du med fordel leje en økonomi-, løn- eller HR-chef eller controller gennem os. Dermed sikrer du tid til overlevering fra den fratrædende medarbejder, ro til at finde den rette kandidat og overlevering, når denne er fundet. På den måde er du garanteret, at al viden bliver videregivet, og at intet går tabt. Har du behov for assistance til rekruttering, kan vi også hjælpe her.

Ekstra ressourcer i pressede perioder

Er regnskabs-, løn- eller HR-afdelingen i perioder ramt af spidsbelastning, eller skal den have implementeret et større projekt, kan det give mening med aflastning til økonomi-, løn- eller HR-chefen , så medarbejderne ikke overbelastes. På den måde kan jeres økonomi-, løn- eller HR-chef hellige sig projektet, mens vi stiller med en ressource til at varetage de daglige opgaver.

Længerevarende sygdom, barsel eller anden orlov

Det sker, at nøglemedarbejdere bliver langtidssygmeldte, skal på barsel eller har behov for orlov i en periode. Her kan du med fordel leje en medarbejder, som kan videreføre arbejdsopgaverne og lukke hullet i afdelingen.

Vi træder til med kort varsel og bliver så længe, der er behov for at leje en økonomi-, løn- eller HR-chef eller en controller

Hvad siger vores kunder 

“... Meget tilfreds med den medarbejder I har haft sendt ud til os af to omgange. Dygtig person, yder bare en super service, venlig og behagelig. Begge steder har været yderst tilfreds med hendes performance. Og det er bestemt ikke sidste gang, at vi hyrer jer ind."

★★★★★

- Camille Cecilie Resen Steenstrup – Kopenhagen Fur

“... Vi havde brug for en hurtig, effektiv og kompetent håndtering af regnskabsfunktionen, der også havde fokus på omkostningerne. Vi tilbyder ligesom Azets fleksible løsninger. Det giver et godt match, at vi forstår hinanden forretningsmæssigt!”

★★★★★

- Kim Toft Madsen, Adm. direktør – , SuperOffice Danmark A/S

“... Vi har en fast kontaktperson som kommer og hjælper med bogføring en gang pr. uge. Vi er meget tilfreds med det arbejde som personen udfører og hun er altid stabil. Det kan jeg godt anbefale.”

★★★★★

- Tina Priisholm, Regnskabschef - FlexCon Aps

“... Meget tilfreds med min konsulent. Jeg føler at vi har meget gode relationer til Azets. I har gode og dygtige vikarer. Er netop ved at bestille endnu en vikar.”

★★★★★

- Annette Sondrup, HR-direktør – BYGMA

Sådan foregår et typisk interim forløb:

Sådan foregår et typisk interim forløb

Vores interim medarbejdere sætter sig hurtigt ind i opgaverne og er vant til at arbejde i flere systemer og hos forskellige virksomheder. De er yderst omstillingsparate, meget systemstærke og har en bred faglig viden, som løbende opdateres ved hjælp af intern og ekstern uddannelse.

Reducer faste omkostninger – I betaler kun for det, I bruger. Husk, at du ved at leje en økonomichef, HR-chef eller controller slipper for dyre personaleomkostninger som sociale omkostninger, pension, ferie, sygdom og uddannelse.

Vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du altid er sikret en pålidelig, effektiv og kvalitetssikker interim løsning.

Her kan du få et overblik over de ydelser vi kan assistere med:


Regnskabsopgaver:

  • Afstemning af bogholderi
  • Udarbejde rapporter, budgetter og forecast
  • Ledelsesrapportering
  • Effektiv udnyttelse af systemer og systemintegrationer
  • Effektivisering af debitor- og kreditorfunktion
  • Optimering af forretningsgange og -processer
  • Interne kontroller – begrænsning af fejl
  • Analyser og analysemodeller
  • Likviditetsstyring
  • Udarbejdelse af årsregnskab
  • Få regnskabsopgaver og bogføring up to date
  • Rådgivning på alle niveauer

HR-opgaver:

  • Lede den daglige drift af HR team
  • Indførelse af Performance Management
  • Indførelse af Talent Management – ledere/medarbejdere
  • Organisationsændringer
  • Rekrutteringsprocessen fra A-Z
  • Udarbejdelse/implementering af HR strategi
  • Udarbejdelse/implementering af politikker og personalehåndbog
  • Stå for gennemførelsen af udviklingssamtaler
  • Stå for ind- og udstationeringer
  • Kontraktskrivning, advarsler og opsigelser
  • Ansvarlig for løndelen og personalegoder
  • Generel support til og coaching af ledere

Løn-opgaver:

  • Ledelse og ansvar for lønadministrationen, herunder:
    • Kørsel af løn
    • Behandling af sygeerklæringer
    • Refusionsansøgninger
    • Indberetninger til SKAT, APT, pension mv.
    • E-indkomst og afstemninger
  • Vi kan arbejde i alle de gængse lønsystemer, som Lessor, Bluegardens systemer og Epos Løn.

Interim assistance på alle kompetenceniveauer

Vi kan bistå med interim assistance på alle kompetenceniveauer, som eksempelvis:

  • Interim CFO
  • Interim økonomichef
  • Interim regnskabschef
  • Interim lønchef
  • Interim HR-chef
  • Interim controller
  • Interim økonomikonsulent
  • Interim HR-konsulent
  • Interim lønkonsulent
  • Interim bogholder
  • Interim lønbogholder
  • Interim regnskabsassistent 

Overvejer du midlertidig assistance? 

Udfyld formularen og så ringer vi dig op inden for få timer for en uforpligtende snak. På den baggrund kan vi finde den helt rigtige medarbejder, der matcher dit behov.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du udfylde det i formularen. Ellers afdækker vi det sammen.

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt mig venligst