Regnskab-, løn og HR-administration for bureauer og servicevirksomheder

Sælger I serviceydelser og rådgivning som jeres kerneydelse, så kan Azets hjælpe jer med regnskab-, løn og HR-administrationen.
 

Optimér administrationen
og servicér dine kunder

Som bureau/servicevirksomhed ved du, at jeres produkter ikke kan “lægges på lager”. Det betyder, at I hele tiden er nødt til at have nok kapacitet til at dække kundernes behov i samme øjeblik, som behovet opstår. Derfor kender du sikkert også følelsen af at bruge for meget tid på administration og drift. Vi kan hjælpe med regnskab, løn og rådgivning skræddersyet til netop din virksomhed.

Fri din tid til produktivt arbejde

Vi hjælper ekspertorganisationer og vidensvirksomheder gennem proaktiv vejledning og administration af regnskab og lønfunktionen. Ved at optimere digitaliseringen og automatisering og udnytte den bedste tilgængelige software i branchen, kan vi sikre, at jeres økonomistyringsprocesser fungerer effektivt.

Vores konsulenter hjælper dig med at fortolke, analysere og anvende dine nøgletal og data, så du bedre kan understøtte forretningsudviklingen og beslutningsgrundlaget i din virksomhed. Ved at outsource økonomi,- løn,- eller HR-funktionen til vores eksperter, frigiver du ressourcer til mere produktivt arbejde, samtidig med at du er sikker på, at din økonomi og administration vil fungere effektivt, pålideligt og passende for netop din virksomhed.

Vi finder en fleksibel løsning som passer til din virksomheds specifikke behov. Start med en uforpligtende samtale og hør mere om hvordan vi kan hjælpe dig. 

jeg vil gerne vide mere

Hvad siger vores kunder 

"Hele processen er gået smertefrit og top professionelt. Det har krævet tilpasning af rutiner og ændring af forretningsgange at starte samarbejde med Azets, men det har også vist sig at være godt at blive gået i sømmene.”

★★★★★

Peder Andersen
Direktør Bonduelle Nordic A/S

Læs hele referencen her

"Overordnet vil jeg sige, at kompetenceniveauet i FOREX Bank Danmark er løftet, efter vi har outsourcet hele økonomifunktionen til Azets”

★★★★★

Kim Svedeborn
Direktør - FOREX

Læs hele referencen her

Få assistance til:


Outsourcing af økonomifunktion

Vi kan udføre alle opgaver i din økonomifunktion. Det er op til jer, om vi skal klare det hele, eller om I kun skal bruge assistance til enkelte regnskabsopgaver. Vores  kernekompetence er økonomisystemer og brugen af disse. Ved en økonomioutsourcing får I et ekspert-team til rådighed, og løsningen er fleksibel, så jeres den hele tiden passer til jeres behov.


Årsafslutning og revision

Vi sørger for at afslutte regnskabsåret med en opgørelse over status på alle konti i regnskabet. Derudover udarbejder vi dit årsregnskab med angivelse af virksomhedens drift og status. Vi bliver sammen enige om omfanget af dit årsregnskab. Vi klargør til revision; vi leverer materiale af høj standard og holder møde med revisorerne på vores kontor og besvarer deres spørgsmål, så du helt slipper for at være med i processen.


Debitorstyring og inkassoservice

Faktura-, rykker- og inkassoservice i én samlet løsning. Du opnår optimal mulighed for fuld betaling på udestående fakturaer og får fordel af både renter og gebyrer. Vi kan håndtere fakturering af dine kunder og leverandører, din kreditor- og debitorfunktion. Vi validerer jeres leverandørfakturaer op imod, hvad der er bestilt, og hvad der er leveret


Lønadministration

Vi hjælper med alle opgaver inden for lønadministration for virksomheder med eller uden overenskomster. Vi har stor erfaring i at lave løn for virksomheder i alle størrelser og brancher, og med Azets som partner har I garanti for, at lønnen kommer til tiden - hver gang.


Optimér din lønfunktion

Vi kan hjælpe jer med at optimere lønfunktionen, så I får frigivet ressourcer og reduceret tiden med op til 30%. Vi hjælper med at optimere jeres eksisterende arbejdsgange uden, at der bliver behov for investeringer i nye systemer, løsninger osv.


Procesoptimering

Vi kan gennemgå processer og arbejdsgange i din løn- eller regnskabsfunktion, for at finde muligheder for effektivisering og optimering. Dette gælder også i forhold til at finde den mest optimale systembrug.


HR-administration

Vi tilbyder en bred palette af services og systemer inden for HR. Har I ikke en HR-afdeling, kan Azets varetage alle HR-funktioner. Vi kan også assistere med udvalgte opgaver, f.eks. rekruttering, så jeres HR-medarbejdere får frigivet tid til andre opgaver.


Rekruttering

Det gælder om at finde den helt rigtige medarbejder, der matcher jeres behov, passer til organisationen og som i bund og grund kan skabe værdi for jeres virksomhed. Det kræver tid og de rigtige værktøjer at finde frem til de rette kandidater, og en fejlansættelse kan koste dyrt. Vi kan varetage rekrutteringen igennem hele processen.


Juridisk HR-rådgivning

Vores HR-specialister har mange års erfaring og viden inden for HR-jura. Vi kan derfor hjælpe dig med at holde overblikket over de omfattende love og regler. Vi rådgiver på samme niveau som revisorer og advokater - bare meget billigere.