Lej en medarbejder til:

Kontakt os ►   Mere info

Vi kan arbejde i alle de gængse økonomisystemer som Dynamic NAV, e-conomic, Visma Business og SAP.

Når I lejer en regnskabsmedarbejder fra Azets, kan I løbende justere aftalen, så I hele tiden har de ressourcer, der er behov for.

I kan f.eks. leje en regnskabsmedarbejder til følgende opgaver


Tasteopgaver

Tasteopgaver

Har du volumenopgaver, eksempelvis mange kreditorfakturaer, som mangler at blive bogført? Få en af vores kvalificerede medarbejdere ud, som kan sørge for, at bunkerne forsvinder.

Rapportering

Rapportering

Vi udarbejder rapporter efter dine behov - lige fra lette og overskuelige statusrapporteringer og moderselskabsrapportering til mere komplekse rapporter til andre interessenter.

Afstemningsopgaver

Afstemningsopgaver

Vi kan afstemme dit regnskab og sikre, at det altid er retvisende. Alternativt sidder du måske i en situation, hvor du har en enkel, stor afstemningsopgave, som skal udføres.

Administration

Administration

Har du behov for assistance til bogføring, HR- eller lønadministration i din virksomhed, kan vi træde til med kort varsel.

Årsafslutning

Årsafslutning

Vi sørger for at afslutte dit regnskabsår, herunder klargøring af materiale til revisor. Læs mere.

Sparring

Sparring

Vi kan fungere som sparringspartner og rådgiver, når du har udfordringer i dit bogholderi, løn- eller HR-administration.

Fakturering

Fakturering

Efter en kort introduktion til dine faktureringsprocesser, kan vi håndtere faktureringen af dine kunder. Vi sikrer, at alle dine leverancer/ydelser bliver faktureret i henhold til dine forretningsbetingelser.

Procesoptimering

Procesoptimering

Vi kan gennemgå processer og arbejdsgange i din regnskabsfunktion, løn- eller HR-administration for at finde muligheder for effektivisering og optimering. Dette gælder også i forhold til at finde den mest optimale systembrug.

Oprydning

Oprydning

Er du kommet bagud med bogføringen, kan vi rydde op i din regnskabsfunktion. Vi sikrer, at du igen bliver ajour med dine regnskaber og får et godt økonomisk overblik.

Vi kan både levere assistance nogle dage om måneden, eller vi kan levere en fuldtidsløsning. Det er helt op til jer. 

Overvejer du midlertidig assistance? 

Udfyld formularen og så ringer vi dig op inden for få timer for en uforpligtende snak. På den baggrund kan vi finde den helt rigtige medarbejder, der matcher dit behov.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du udfylde det i formularen. Ellers afdækker vi det sammen.

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt mig venligst