Regnskabshjælp, der betaler sig

Driver du en mindre eller mellemstor virksomhed, så kan der være mange fordele i at lade en professionel samarbejdspartner varetage regnskabet.

  • Det er billigere end at ansætte
  • Det er fleksibelt og tilpasser sig din virksomhed
  • Det forhindrer sårbarhed i økonomifunktionen ved ferie, sygdom og barsel
  • Du er garanteret et 100% professionelt og korrekt udført regnskab

 

Azets Work er navnet på vores løsning til mindre eller mellemstore virksomheder. Vi bogfører dine bilag, vi betaler dine fakturaer og vi afstemmer regnskabet. Vi tager os af hele dit regnskab, og oveni dette får du et login til Azets Work online-portal, som sikrer dig overblik og kontrol.

Løsningen indeholder altså to ting

1) regnskabshjælpen, hvor vores konsulenter ordner dit regnskab fra A-Z og

2) online-portalen, som betyder, at du med få klik på mobilen, tabletten eller computeren kan fakturere dine kunder, godkende leverandørfakturaer, få overblik over din virksomheds økonomi og meget andet.

Enkel håndtering af leverandørfakturaer

I portalen kan du uploade bilag, som er indhentet elektronisk, eller scannet på din egen enhed. Brug scanner, mobil eller tablet. Så længe du har internetadgang, kan bilag godkendes via PC/Mac, mobil eller tablet.

kundefakturering

Effektiv kundefakturering

Du kan oprette fakturaer online uden at have nogen programmer installeret. Fordelene er mange:

  • Fakturer dine kunder online. Alt opdateres automatisk i dit regnskab.
  • Få overblik over hvilke fakturaer, som er forfaldne, hvilke som er betalt og hvilke, som afventer betaling.
  • Støtter de nye krav til elektronisk fakturering.
Regnskabsrapporter

Overskuelige regnskabsrapporter

Du får brugervenlige og effektive regnskabsrapporter på nettet. Du kan tilpasse rapporterne efter eget ønske og gennemgå resultat, balance, saldobalance, kundefordringer og leverandørgæld. Rapporterne kan også tilpasses efter periode, termin og år. Sammenlign rapporterne med budgettet og sidste års tal.

Løn og HR

Løn & HR

Du får også et enkelt og brugervenligt modul til løn- og HR-administration. Her kan du eksempelvis registrere tid, fravær og udlæg og udsende elektroniske lønsedler.

Sikker deling af dokumenter

Sikker deling af dokumenter 

I online-portalen findes et område, hvor man sikkert kan dele dokumenter uden at skulle sende dokumenterne via email. En enkel og sikker metode til at sende og opbevare dokumenter, som hører til løn eller regnskab i din virksomhed.



Hent MyVisma app i google play

Hent MyVisma i App Store

Ønsker du mere info?

Ønsker du mere information om Azets' løsninger. Vi hører gerne fra dig. Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt mig venligst