Hjælp til årsafslutning

Årets sidste kvartal nærmer sig, og inden længe skal regnskaberne skal lukkes. Har I brug for en hånd i processen? Lej en erfaren regnskabsmedarbejder hos os – vi kan assistere med alle dele i årsafslutningen.

Kontakt mig

 

Typisk varetager vi følgende opgaver

  • Bogføring
  • Afstemninger og dokumentation
  • Periodiseringer og hensættelser
  • Momssandsynliggørelse
  • Ajourføring af anlægsaktiver
  • Kontraktlige forpligtelser og eventualposter
  • Opstillinger af årsregnskab
  • Beregning af selskabsskat
  • Klargøring af materiale til revisor

Lej en eller flere af vores erfarne regnskabsmedarbejdere til at assistere jer med årsafslutningen. Medarbejderne sidder hos jer i den periode, I har behov for det og udfører opgaverne.

Inden vi går i gang, aftaler vi omfanget af opgaven. Det er op til jer, om vi skal stå for årsafslutningen fra A-Z, eller om I kun har brug for assistance til enkelte poster eller områder.

Kontakt mig

Vores medarbejdere er selvkørende og kan arbejde i de mest gængse systemer, såsom C5, Dynamic NAV, e-conomic, Visma Business, Dynamic AX og SAP

Sådan foregår et typisk forløb

Vikarservice

Vores konsulenter er yderst omstillingsparate, meget systemstærke og har en bred faglig viden, som løbende opdateres ved hjælp af intern og ekstern uddannelse. I modsætning til en traditionel vikar, er vores konsulenter primært fastansatte og associerede konsulenter, og du risikerer derfor ikke, at den valgte konsulent bliver skiftet ud eller siger op. Se eksempler på konsulentprofiler

Når I lejer en regnskabsmedarbejder fra Azets, kan I løbende justere aftalen, så I hele tiden har de ressourcer, der er behov for.

Hvad siger vores kunder 

“... Meget tilfreds med den medarbejder I har haft sendt ud til os af to omgange. Dygtig person, yder bare en super service, venlig og behagelig. Begge steder har været yderst tilfreds med hendes performance. Og det er bestemt ikke sidste gang, at vi hyrer jer ind."

★★★★★

- Camille Cecilie Resen Steenstrup – Kopenhagen Fur

“... Vi havde brug for en hurtig, effektiv og kompetent håndtering af regnskabsfunktionen, der også havde fokus på omkostningerne. Vi tilbyder ligesom Azets fleksible løsninger. Det giver et godt match, at vi forstår hinanden forretningsmæssigt!”

★★★★★

- Kim Toft Madsen, Adm. direktør – , SuperOffice Danmark A/S

“... Vi har en fast kontaktperson som kommer og hjælper med bogføring en gang pr. uge. Vi er meget tilfreds med det arbejde som personen udfører og hun er altid stabil. Det kan jeg godt anbefale.”

★★★★★

- Tina Priisholm, Regnskabschef - FlexCon Aps

“... Meget tilfreds med min konsulent. Jeg føler at vi har meget gode relationer til Azets. I har gode og dygtige vikarer. Er netop ved at bestille endnu en vikar.”

★★★★★

- Annette Sondrup, HR-direktør – BYGMA

Overvejer du midlertidig assistance? 

Udfyld formularen og så ringer vi dig op inden for få timer for en uforpligtende snak. På den baggrund kan vi finde den helt rigtige medarbejder, der matcher dit behov.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du udfylde det i formularen. Ellers afdækker vi det sammen.

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt mig venligst

Næste