Ledige stillinger
Azets er en international koncern i stor vækst. Vores forretningsgrundlag består i salg af regnskabs-assistance, lønadministration, HR-assistance, inkassoservice, rådgivning og IT (herunder IT-systemer) samt relaterede services. Vi har gennem de seneste 4 år opbygget en mindre Contract Management funktion og centraliseret mange opgaver. Grundet vækst, yderligere centralisering samt generationsskifte søges en skarp Contract Management Specialist.
Om dit job │ Vigtig spiller i udviklingen af Contract Management funktionen
Vi søger en forretnings- og kundeorienteret kollega, som samtidig er serviceminded, handlekraftig og effektiv.
Hovedfokus ligger på kunde- og partneraftaler, som omfatter både BPO-, system- og øvrige aftaler. Et mindre, men ikke uvæsentligt, fokus ligger på leverandøraftaler, herunder sikring af, at leverandøraftalerne matcher vores salgs- og leveringsbetingelser 1:1 samt at leverandøraftalerne er effektive at operere administrativt og afregningsmæssigt.
Du skal være i stand til at vedligeholde og udvikle vores p.t. 75-100 standard kundeaftaler inkl. SLA og tage proaktivt ejerskab i forhold til vores produktionsafdelinger i samarbejde med Contract Manager. Du skal desuden kunne udvikle nye standardaftaler. Du skal sørge for at få omsat afdelingernes services til præcise salgsaftaler, som kan produceres, administreres og afregnes effektivt samt naturligvis er i overensstemmelse med lovgivningen.
Jobbet er udfordrende, i et ofte hektisk miljø, men samtidig udviklende og inspirerende.
Du vil bl.a. få følgende arbejdsområder:
- Salgsaftaler fra A-Z
- GDPR fra A-Z inkl. koordination med IT
- Løsningsorienterede kundeforhandlinger med/uden deltagelse af Salg
- Håndtering af diverse kunde-issues
- Leverandørgodkendelser m.v. hos kunder
- Partneraftaler (salg) samt deltagelse i forhandlinger
- Leverandøraftaler: Jura, GDPR, m.v. samt deltagelse i forhandlinger
- Deltagelse i due diligence samt efterfølgende integration af opkøb i forretningen
- Deltagelse i udbud (RFP)
- AML, ESG, Code of Conduct m.v.
Du tilbydes en attraktiv lønpakke med afsæt i dine kvalifikationer og kompetencer.
Om dig │ Stærk forretningsforståelse og selvkørende tovholder af natur
Du er entusiastisk med en stærk forretnings- og kundeorienteret tankegang. Du er selvkørende, tager ejerskab og koordinerer opgaverne sikkert i mål med operationelle hensyn. Din proaktivitet bevirker, at du får ting løst effektivt og til tiden. Du er fagligt dygtig med dokumenteret praktisk erfaring inden for de fleste af arbejdsområderne.
Jobbet kræver, at du behersker engelsk på skrift og i tale.
Du har kendskab til flere økonomisystemer (vi bruger Visma Business), har arbejdet med CRM-systemer, Office-pakken og har generelt flair for anvendelse af IT-værktøjer. Du behøver som udgangspunkt ikke have erfaring med kontraktstyringssystemer, men det er en fordel. Tanken om anvendelse af AI er dig samtidig ikke fjern.
Du:
- er en selvkørende ”do’er”, som proaktivt tager ejerskab og koordinerer
- leverer hurtig feedback og løsningsforslag
- har en løsningsorienteret forretningsmæssig tilgang, som tager hensyn til at vores aftaler kan produceres, administreres og afregnes så effektivt som muligt
- er organiseret, grundig og struktureret
- er super god til tal og paragrafer, selvom juraen spiller en mindre rolle i jobbet
- er leveringsdygtig trods mange samtidige bolde i luften
Som person ønsker du indflydelse og tager ejerskab for arbejdsopgaver og -områder med respekt for hurtig feedback til såvel interne som eksterne kunder.
Du undrer dig og tager helt naturligt initiativer til at få løst små, som store problemstillinger. Du kan lide og magter, at have gang i mange sager samtidigt med at der opstår utallige ikke planlagte forstyrrelser - uden at du af den grund går på kompromis med kvalitet, aftaler og deadlines. Du har til stadighed kunder, salg, produktion, intern økonomi og dine kolleger i Contract Management i centrum.
Der kan være flere indgangsvinkler til stillingen, og din baggrund og uddannelse er mindre vigtig, når blot de grundlæggende kompetencer er til stede. Du har måske en baggrund som revisor, CFO, selvstændig erhvervsdrivende eller lignende. Det er dog en stor fordel, hvis du har branchekendskab.
Om os │ Gode kolleger, fleksibilitet og innovation
Når du træder ind ad døren hos Azets, skal du være klar til at blive overvældet. Der venter dig et eventyr med spændende opgaver og fantastiske kolleger, der glæder sig til at tage imod dig.
Hos Azets lægger vi vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle ansatte. Hos os er samarbejde og holdånd nøgleord. Vores faglighed er i top, og vi har en levende og inspirerende kultur. Vi arbejder med de nyeste teknologier, i lyse og moderne omgivelser eller hjemme fra den private adresse. Vi sikrer derved god balance mellem arbejdsliv og privatliv.
Din ansøgning │ Vi glæder os til at høre fra dig
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via ’Apply for position’. Stillingen ønskes besat snarest muligt, og vi afholder samtaler løbende.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Contract Manager Susanne Prang på tlf.: 51 34 33 34/susanne.prang@azets.com eller HR på tlf. 70 27 31 30.
Dynamisk Senior Kunde- og rekrutteringskonsulent søges til IT forretningsområde i vækst
Azets interim søger en ambitiøs og engageret kollega, der vil være med til at drive og udvikle vores aktiviteter inden for interim konsulentydelser på IT-området.
Vi leverer det rette match
Vi har oplevet solid vækst i forretningsområdet ”Azets interim” de sidste år og særligt inden for IT, hvor vi matcher interim konsulenter med konkrete opgaver og projekter, som løses ude hos kunden.
Derfor udvider vi vores Azets IT interim afdeling med ekstra ressourcer, hvor vi leverer interim løsninger inden for områder som projektledere, big data analysts, ESG-specialister, konsulenter til rådgivning og udvikling af løsninger inden for integration og optimering af processer.
Til denne spændende opgave søger vi en proaktiv konsulent med indgående erfaring fra branchen.
I denne rolle vil du være medvirkende til udvikling af vores interrim område inden for IT, salg af løsninger til vores kunder samt rekruttering af relevante og kvalificerede konsulenter til løsning af interim opgaver ude hos vores kunder.
Vi løser interim opgaver primært med associerede freelance konsulenter samt med egne in-house konsulenter.
Du bliver dermed en vigtig sparrings- og samarbejdspartner for konsulenter som primært har faglige og personlige kompetencer inden for IT, og som er interesserede i en rolle som freelance associeret konsulent.
Vores kunder varierer i type, ejerform, branche og nationalitet, så engelsk er en naturlig del af din hverdag.
Som Senior kunde- og rekrutteringskonsulent afholder du primært møder med kunder, potentielle konsulenter og samarbejdspartnere.
Du kommer til at arbejde i et fagligt miljø med store personlige og faglige udfoldelsesmuligheder.
Vi har en uformel omgangstone, hvor humor og samarbejde medvirker til vores gode trivsel.
Du bliver tilknyttet vores kontor i Herlev og får reference til vores Senior Manager for forretningsområdet.
Din profil
Du er udadvendt og serviceminded – og søger aktivt dialog med både eksisterende og potentielle kunder og konsulenter.
Du er proaktiv og vedholdende og arbejder målrettet og struktureret med rekruttering til både konkrete opgaver og projekter.
Du holder et skarpt øje med markedet og vedligeholder din pipeline i forholdt til konsulenter og kunder.
Du trives med travlhed og motiveres, ligesom os, af ambitiøse vækstmål, er skarp og i stand til at bibeholde et godt overblik - også når der er mange projekter i gang og tempoet er højt.
Vi forestiller os derudover, at:
- Du har erfaring fra en lignende stilling som IT kunde- og rekrutteringskonsulent
- Du besidder god økonomisk forståelse og har måske tidligere arbejdet med interim ydelser
- Du har en analytisk tilgang til opgaver - og arbejder kvalitetsbevidst og struktureret
- Du er god til at skabe relationer, interviewe og behovsafdække
- Du er systematisk, vedholdende og nysgerrig
- Du er forhandlingsvant, løsningsorienteret og motiveres af at skabe resultater
- Du har en relevant teoretisk baggrund
Bliv en del af Azets
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores ’Smarter Working’ koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning. Stillingen ønskes besat snarest muligt, og vi afholder samtaler løbende.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kristina Heinze på telefon 70273130
Er din faglige værktøjskasse i orden, og er du klar på at tage det næste skridt i din karriere? Trives du i rollen som konsulent, og brænder du for at skabe gode, langvarige relationer med dine kunder? Azets er lige nu på udkig efter en ambitiøs, kundeorienteret og faglig stærk senior økonomikonsulent til vores kontor i Herlev.
Personlig og faglig udvikling
Som senior økonomikonsulent i Azets bliver du ansvarlig for din egen kundeportefølje af mellemstore virksomheder til større internationale koncerner. Du får derfor mulighed for at arbejde med en lang række spændende kunder og blive deres foretrukne samarbejdspartner.
Du vil blive involveret i en bred vifte af regnskabs- og rådgivningsopgaver og din rolle som konsulent vil bl.a. omfatte kundekontakt, controlling samt ledelse og styring af regnskabsopgaver. Dine arbejdsopgaver vil variere og spænde bredt fra interne kontroller og afrapportering til controlling og udarbejdelse af årsafslutningsmateriale m.m.
Hos Azets lægger vi vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os. Arbejdsopgaverne giver rig mulighed for, at jobindholdet kan udvikle sig i takt med dine ønsker til faglig og personlig udvikling. Har du ambitionerne og mod på lederrollen, er der mulighed for at opnå lederansvar på sigt i denne stilling.
Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men vi forventer at:
- Du har flere års erfaring med økonomistyring og en relevant teoretisk baggrund.
- Du har overblik, god forretningsforståelse og tænker systematisk.
- Du er forandringsparat og optimerer og effektiviserer, når du ser muligheder for det.
- Rådgivning og højt serviceniveau falder dig naturligt og du er god til at skabe relationer.
- Du er kvalitetsbevidst, selvkørende og god til at prioritere din tid.
- Du har kendskab til et eller flere økonomisystemer.
Azets som sparringspartner
Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Baseret på vores stærke faglighed, bygger vi tætte relationer og agerer kundernes sparringspartner i alle økonomi og regnskabsrelaterede forhold.
Nearshoring-aktiviteter i Rumænien og robotteknologi medvirker til, at din rolle som konsulent løbende udvikles. Store dele af vores basisproduktion udføres lige nu i Rumænien og derfor arbejdes der målrettet med optimering af processer i og omkring produktionen.
Hos Azets bliver du en del af et netværk bestående af dygtige kolleger på tværs af kontorer og landegrænser, der alle brænder for at gøre en forskel for vores kunder. Vidensdeling og sparring er en vigtig del af vores hverdag og afgørende for, at vi skaber succes i fællesskab.
Bliv en del af Azets
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Vi glæder os til at modtage dit CV via 'Apply for position' nedenfor – ansøgningen springer vi over.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Er du en erfaren jurist med speciale inden for ansættelsesret? Vi søger en dynamisk og forretningsorienteret konsulent til vores HR Legal team på vores hovedkontor i Herlev
Velkommen i et fagligt stærkt team
Som specialist i ansættelsesret vil du spille en central rolle i at rådgive og støtte vores danske og internationale kunder. Vi oplever vækst, hvilket betyder spændende nye opgaver og udvidelse af eksisterende samarbejder.
Du bliver en del af et fagligt stærkt team, hvor vi videndeler, sparrer og prioriterer et positivt arbejdsmiljø - hvor teamwork og faglig stolthed er i højsædet.
Dine arbejdsopgaver vil være forskelligartede, men inden for områderne:
Din baggrund
Du er jurist og har flere års erfaring med alle aspekter inden for arbejdsret, herunder forhandlinger og rådgivning, daglig drift af ansættelsesretlige opgaver, due diligence mv. Hovedvægten ligger dog på individuel arbejdsret, men et vist kendskab til kollektiv arbejdsret forventes.
Du er selvstændig og driver egne projekter samt trives i et dynamisk miljø.
Du har gode formulerings- og formidlingsevner, på dansk og engelsk og hvis du har undervisningserfaring vil det være en fordel.
Er du klar til at blive en del af Azets?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Har du flere års erfaring med HR og løn? Trives du i rollen som konsulent?
Så har vi måske jobbet til dig! Lige nu søger vi konsulenter inden for HR og lønrådgivning.
Fastansat i Azets, men assistance hos kunden
Som noget nyt tilbyder Azets både midlertidig og permanent HR Konsulent assistance ude hos vores kunder. Vi søger derfor HR konsulenter, der trives med at sidde ude hos kunderne. Du vil være fastansat i Azets, men arbejder selvstændigt ude hos vores kunder og indgår i kundens organisation for en periode.
Vi har en voksende kundeportefølje, og du får derfor et stort netværk og indsigt i mange forskellige brancher, virksomheder og processer. Du skal trives med, at din hverdag, arbejdsopgaver og arbejdsplads vil variere. Der vil ikke være to dage, der er ens og det er kunden, der sætter dagsordenen.
Selvom du sidder ude hos vores kunder, vil dine Azets kolleger altid stå klar med hjælp og sparring.
Arbejdsopgaver og mindset
Vi forestiller os, at du har en solid erfaring med HR og løn, samt at du er kvalitetsbevidst og arbejder målrettet. Dine arbejdsopgaver spænder bredt; alt fra personale juridiske problemstillinger, refusionsrådgivning til ad hoc opgaver inden for HR.
Du er kundeorienteret, tillidsvækkende og arbejder effektivt med hands-on opgaver. Du er fleksibel og omstillingsparat og elsker rollen som udadvendt og serviceminded konsulent.
Da flere af vores kunder er internationale er det vigtigt, at du kan kommunikere på engelsk både i skift og tale, og at du kan anvende egen bil i jobbet.
Vil du med på rejsen?
Azets er i rivende udvikling og vores vækst giver plads til flere dygtige konsulenter. I Azets er vi vilde med løn og HR. Gennem mere end 25 år har vi varetaget lønadministrationen for flere tusinde virksomheder i alle brancher og i hele Danmark. I dag er vi over 150 fagligt stærke og servicemindede konsulenter, som er eksperter inden for lønadministration, HR og juridisk rådgivning.
Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere. Spørgsmålet er, om du vil med på rejsen?
Send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lisbeth Lindorff Riis, Head of HR Legal på 70 27 31 30.
Er du passioneret omkring lønadministration, og har du lyst til at blive en del af et professionelt og velfungerende team? Så er du måske vores nye kollega.
Amazing Azets
Azets har i mere end 25 år været toneangivende inden for lønservices og har håndteret lønadministrationen for et stort antal virksomheder i hele Danmark. Vores team består af 8 dedikerede og kompetente konsulenter, som sætter en ære i god lønadministration og professionel rådgivning. Vi arbejder i lønsystemet Zenegy og har forberedt en grundig onboarding til vores nye kollega.
Lige nu leder vi efter to professionelle konsulenter, som kan bidrage til den høje ekspertise i vores dynamiske team og varetage lønadministrationen for virksomheder på tværs af brancher.
Vores anvendelse af robotteknologi i opgaveløsningen medvirker til, at din rolle som lønkonsulent vil udvikle sig i takt med at flere opgaver automatiseres. Vi går forrest med digitalisering og optimering af lønfunktionen, og det giver dig mulighed for at udvikle dine lønkompetencer og være helt i front på dit fag.
Nøglemedarbejder i Finance Payroll
Som lønkonsulent i Azets bliver du en nøglemedarbejder i vores team, og du vil håndtere lønadministrationen for vores brede kundeportefølje. Din ekspertise vil bidrage til at sikre, at lønprocesserne forløber smidigt og rettidigt, og vores kunders succes gennem professionel rådgivning og service.
Selvom vi forventer en vis erfaring, er vi både åbne for erfarne kandidater og dig med mindre erfaring, men med en solid grundviden inden for lønadministration. Vi forestiller os, at du arbejder struktureret, målrettet og kvalitetsbevidst. Du er tillidsvækkende, initiativrig og evner at holde hovedet koldt – også når det går stærkt.
Har du lyst til at være en del af Azets’ succes?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
til
Vi søger dig, som:
• Trives med kundekontakt
• Har god erfaring med lønadministration
• Har kendskab til flere lønsystemer
Kan du sætte flueben ved alle tre punkter, så har du præcis den erfaring, vi er på udkig efter.
Her er, hvad vi tilbyder dig
Azets tilbyder både midlertidig og permanent lønkonsulent-assistance ude hos vores kunder, og derfor søger vi nu on-site lønkonsulenter med erfaring inden for Epos Løn, Lessor og/eller Perspektiv. Som on-site lønkonsulent bliver du fastansat i Azets, men arbejder selvstændigt ude hos vores kunder og indgår i kundens organisation for en periode.
Vi har en voksende kundeportefølje, og du får derfor et stort netværk og indsigt i mange forskellige brancher, virksomheder og processer. Du skal kunne lide og trives med, at din hverdag, arbejdsopgaver og arbejdsplads vil variere. Selvom du sidder ude hos vores kunder, står dine Azets kolleger altid klar med sparring og hjælp.
Dit mindset og erfaring er afgørende
Der kan være flere indgange til stillingen, men vi forstiller os, at du har en solid erfaring med løn, og at du er kvalitetsbevidst arbejder struktureret og målrettet.
Vi forventer, at du:
• Er dygtig lønbogholder
• Er rettidig og grundig
• Kendskab til et eller flere lønsystemer
• Er god til Excel
• Besidder god situationsfornemmelse
• Kan anvende egen bil i jobbet
• At du kan engelsk
Du er kundeorienteret, tillidsvækkende og arbejder effektivt med hands-on opgaver. Du er fleksibel og omstillingsparat og elsker rollen som udadvendt og serviceminded konsulent.
Amazing Azets!
Azets er i rivende udvikling og vores vækst giver plads til flere dygtige lønbogholdere. I Azets er vi nemlig vilde med løn. Vi går forrest, når det handler om at omsætte faglig viden til praksis og er Danmarks største udbyder inden for lønservices. Gennem 25 år har vi varetaget lønadministrationen for flere hundrede virksomheder i alle brancher og i hele Danmark
Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere. Spørgsmålet er, om du vil med på rejsen?
Send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Azets søger erfarne lønkonsulenter, der kunne tænke sig at blive en del af vores succes. Vi søger både nye kolleger til vores kontor i Herlev og Odense.
Azets er Danmarks største udbyder af lønservices, og har i mere end 25 år været den pålidelige partner for lønadministration for tusindvis af virksomheder. Vores lønafdeling består af over 150 fagligt stærke, dedikerede og servicemindede konsulenter, der håndterer lønadministration, HR og juridisk rådgivning.
Tre gode grunde til at vælge Azets
- Som medarbejder hos Azets er dine kompetencer helt i front på lønfunktionen.
- Hos Azets får du personlige og faglige udfoldelsesmuligheder, som følger dine ønsker og livsændringer.
- Her bliver du en del af en kultur med høj trivsel, selvbestemmelse og fleksibilitet i din hverdag.
Din rolle som Lønkonsulent
I rollen som Lønkonsulent hos os, vil du få indsigt i lønprocesser hos flere forskellige virksomheder, og du vil få din egen kundeportefølje og etablere et bredt netværk af interne og eksterne interessenter. Arbejdsopgaverne er mangeartede, hvilket giver dig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt.
Vi videndeler, sparrer og prioriterer et positivt arbejdsmiljø, hvor teamwork og faglig stolthed er i højsædet. Præcision og rettidig levering af løn er afgørende for os.
Azets har nearshoring-aktiviteter i Rumænien og anvender i høj grad robotteknologi i arbejdsprocesserne, hvilket bidrager til, at din rolle som lønkonsulent konstant er i udvikling. Vi er frontløbere inden for digitalisering og optimering af lønfunktionen, hvilket skaber nye muligheder og styrker dine kompetencer. Som Lønkonsulent hos Azets vil du derfor altid være på forkant med den nyeste teknologi inden for dit fag.
Er du klar til at blive en del af Azets?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Vi søger dig, som:
• Er en erfaren lønkonsulent
• Tænker i optimering af processer
• Aktivt søger dialog med kunder og kolleger
• Har et godt overblik – også når der er mange projekter i gang og tempoet er højt.
Kan du sige ja til ovenstående, og har du lyst til at arbejde med spændende implementerings- og optimeringsprojekter? Så er dette jobbet for dig.
Her er, hvad vi tilbyder dig:
Vores projektteam oplever stor succes, og vi ønsker at udvide med en proaktiv projektkonsulent. Du skal drive implementeringsprojekter inden for løn og HR. Rådgive om systemer, processer og arbejdsgange, der effektiviserer og understøtter vores kunders forretning. Du skaber struktur, styring og fremdrift og er med til at sikre, at Azets er en professionel og kvalitetsbevidst samarbejdspartner for vores kunder i store lønprojekter.
Bindeled mellem projektet, kunden og forretningen
Du har et højt fagligt niveau inden for løn fx som payroll controller, projektkoordinator el.lign. krydret med erfaring i brugen af lønsystemer og gerne stærke kompetencer i excel.
Dit næste karriereskridt er hos Azets i denne udadvendte rolle med kontakt til mange forskellige danske og internationale virksomheder. Vi har løbende store projekter, hvor du med erfaring og overblik styrer projektet i mål med sikker hånd.
Du får en vigtig central rolle i krydsfeltet mellem projektet, kunden og forretningen, hvor du binder ressourcer, behov og projekter sammen. Du kommer til at arbejde strategisk med løn og HR, og bidrager dermed aktivt til både kunder og forretning.
Vores forventninger er lige så store som dine
Vi forventer, at du har gennemslagskraft og autoritet. Du eksekverer og følger op og sikrer en succesfuld leverance. Du tænker i optimering af processer og er kvalitetsbevidst. Dine stærke kommunikative kompetencer sætter dig i stand til at samarbejde på alle niveauer, både internt og eksternt.
Velkommen i teamet
Vi er mere end 150 dygtige og servicemindede konsulenter i Danmark, som håndterer lønadministration, HR, juridisk rådgivning og implementering af Epos-paletten. Epos rummer både håndtering af rekruttering, HR-data, lønbehandling, ledelsesrapportering og arbejdspladsvurdering (APV). Vores faglige stolthed er i top, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Vi er en del af et spændende og dynamisk miljø, hvor tempoet er højt og udviklingsmulighederne er mange.
Bliv en del af Azets
Når du træder ind af døren hos Azets, mærker du straks at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere.
Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde. God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab. Derudover har vi selvfølgelig en god pensionsordning og sundhedsforsikring.
Med konceptet ’Smarter Working’ sikrer vi en god work-life-balance. Vi stiller alt relevant udstyr til rådighed, så du kan vælge at arbejde hjemmefra eller fra kontoret, alt efter hvad der fungerer bedst for dig og teamet.
Vi er allerede nu, klar til at byde dig velkommen!
Stillingen er på fuld tid og til snarlig tiltrædelse.
Så send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Er du tilknyttet en uddannelsesinstitution, kan du fremvise gode resultater fra studiet og har du ambitioner om en fremtid inden for konsulentbranchen, så søg en praktikplads hos os!
Du er altid velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til en praktikplads i Azets.
De bedste hilsner
HR
70 27 31 30
Du er velkommen til at registrere din profil hos os, hvis du ikke finder et stillingsopslag, som matcher dine kompetencer.
Vi screener løbende indkomne uopfordrede ansøgninger og kontakter dig, hvis din profil matcher vores behov. Dermed hører du ikke fra os, hvis vi vurderer at din profil ikke matcher vores behov.
Du er dog altid meget velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til vores spændende virksomhed.
De bedste hilsner
HR
70 27 31 30
- Azets
- Talentlink