Det er helt enkelt at komme i gang med Azets Work. Vi aftaler, hvilke data, der skal overføres, du afleverer data til os og resten klarer vi. På under en uge kan du være i gang. Se mere under Så nemt kommer du i gang med Azets Work

Fordelene ved Azets Work er mange. De oftest fremhævede er, 1) at det er en internetbaseret løsning, hvor du har adgang til dit regnskab hvor som helst og når som helst, og 2) at du altid har en hel økonomiafdeling i ryggen, der står klar til at hjælpe dig. Vi har styr på dit regnskab, mens du har styr på det, du er god til.

Vi anvender den nyeste teknologi og markedets bedste systemer. Vi har over 1.700 kunder, så vi har stor erfaring i alle typer af opgaver inden for løn, HR og regnskab. På den måde sikrer vi, at dine bilag bogføres effektivt og ensartet – og til en konkurrencedygtig pris.

Du får din egen personlige konsulent, der engagerer sig i og kender din forretning. I Azets Work-portalen kan du altid se og let kontakte din(e) kontaktperson(er). I Azets har vi backup på alle opgaver, så skulle din kontaktperson være syg, er der altid en anden, som kan tage over.

Alle dine bilag opbevares elektronisk, og du kan til enhver tid hente det bilag frem i Azets Work, som du ønsker at se.

Som udgangspunkt er ingen virksomheder for små til Azets Work. Vi kan altid finde en pakke, som passer til dit behov.

Har din virksomhed mere en 35 ansatte, anbefaler vi, at du kontakter os for en uddybende snak om jeres behov. Læs mere her om outsourcing for større virksomheder

Nej! Azets Work er udviklet ud fra målsætningen om, at det skal være nemt og enkelt at få adgang til og styre sin virksomheds økonomi.

Ønsker du mere info?

Ønsker du mere information om Azets' løsninger. Vi hører gerne fra dig. Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt mig venligst