Effektivisering af regnskabsfunktionen
Vi ved, at du som restaurantdrivende har behov for mere end en standardløsning for regnskab og løn. Derfor kan vi netop hjælpe med at forenkle og effektivisere driften af din restaurant.
Restauranter oplever store sæsonsving, som betyder udfordringer for betalingsevnen. Vi har regnskabsspecialister, lønkonsulenter og rådgivere, som kan løse alle opgaver inden for regnskabs- og lønadministration med afsæt i dine specifikke udfordringer.
Regnskab og bogføring til en fast pris hver måned
Vil du have regnskab og bogføring til en fast pris hver måned, så vælg en af to nedenstående pakker, PREMIUM eller PLATIN. Alle priser er ekskl. moms. Har du 600 eller færre bilag om året, så klik her for information om pakkerne BASIS og PRO.
PREMIUM
Pris/mdr: 2.075
Maks. bilag/år: 1.200
- Gratis opstart
- Azets Scan mobilapplikation
- Rabat på Pleo betalingskort og integration
- Azets portalløsning, CoZone
- Fast kontaktperson
- SMS service: relevante nyheder og notifikationer om deadlines
- Månedlig ajuorføring af bogholderi
- Kvartalsvis / halvårlig beregning og indberetning af moms
- To årlige møder med din personlige rådgiver
PLATIN
Pris/mdr: fra 2.625
Bilag/år: Flere end 1.200
- Gratis opstart
- Azets Scan mobilapplikation
- Rabat på Pleo betalingskort og integration
- Azets portalløsning, CoZone
- Fast kontaktperson
- SMS service: relevante nyheder og notifikationer om deadlines
- Månedlig ajuorføring af bogholderi
- Kvartalsvis / halvårlig beregning og indberetning af moms
- Fire årlige møder med din personlige rådgiver
TILVALG
- Azets digitale kørebog: 99 kr./mdr./bruger for de første tre brugere. herefter 39 kr./mdr./bruger
- BasisLøn lønløsning: 139 kr./lønseddel
- Ekstra årligt møde: 71 kr./mdr.
- Rykker- og inkassoservice: 50 kr./transaktion
- Cozone-applikation: fra 15 kr./mdr.
Forudsætninger for køb af pakke
- Du skal have en Economic-licens med indscanningsmodul samt Smartbank; alternativt kan du tilkøbe licensen gennem Azets
- Opkrævning sker månedsvis forud
- Du står selv for fakturering af kunder
- Ejerkredsen i din virksomhed skal legitimeres
Integrationer som effektiviserer og reducerer fejl

En restaurant er afhængig af flere forskellige systemer på grund af driftens natur og krav fra myndighederne. Vores løsninger kan nemt integreres med blandt andet kasse, timeregistrering og andre systemer i restauranten. Dette reducerer risikoen for manuelle fejl og giver dig bedre overblik og kontrol.
Vigtige integrationer:
- Kasse
- Nets / Teller
- Bank
- Timeregistreringssystem
- Leverandør- og kundefakturering
- Økonomi- og lønsystem
Få kontrol med personalet
Personaleomkostninger er en af de primære omkostninger, når man driver en restaurant. Vi kan assistere med en effektiv håndtering af personalet, hvilket gør det lettere for dig at planlægge, opspore og styre områder som:
- Personaleplanlægning
- Lønomkostningsprocenter
- Deltidsansatte
- Kontrakter
- Behandling og udbetaling af drikkepenge, samt skattemæssige konsekvenser
- Lønsystem integreres med timeregistrering

Vi finder en fleksibel løsning som passer til din restaurants specifikke behov. Start med en uforpligtende samtale og hør mere om hvordan vi kan hjælpe dig.
Hvad siger vores kunder
"Tidligere tog det ti dage før de anmodede rapporter fra regnskabsbureauet var på plads. Nu har vi rapporter og tal til rådighed i vores systemer til enhver tid."
★★★★★
Harald Berger, Adm. direktør, bølgen & Moi
- Læs hele historien her
Vi har samlet viden og fakta om restaurationsbranchen. Få et indblik og overblik over din branches fremgang og udfordringer lige her.
Fakta om restaurationsbranchen

Fuld oversigt over vareomkostninger
Du har helt sikkert selv oplevet hvor vigtigt det er at have overblikket over vareomkostningerne. Her er bruttofortjenesten og køkkenprocenten vigtige måleparametre. Sammen med erfarne rådgivere kan du oprette gode rutiner og få et overblik over kritiske områder, som: budgettering og likviditetsstyring, købslister, lagerberegninger, lageroptælling, lagerbeholdning og rapportering for at kontrollere køkkenprocenten / varegruppe-procenten.

Afstemning af kasse og kreditkort
Som restaurantdrivende ved du, at afstemningen af kontanter og kreditkort er en udfordring. Derudover har mobile betalingsløsninger gjort et stærkt indtog på markedet. Derfor er der brug for gode rutiner og løsninger til afstemning af kontanter og kreditkort. Det kan vi naturligvis hjælpe dig med. Vi kan også rådgive dig, hvis du overvejer nye betalingsløsninger.

Fakturering - kunder og leverandører
Vi kan håndtere fakturering af dine kunder og leverandører, din debitor- og kreditorfunktion. Vi validerer jeres leverandørfakturaer op imod, hvad der er bestilt, og hvad der er leveret.

Enkel rapportering
For at lette forståelsen af regnskabet, gør vi meget ud af at gøre rapporteringen så enkel som muligt. Vi kan tilbyde en fleksibel, simpel og skræddersyet model som alternativ til jeres egen rapportering. Vi udnytter de muligheder, som typisk ligger i systemerne og har fokus på at gøre det nemt ved at koble de bogførte poster op imod totalerne i perioderegnskabet. Herved kan du nemt få underbygget de rapporterede tal.

Procesoptimering
Vi kan gennemgå processer og arbejdsgange i din løn- eller regnskabsfunktion, for at finde muligheder for effektivisering og optimering. Dette gælder også i forhold til at finde det mest optimale systembrug.

Bogføring / afstemning
Vi kan sørge for at håndtere din komplette bogførings- og afstemningsprocedure, så du sikrer, at der er styr på virksomhedens aktiver.
Elektronisk godkendelse af leverandørfakturaer og overblik over regnskabet 24-7
Når du lader Azets håndtere dine regnskabs- og lønopgaver får du adgang til hele dit regnskab i online-portalen CoZone. Heri kan du også med få klik godkende dine leverandørfakturaer, som herefter bliver bogført. Du kan logge på CoZone fra din computer, tablet eller telefon og vil dermed altid have dine vigtigste nøgletal lige ved hånden. CoZone genererer enkle og overskuelige rapporter, så du hele tiden har overblikket og kan følge din økonomi.
Ønsker du mere information?
Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på: