top banner image
 
 
 

Regnskab for bureauer

Sælger I serviceydelser og rådgivning som jeres kerneydelse, så kan Azets hjælpe jer med regnskab, løn og HR-administration.

Ring mig op

 

Optimér administrationen
og skab effektive kampagner for dine kunder

Som bureau ved du, at jeres service og rådgivning ikke kan “lægges på lager”. Det betyder, at I hele tiden er nødt til at have nok kapacitet til at dække kundernes behov i samme øjeblik, som behovet opstår.

Som bureau leverer i kommunikationsplaner, digitale løsninger, film, branding, designs, workshops, rådgivning. Du ved at det er vigtig for jer hele tiden at være til rådighed for jeres kunder og levere kvalitet til tiden. 

Derfor kender du sikkert også følelsen af at bruge for meget tid på administration og drift. Vi kan hjælpe med regnskab, løn og rådgivning skræddersyet til netop din virksomhed.

Regnskab og bogføring til en fast pris hver måned

Vil du have regnskab og bogføring til en fast pris hver måned, så vælg en af to nedenstående pakker, PREMIUM eller PLATIN. Alle priser er ekskl. moms. Har du 600 eller færre bilag om året, så klik her for information om pakkerne BASIS og PRO.

PREMIUM

Pris/mdr: 2.075

Maks. bilag/år: 1.200


  • Gratis opstart

  • Azets Scan mobilapplikation
  • Rabat på Pleo betalingskort og integration

  • Azets portalløsning, CoZone

  • Fast kontaktperson

  • SMS service: relevante nyheder og notifikationer om deadlines

  • Månedlig ajuorføring af bogholderi

  • Kvartalsvis / halvårlig beregning og indberetning af moms

  • To årlige møder med din personlige rådgiver

Bestil

PLATIN

Pris/mdr: fra 2.625

Bilag/år: Flere end 1.200


  • Gratis opstart

  • Azets Scan mobilapplikation
  • Rabat på Pleo betalingskort og integration

  • Azets portalløsning, CoZone

  • Fast kontaktperson

  • SMS service: relevante nyheder og notifikationer om deadlines

  • Månedlig ajuorføring af bogholderi

  • Kvartalsvis / halvårlig beregning og indberetning af moms

  • Fire årlige møder med din personlige rådgiver

Bestil

TILVALG

  • Azets digitale kørebog: 99 kr./mdr./bruger for de første tre brugere. herefter 39 kr./mdr./bruger
  • BasisLøn lønløsning: 139 kr./lønseddel
  • Ekstra årligt møde: 71 kr./mdr.
  • Rykker- og inkassoservice: 50 kr./transaktion
  • Cozone-applikation: fra 15 kr./mdr.

Forudsætninger for køb af pakke

  • Du skal have en Economic-licens med indscanningsmodul samt Smartbank; alternativt kan du tilkøbe licensen gennem Azets
  • Opkrævning sker månedsvis forud
  • Du står selv for fakturering af kunder
  • Ejerkredsen i din virksomhed skal legitimeres

Hvad kan du f.eks. få assistance til?

Regnskab

  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Fakturering
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Inkasso
  • Skatteoptimering
  • Årsregnskab og selvangivelse
  • Årsafslutning, klargøring til revisor
  • Rejseafregning
  • Drifts- og likviditetsbudget

Løn

  • Vi udarbejder lønsedler
  • Vi sørger for indberetningerne til SKAT, ATP, pensionsselskaber etc.
  • Vi håndterer og vedligeholder løn- og personalestamdata
  • Fraværshåndtering
  • Refusioner
  • Ekspederer bogføringsfil/bilag
  • Afregner bonus og pension

HR

  • Dokumenthåndtering
  • Medarbejderhåndbog
  • Ansættelseskontrakter
  • Den nye ferielov
  • Ferie: optjening, afholdelse og ferieafregning
  • Ansættelsesvilkår: Funktionær eller ikke funktionær?
  • GDPR: datahåndtering og overholdelse af nye regler
  • Barselsregler

Find din branche

 

Kommunikationsbureau

 

PR-bureau

 

Reklamebureau

 

 

Mediebureau

 

Digitalt bureau

 

Webbureau

 

SEO-bureau

 

Design bureau

 

Event bureau

 

 
Kan du ikke finde din branche her? Vi har stor erfaring med at hjælpe rådgivende virksomheder.
Kontakt os og hør mere om hvordan vi kan hjælpe netop din virksomhed.
 

Vi finder en fleksibel løsning som passer til din virksomheds specifikke behov. Start med en uforpligtende samtale og hør mere om hvordan vi kan hjælpe dig. 

book en uforpligtende samtale

Hvad siger vores kunder 

Få assistance til:


Outsourcing af økonomifunktion

Vi kan udføre alle opgaver i din økonomifunktion. Det er op til jer, om vi skal klare det hele, eller om I kun skal bruge assistance til enkelte regnskabsopgaver. Vores  kernekompetence er økonomisystemer og brugen af disse. Ved en økonomioutsourcing får I et ekspert-team til rådighed, og løsningen er fleksibel, så jeres den hele tiden passer til jeres behov.
 


Årsafslutning og revision


Vi sørger for at afslutte regnskabsåret med en opgørelse over status på alle konti i regnskabet. Derudover udarbejder vi dit årsregnskab med angivelse af virksomhedens drift og status. Vi bliver sammen enige om omfanget af dit årsregnskab. Vi klargør til revision; vi leverer materiale af høj standard og holder møde med revisorerne på vores kontor og besvarer deres spørgsmål, så du helt slipper for at være med i processen.


Debitorstyring og inkassoservice

Faktura-, rykker- og inkassoservice i én samlet løsning. Du opnår optimal mulighed for fuld betaling på udestående fakturaer og får fordel af både renter og gebyrer. Vi kan håndtere fakturering af dine kunder og leverandører, din kreditor- og debitorfunktion. Vi validerer jeres leverandørfakturaer op imod, hvad der er bestilt, og hvad der er leveret


Lønadministration

Vi hjælper med alle opgaver inden for lønadministration for virksomheder med eller uden overenskomster. Vi har stor erfaring i at lave løn for virksomheder i alle størrelser og brancher, og med Azets som partner har I garanti for, at lønnen kommer til tiden - hver gang.


Optimér din lønfunktion

Vi kan hjælpe jer med at optimere lønfunktionen, så I får frigivet ressourcer og reduceret tiden med op til 30%. Vi hjælper med at optimere jeres eksisterende arbejdsgange uden, at der bliver behov for investeringer i nye systemer, løsninger osv.


Procesoptimering

Vi kan gennemgå processer og arbejdsgange i din løn- eller regnskabsfunktion, for at finde muligheder for effektivisering og optimering. Dette gælder også i forhold til at finde den mest optimale systembrug.


HR-administration

Vi tilbyder en bred palette af services og systemer inden for HR. Har I ikke en HR-afdeling, kan Azets varetage alle HR-funktioner. Vi kan også assistere med udvalgte opgaver, f.eks. rekruttering, så jeres HR-medarbejdere får frigivet tid til andre opgaver.


Rekruttering

Det gælder om at finde den helt rigtige medarbejder, der matcher jeres behov, passer til organisationen og som i bund og grund kan skabe værdi for jeres virksomhed. Det kræver tid og de rigtige værktøjer at finde frem til de rette kandidater, og en fejlansættelse kan koste dyrt. Vi kan varetage rekrutteringen igennem hele processen.


Juridisk HR-rådgivning

Vores HR-specialister har mange års erfaring og viden inden for HR-jura. Vi kan derfor hjælpe dig med at holde overblikket over de omfattende love og regler. Vi rådgiver på samme niveau som revisorer og advokater - bare meget billigere.

Ønsker du mere info?

Udfyld formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

+45 70 232 232

Kontakt Azets vedrørende regnskab

Kontakt mig venligst

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.