
Brug tid på det, du helst vil lave
I alle fag i håndværks- og byggebranchen følger en række administrative opgaver. Der skal eksempelvis føres regnskab, alle bilag skal bogføres og løn til både dig selv og medarbejdere skal behandles - fejlfrit og til tiden. Det kan tage meget tid fra din kerneforretning.
Vi har stor erfaring med håndværks- og byggebranchen. Og vi ved, at din virksomhed kan blive påvirket af forhold som svingende bemanding og spidsbelastningsperioder, svind i materialer og ændringer i love og regler, som I skal justere efter.
Derfor kan du have brug for en samarbejdspartner med ekspertise i regnskab, løn og HR, der kan hjælpe dig med administration og drift, og som tilmed kan rådgive dig om eksempelvis vækst af din virksomhed.
Fuldt overblik og mere tid til din kerneforretning. Så kan du bruge mere tid på det, som skaber værdi for dig og din virksomhed.
Regnskab og bogføring til en fast pris hver måned
Vil du have regnskab og bogføring til en fast pris hver måned, så vælg en af to nedenstående pakker, PREMIUM eller PLATIN. Alle priser er ekskl. moms. Har du 600 eller færre bilag om året, så klik her for information om pakkerne BASIS og PRO.
PREMIUM
Pris/mdr: 2.075
Maks. bilag/år: 1.200
- Gratis opstart
- Azets Scan mobilapplikation
- Rabat på Pleo betalingskort og integration
- Azets portalløsning, CoZone
- Fast kontaktperson
- SMS service: relevante nyheder og notifikationer om deadlines
- Månedlig ajuorføring af bogholderi
- Kvartalsvis / halvårlig beregning og indberetning af moms
- To årlige møder med din personlige rådgiver
PLATIN
Pris/mdr: fra 2.625
Bilag/år: Flere end 1.200
- Gratis opstart
- Azets Scan mobilapplikation
- Rabat på Pleo betalingskort og integration
- Azets portalløsning, CoZone
- Fast kontaktperson
- SMS service: relevante nyheder og notifikationer om deadlines
- Månedlig ajuorføring af bogholderi
- Kvartalsvis / halvårlig beregning og indberetning af moms
- Fire årlige møder med din personlige rådgiver
TILVALG
- Azets digitale kørebog: 99 kr./mdr./bruger for de første tre brugere. herefter 39 kr./mdr./bruger
- BasisLøn lønløsning: 139 kr./lønseddel
- Ekstra årligt møde: 71 kr./mdr.
- Rykker- og inkassoservice: 50 kr./transaktion
- Cozone-applikation: fra 15 kr./mdr.
Forudsætninger for køb af pakke
- Du skal have en Economic-licens med indscanningsmodul samt Smartbank; alternativt kan du tilkøbe licensen gennem Azets
- Opkrævning sker månedsvis forud
- Du står selv for fakturering af kunder
- Ejerkredsen i din virksomhed skal legitimeres
Vi finder en fleksibel løsning, der passer til dit håndværks skiftende behov. Du kan altid starte med en uforpligtende samtale, hvor du kan få mere at vide om, hvordan vi kan hjælpe dig.
Hvad kan du få hjælp til?
Vi har konsulenter inden for regnskab, løn og HR, som har erfaring med virksomheder i alle brancher og størrelser - heriblandt virksomheder i håndværks- og byggebranchen. Vi kan eksempelvis hjælpe dig med:
- Regnskab - herunder beregning af svind, driftsstop og genoprettelse af arbejde
- Bogføring, regnskab og afstemning
- Skat og moms
- Personaleomkostninger
- Skattefradrag for eksempelvis arbejdstøj
- Kørselsgodtgørelse
- Leverandørfaktura
- Håndværkerfradrag
- Love og regler i byggebranchen
- Leasing af biler
Find din branche
Elektriker
Mekaniker
VVS-installatør
Tømrer
Snedker
Maler
Struktør
Murer
Smed
Står din branche ikke lige her? Vi har erfaring med alle fag i håndværks- og byggebranchen.
Kontakt os og hør mere om hvordan vi kan hjælpe.
Du kan eksempelvis få assistance til:
Debitorstyring og inkassoservice
Faktura, rykker- og inkassoservice i én samlet løsning. Du opnår optimal mulighed for fuld betaling på udestående fakturaer og får fordel af både renter og gebyrer. Vi kan håndtere fakturering af dine kunder og leverandører som din kreditor- og debitorfunktion. Vi validerer jeres leverandørfakturaer op mod hvad der er bestilt, og hvad der er leveret.
Årsafslutning og revision
Vi sørger for at afslutte regnskabsåret med en opgørelse over status på alle konti i regnskabet. Derudover udarbejder vi dit årsregnskab med angivelse af virksomhedens drift og status. Vi klargør til revision, leverer materiale af høj standard, og holder møde med revisorerne på vores kontor. Vi besvarer deres spørgsmål, så du kan slippe helt for at være med i processen.
Outsourcing af økonomifunktion
Vi kan udføre alle opgaver i din økonomifunktion. Det er op til jer, om vi skal klare det hele eller om I kun skal bruge assistance til enkelte regnskabsopgaver. Vores kernekompetence er økonomisystemer og brugen af disse. Ved en økonomioutsourcing får I et ekspert-team til rådighed. Løsningen er fleksibel, så vi tilpasser hele tiden efter jeres behov.
Spørg HR-eksperten
Har du nogle gange spørgsmål inden for ansættelsesret, personalejura og medarbejderforhold? Vores HR-specialister har mange års erfaring og viden inden for HR-jura. Vi rådgiver på samme niveau som revisorer og advokater - bare meget billigere. Og med vores service Spørg HR-eksperten får du hurtigt en løsning på udfordringer inden for HR.
Basisløn
Basisløn er til dig, som ønsker en enkel løsning til lønadministration. Vi udarbejder din løn, så du får mere tid til at udvikle din virksomhed. Det eneste vi skal bruge fra dig, er løninput. Du betaler kun per lønseddel, og du kan benytte Basisløn uanset om dine medarbejdere er timelønnede og/eller fastlønnede. Med Azets som partner har I garanti for, at lønnen kommer til tiden - hver gang.
Rejseafregning med zExpense
Vi hjælper dig med at få styr på alle udlæg og rejseafregninger. zExpense er et intuitivt og brugervenligt rejseafregningssystem, som gør det nemmere både for dig som arbejdsgiver og dine medarbejdere. Med zExpense app'en kan du altid nemt scanne dine bilag - både online og offline. Så slipper du for papirbilag og får styr på dokumentation.
Få dine penge til tiden
Som selvstændig mester kan du bruge lang tid på at udarbejde de rette tilbud ud fra forhandling med kunden. Dernæst skal du lave en faktura - og herefter oplever mange selvstændige, at de skal vente på betaling.
Det kan påvirke din virksomheds likviditet, hvis dine kunder er dårlige betalere. Og derfor bør du have en procedure for rykkere og inkasso.
Vi kan håndtere hele din debitorstyring. Vi sørger for, at dine fakturaer bliver udsendt rettidigt, vi udsender rykkere, og vi igangsætter en inkassoproces, så du kan få dit tilgodehavende betalt hurtigt.
Vi sørger for, at du får dine penge - så kan du få ro til at drive din forretning.
Får du alle dine fradrag?
Der findes en række fradrag, som er oplagte for dig som selvstændig i håndværk- og byggebranchen. Får du udnyttet dem alle?
Vi kan hjælpe dig med at opnå de skattemæssige fordele, som du har ret til. Vores konsulenter har mange års erfaring og viden om skatteforhold for selvstændige mestre, og vi kan derfor også hjælpe jer.
Få mere tid til din kerneforretning. Vi kan sørge for bogføring og afstemning, udarbejde regnskab, årsrapporter og budgetter, skatteoptimere, fakturere og meget mere.
Vi hjælper med at skabe en sund og bæredygtig økonomi for din virksomhed.
læs mere om regnskabsassistance

Kørselsgodtgørelse
Som mester har du ofte skiftende arbejdspladser. Derfor ved vi, at kørselsgodtgørelse kan fylde en del i dine økonomiske beregninger.
60-dages reglen gælder for hver byggeplads, du møder på. Det vil sige, at hvis du arbejder på en bestemt adresse under 60 dage, så kan du få befordring mellem din bopæl og arbejdspladsen.
Vi hjælper dig med at sikre, at du får dine skattefrie kørepenge for erhvervsmæssig kørsel. Så kan du lægge lommeregnere fra dig, og lade os gøre det, vi er bedst til.
Har du brug for mere information?
Udfyld formularen og så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også altid velkommen til at kontakte os på: