Ledige stillinger
Bliv Løntrainee hos Azets og kickstart din karriere
Er du klar til at blive lønekspert? Azets søger ambitiøse talenter som dig til vores nye Løntrainee-program.
En revolutionerende start
Gør dig klar til en revolutionerende start på din lønkarriere med Azets' etårige trainee-program. Vi udruster dig med skræddersyet undervisning og praktisk træning side om side med erfarne mentorer.
Hands-on erfaring
Du bliver en del af et engageret team, hvor du gennem sidemandsoplæring får hands-on erfaring med moderne lønadministration. Slip for kedeligt manuelt tastearbejde, hos os arbejder du med avanceret automatisering og robotteknologi.
Teknologi og faglig udvikling
Du lærer alt fra overenskomster og pensionsordninger til skatteberegninger, og du arbejder med cutting-edge teknologier og automatiserede systemer. Når uddannelsen er i hus, bliver du en del af et dynamisk team, der støtter din videre faglige udvikling samt kan der være mulighed for at blive en del af vores lønafdeling.
Hvem er du?
- Du har afsluttet HHX, STC, Financial Controller, Finansøkonom, HA, Cand. merc. eller tilsvarende
- Du har gode eksamensresultater
- Du er velformuleret på dansk og engelsk
- Du er ambitiøs, selvstændig og omstillingsparat
- Du er serviceminded, udadvendt og resultatorienteret i din arbejdsgang
- Kan starte d. 1. september 2024 eller 1. Januar 2025
Fleksibilitet i hverdagen
Fleksibel arbejdstid med mulighed for hjemmearbejde flere dage om ugen, så du kan finde den perfekte balance mellem arbejde og fritid. Et uddannelsesforløb der sætter skub i din karriere og giver dig de bedste forudsætninger for en fremtid som lønekspert.
Tag skridtet med os
Lad os sammen sætte gang i din karriere. Ansøg nu og bliv en del af et velfungerende og energisk team, hvor du fra starten vil føle dig som en vigtig del af fællesskabet.
"Det bedste ved mit job er, at ingen af kunderne er ens. Det udfordrer mig fagligt og medvirker til at udvide min videnshorisont. Samtidig sikrer alsidigheden, at min udvikling ikke stopper, hvilket gør mig til en bedre konsulent" - Signe Christiansen, tidligere trainee nu senior lønkonsulent
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Semra, Senior HR Konsulent på 27 87 14 28.
Vi leder efter en kollega til vores Contract Management team. Vores forretningsgrundlag består i salg af regnskabs-assistance, lønadministration, HR-assistance, inkassoservice, rådgivning og IT (herunder IT-systemer) samt relaterede services til danske og internationale virksomheder. Vores mission er at gøre komplekse ting enkle, og vi har brug for dig til at hjælpe os med at navigere i vores hastigst voksende og dynamiske verden.
Om jobbet | En central og alsidig rolle
Hovedfokus ligger på kunde- og partneraftaler, som omfatter både BPO-, system- og øvrige aftaler. Et mindre, men ikke uvæsentligt, fokus ligger på leverandøraftaler, herunder sikring af, at leverandøraftalerne matcher vores salgs- og leveringsbetingelser 1:1 samt at leverandøraftalerne er effektive at operere administrativt og afregningsmæssigt.
Du skal vedligeholde og udvikle vores p.t. 75-100 standard kundeaftaler inkl. SLA og tage proaktivt ejerskab i forhold til vores leveranceorganisation. Du skal desuden kunne udvikle nye standardaftaler, og sørge for at få omsat services til præcise salgsaftaler, som kan leveres, administreres og afregnes effektivt samt naturligvis er i overensstemmelse med lovgivningen.
Arbejdsområder
- Salgsaftaler fra A-Z
- GDPR fra A-Z inkl. koordinering med IT
- Løsningsorienterede kundeforhandlinger med/uden deltagelse af kolleger fra Salg
- Leverandørgodkendelser m.v. hos kunder
- Partneraftaler samt deltagelse i forhandlinger
- Leverandøraftaler: Jura, GDPR, mv. samt deltagelse i forhandlinger
- Deltagelse i due diligence samt efterfølgende integration af opkøb i forretningen
- Deltagelse i udbud (RFP)
- ESG, Code of Conduct mv.
Du tilbydes en attraktiv lønpakke med afsæt i dine kvalifikationer og kompetencer.
Om dig | Kvalifikationer og egenskaber
Du er selvkørende, tager ejerskab og koordinerer opgaverne sikkert i mål med kvalitet og deadlines for øje. Du taler og skriver både dansk og engelsk flydende. Du har kendskab til økonomisystemer (vi bruger Visma Business), arbejdet i CRM-systemer og Office-pakken, og har generelt flair for anvendelse af IT-værktøjer. Tanken om brug af AI er dig ikke fjern.
Vi forestiller os, at du har en juridisk baggrund, men vigtigst af alt, du er service-, forretnings- og kundeorienteret, også når tempoet er højt.
Vi tilbyder | Mere end bare et job
Dine arbejdsopgaver vil variere i takt med Azets’ hastige vækst, og du har mulighed for at præge jobindholdet i tråd med dine ønsker til faglig og personlig udvikling.
Vi tilbyder en verden fuld af spændende udfordringer, hvor fleksibilitet og work-life balance er nøgleord. Nyd godt af vores sunde frokostordning, fredagsmorgenmad og ikke mindst, vores fantastiske sociale arrangementer. Med vores 'Smarter Working' koncept får du friheden til at arbejde, hvor det passer dig bedst, med alt det nødvendige udstyr lige ved hånden.
Interesseret? | Tag næste skridt
Hvis du kan se dig selv i denne rolle, så vent ikke med at sende os dit CV og en ansøgning. Vi er klar til at byde dig velkommen. Har du spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte vores Contract Manager, Susanne Prang, på tlf.: 51 34 33 34 eller mail susanne.prang@azets.com eller HR på tlf. 70 27 31 30.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Er du en erfaren jurist med speciale inden for ansættelsesret? Vi søger en dynamisk og forretningsorienteret konsulent til vores HR Legal team på vores hovedkontor i Herlev
Velkommen i et fagligt stærkt team
Som specialist i ansættelsesret vil du spille en central rolle i at rådgive og støtte vores danske og internationale kunder. Vi oplever vækst, hvilket betyder spændende nye opgaver og udvidelse af eksisterende samarbejder.
Du bliver en del af et fagligt stærkt team, hvor vi videndeler, sparrer og prioriterer et positivt arbejdsmiljø - hvor teamwork og faglig stolthed er i højsædet.
Dine arbejdsopgaver vil være forskelligartede, men inden for områderne:
Din baggrund
Du er jurist og har flere års erfaring med alle aspekter inden for arbejdsret, herunder forhandlinger og rådgivning, daglig drift af ansættelsesretlige opgaver, due diligence mv. Hovedvægten ligger dog på individuel arbejdsret, men et vist kendskab til kollektiv arbejdsret forventes.
Du er selvstændig og driver egne projekter samt trives i et dynamisk miljø.
Du har gode formulerings- og formidlingsevner, på dansk og engelsk og hvis du har undervisningserfaring vil det være en fordel.
Er du klar til at blive en del af Azets?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Vi søger dig, som:
• Er en erfaren lønkonsulent
• Tænker i optimering af processer
• Aktivt søger dialog med kunder og kolleger
• Har et godt overblik – også når der er mange projekter i gang og tempoet er højt.
Kan du sige ja til ovenstående, og har du lyst til at arbejde med spændende implementerings- og optimeringsprojekter? Så er dette jobbet for dig.
Her er, hvad vi tilbyder dig:
Vores projektteam oplever stor succes, og vi ønsker at udvide med en proaktiv projektkonsulent. Du skal drive implementeringsprojekter inden for løn og HR. Rådgive om systemer, processer og arbejdsgange, der effektiviserer og understøtter vores kunders forretning. Du skaber struktur, styring og fremdrift og er med til at sikre, at Azets er en professionel og kvalitetsbevidst samarbejdspartner for vores kunder i store lønprojekter.
Bindeled mellem projektet, kunden og forretningen
Du har et højt fagligt niveau inden for løn fx som payroll controller, projektkoordinator el.lign. krydret med erfaring i brugen af lønsystemer og gerne stærke kompetencer i excel.
Dit næste karriereskridt er hos Azets i denne udadvendte rolle med kontakt til mange forskellige danske og internationale virksomheder. Vi har løbende store projekter, hvor du med erfaring og overblik styrer projektet i mål med sikker hånd.
Du får en vigtig central rolle i krydsfeltet mellem projektet, kunden og forretningen, hvor du binder ressourcer, behov og projekter sammen. Du kommer til at arbejde strategisk med løn og HR, og bidrager dermed aktivt til både kunder og forretning.
Vores forventninger er lige så store som dine
Vi forventer, at du har gennemslagskraft og autoritet. Du eksekverer og følger op og sikrer en succesfuld leverance. Du tænker i optimering af processer og er kvalitetsbevidst. Dine stærke kommunikative kompetencer sætter dig i stand til at samarbejde på alle niveauer, både internt og eksternt.
Velkommen i teamet
Vi er mere end 150 dygtige og servicemindede konsulenter i Danmark, som håndterer lønadministration, HR, juridisk rådgivning og implementering af Epos-paletten. Epos rummer både håndtering af rekruttering, HR-data, lønbehandling, ledelsesrapportering og arbejdspladsvurdering (APV). Vores faglige stolthed er i top, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Vi er en del af et spændende og dynamisk miljø, hvor tempoet er højt og udviklingsmulighederne er mange.
Bliv en del af Azets
Når du træder ind af døren hos Azets, mærker du straks at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere.
Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde. God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab. Derudover har vi selvfølgelig en god pensionsordning og sundhedsforsikring.
Med konceptet ’Smarter Working’ sikrer vi en god work-life-balance. Vi stiller alt relevant udstyr til rådighed, så du kan vælge at arbejde hjemmefra eller fra kontoret, alt efter hvad der fungerer bedst for dig og teamet.
Vi er allerede nu, klar til at byde dig velkommen!
Stillingen er på fuld tid og til snarlig tiltrædelse.
Så send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Azets søger erfarne lønkonsulenter, der kunne tænke sig at blive en del af vores succes. Vi søger både nye kolleger til vores kontor i Herlev og Odense.
Azets er Danmarks største udbyder af lønservices, og har i mere end 25 år været den pålidelige partner for lønadministration for tusindvis af virksomheder. Vores lønafdeling består af over 150 fagligt stærke, dedikerede og servicemindede konsulenter, der håndterer lønadministration, HR og juridisk rådgivning.
Tre gode grunde til at vælge Azets
- Som medarbejder hos Azets er dine kompetencer helt i front på lønfunktionen.
- Hos Azets får du personlige og faglige udfoldelsesmuligheder, som følger dine ønsker og livsændringer.
- Her bliver du en del af en kultur med høj trivsel, selvbestemmelse og fleksibilitet i din hverdag.
Din rolle som Lønkonsulent
I rollen som Lønkonsulent hos os, vil du få indsigt i lønprocesser hos flere forskellige virksomheder, og du vil få din egen kundeportefølje og etablere et bredt netværk af interne og eksterne interessenter. Arbejdsopgaverne er mangeartede, hvilket giver dig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt.
Vi videndeler, sparrer og prioriterer et positivt arbejdsmiljø, hvor teamwork og faglig stolthed er i højsædet. Præcision og rettidig levering af løn er afgørende for os.
Azets har nearshoring-aktiviteter i Rumænien og anvender i høj grad robotteknologi i arbejdsprocesserne, hvilket bidrager til, at din rolle som lønkonsulent konstant er i udvikling. Vi er frontløbere inden for digitalisering og optimering af lønfunktionen, hvilket skaber nye muligheder og styrker dine kompetencer. Som Lønkonsulent hos Azets vil du derfor altid være på forkant med den nyeste teknologi inden for dit fag.
Er du klar til at blive en del af Azets?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
til
Vi søger dig, som:
• Trives med kundekontakt
• Har god erfaring med lønadministration
• Har kendskab til flere lønsystemer
Kan du sætte flueben ved alle tre punkter, så har du præcis den erfaring, vi er på udkig efter.
Her er, hvad vi tilbyder dig
Azets tilbyder både midlertidig og permanent lønkonsulent-assistance ude hos vores kunder, og derfor søger vi nu on-site lønkonsulenter med erfaring inden for Epos Løn, Lessor og/eller Perspektiv. Som on-site lønkonsulent bliver du fastansat i Azets, men arbejder selvstændigt ude hos vores kunder og indgår i kundens organisation for en periode.
Vi har en voksende kundeportefølje, og du får derfor et stort netværk og indsigt i mange forskellige brancher, virksomheder og processer. Du skal kunne lide og trives med, at din hverdag, arbejdsopgaver og arbejdsplads vil variere. Selvom du sidder ude hos vores kunder, står dine Azets kolleger altid klar med sparring og hjælp.
Dit mindset og erfaring er afgørende
Der kan være flere indgange til stillingen, men vi forstiller os, at du har en solid erfaring med løn, og at du er kvalitetsbevidst arbejder struktureret og målrettet.
Vi forventer, at du:
• Er dygtig lønbogholder
• Er rettidig og grundig
• Kendskab til et eller flere lønsystemer
• Er god til Excel
• Besidder god situationsfornemmelse
• Kan anvende egen bil i jobbet
• At du kan engelsk
Du er kundeorienteret, tillidsvækkende og arbejder effektivt med hands-on opgaver. Du er fleksibel og omstillingsparat og elsker rollen som udadvendt og serviceminded konsulent.
Amazing Azets!
Azets er i rivende udvikling og vores vækst giver plads til flere dygtige lønbogholdere. I Azets er vi nemlig vilde med løn. Vi går forrest, når det handler om at omsætte faglig viden til praksis og er Danmarks største udbyder inden for lønservices. Gennem 25 år har vi varetaget lønadministrationen for flere hundrede virksomheder i alle brancher og i hele Danmark
Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere. Spørgsmålet er, om du vil med på rejsen?
Send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Er du passioneret omkring lønadministration, og har du lyst til at blive en del af et professionelt og velfungerende team? Så er du måske vores nye kollega.
Amazing Azets
Azets har i mere end 25 år været toneangivende inden for lønservices og har håndteret lønadministrationen for et stort antal virksomheder i hele Danmark. Vores team består af 8 dedikerede og kompetente konsulenter, som sætter en ære i god lønadministration og professionel rådgivning. Vi arbejder i lønsystemet Zenegy og har forberedt en grundig onboarding til vores nye kollega.
Lige nu leder vi efter to professionelle konsulenter, som kan bidrage til den høje ekspertise i vores dynamiske team og varetage lønadministrationen for virksomheder på tværs af brancher.
Vores anvendelse af robotteknologi i opgaveløsningen medvirker til, at din rolle som lønkonsulent vil udvikle sig i takt med at flere opgaver automatiseres. Vi går forrest med digitalisering og optimering af lønfunktionen, og det giver dig mulighed for at udvikle dine lønkompetencer og være helt i front på dit fag.
Nøglemedarbejder i Finance Payroll
Som lønkonsulent i Azets bliver du en nøglemedarbejder i vores team, og du vil håndtere lønadministrationen for vores brede kundeportefølje. Din ekspertise vil bidrage til at sikre, at lønprocesserne forløber smidigt og rettidigt, og vores kunders succes gennem professionel rådgivning og service.
Selvom vi forventer en vis erfaring, er vi både åbne for erfarne kandidater og dig med mindre erfaring, men med en solid grundviden inden for lønadministration. Vi forestiller os, at du arbejder struktureret, målrettet og kvalitetsbevidst. Du er tillidsvækkende, initiativrig og evner at holde hovedet koldt – også når det går stærkt.
Har du lyst til at være en del af Azets’ succes?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Har du ambitionerne og kompetencerne i orden? Leder du efter en arbejdsplads, hvor der er rig mulighed for udvikling, fremdrift og sammenhold? Så er det måske dig vi søger som senior økonomikonsulent.
Du bliver en del af et professionelt, internationalt og spændende arbejdsmiljø, hvor du dagligt vil møde kolleger, som du kan dele erfaringer og sparre med. Du får kontakt til kunder, som har brug for netop din regnskabsekspertise og rådgivning.
Amazing Azets!
Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Vi agerer kundernes sparringspartner i alle økonomi- og regnskabsrelaterede forhold.
Nearshoring-aktiviteter i Rumænien og robotteknologi medvirker til, at din rolle som konsulent løbende vil udvikles. Store dele af vores basisproduktion udføres lige nu i Rumænien, og derfor arbejdes der målrettet med optimering af processer i og omkring produktionen.
Med vores nye koncept, Smarter Working, har du mulighed for en eller flere hjemmearbejdsdage. Desuden får du adgang til en lang række benefits, en attraktiv lønpakke, en aktiv personaleforening, lækker frokostordning og meget mere.
Dine opgaver og ansvarsområder
Du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje af små og mellemstore virksomheder til større internationale koncerner, og din rolle som konsulent vil bl.a. omfatte kundekontakt, kvalitetskontrol samt ledelse og styring af regnskabsopgaver. Opgaverne spænder bredt fra interne kontroller og afrapportering til controlling og udarbejdelse af årsafslutningsmateriale mm.
Arbejdsformen er teambaseret, og du vil blive involveret i en bred vifte af regnskabs- og rådgivningsopgaver, støtte og oplæring af yngre konsulenter og review af deres arbejde.
Du får mulighed for at arbejde på en lang række spændende kunder. Arbejdsopgaverne vil variere, så jobindholdet udvikler sig i takt med dine ønsker til faglig og personlig udvikling.
Faglighed, forandringsparathed og fremdrift
Du ønsker ansvar i en attraktiv og succesfuld virksomhed og har lyst til at videreudvikle din karriere i ambitiøse og veletablerede omgivelser.
- Du har flere års erfaring med regnskab og en relevant teoretisk baggrund.
- Du har overblik, god forretningsforståelse og tænker systematisk.
- Du er forandringsparat og optimerer og effektiviserer, når du ser muligheder for det.
- Rådgivning og højt serviceniveau falder dig naturligt – og du er god til at skabe relationer.
- Du er kvalitetsbevidst, selvkørende og god til at prioritere din tid.
Vi tilbyder vores kunder den bedste service via it-værktøjer, der medvirker til at optimere deres forretning, det er derfor en fordel, hvis du har kendskab til flere økonomisystemer.
Skal vi præge fremtidens regnskabsbranche sammen?
Vil du være en del af en professionel og attraktiv virksomhed, hvor vi lægger vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os?
Hos os er samarbejde og holdånd nøgleord. Vores faglighed er i top, og vi har en levende og inspirerende kultur. Vi arbejder med de nyeste teknologier, i lyse og moderne omgivelser eller hjemmefra, og sikrer derved en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.
Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Bliv en del af Azets
Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde. God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Med konceptet ’Smarter Working’ sikrer vi en god work-life-balance. Vi stiller alt relevant udstyr til rådighed, så du kan vælge at arbejde hjemmefra eller fra kontoret, alt efter hvad der fungerer bedst for dig.
Vi er allerede nu klar til at byde dig velkommen.
Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Er din faglige værktøjskasse i orden, og er du klar på at tage det næste skridt i din karriere? Trives du i rollen som konsulent, og brænder du for at skabe gode, langvarige relationer med dine kunder? Azets er lige nu på udkig efter en ambitiøs, kundeorienteret og faglig stærk senior økonomikonsulent til vores kontor i Herlev.
Personlig og faglig udvikling
Som senior økonomikonsulent i Azets bliver du ansvarlig for din egen kundeportefølje af mellemstore virksomheder til større internationale koncerner. Du får derfor mulighed for at arbejde med en lang række spændende kunder og blive deres foretrukne samarbejdspartner.
Du vil blive involveret i en bred vifte af regnskabs- og rådgivningsopgaver og din rolle som konsulent vil bl.a. omfatte kundekontakt, controlling samt ledelse og styring af regnskabsopgaver. Dine arbejdsopgaver vil variere og spænde bredt fra interne kontroller og afrapportering til controlling og udarbejdelse af årsafslutningsmateriale m.m.
Hos Azets lægger vi vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os. Arbejdsopgaverne giver rig mulighed for, at jobindholdet kan udvikle sig i takt med dine ønsker til faglig og personlig udvikling. Har du ambitionerne og mod på lederrollen, er der mulighed for at opnå lederansvar på sigt i denne stilling.
Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men vi forventer at:
- Du har flere års erfaring med økonomistyring og en relevant teoretisk baggrund.
- Du har overblik, god forretningsforståelse og tænker systematisk.
- Du er forandringsparat og optimerer og effektiviserer, når du ser muligheder for det.
- Rådgivning og højt serviceniveau falder dig naturligt og du er god til at skabe relationer.
- Du er kvalitetsbevidst, selvkørende og god til at prioritere din tid.
- Du har kendskab til et eller flere økonomisystemer.
Azets som sparringspartner
Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Baseret på vores stærke faglighed, bygger vi tætte relationer og agerer kundernes sparringspartner i alle økonomi og regnskabsrelaterede forhold.
Nearshoring-aktiviteter i Rumænien og robotteknologi medvirker til, at din rolle som konsulent løbende udvikles. Store dele af vores basisproduktion udføres lige nu i Rumænien og derfor arbejdes der målrettet med optimering af processer i og omkring produktionen.
Hos Azets bliver du en del af et netværk bestående af dygtige kolleger på tværs af kontorer og landegrænser, der alle brænder for at gøre en forskel for vores kunder. Vidensdeling og sparring er en vigtig del af vores hverdag og afgørende for, at vi skaber succes i fællesskab.
Bliv en del af Azets
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Vi glæder os til at modtage dit CV via 'Apply for position' nedenfor – ansøgningen springer vi over.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Er du tilknyttet en uddannelsesinstitution, kan du fremvise gode resultater fra studiet og har du ambitioner om en fremtid inden for konsulentbranchen, så søg en praktikplads hos os!
Du er altid velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til en praktikplads i Azets.
De bedste hilsner
HR
70 27 31 30
Du er velkommen til at registrere din profil hos os, hvis du ikke finder et stillingsopslag, som matcher dine kompetencer.
Vi screener løbende indkomne uopfordrede ansøgninger og kontakter dig, hvis din profil matcher vores behov. Dermed hører du ikke fra os, hvis vi vurderer at din profil ikke matcher vores behov.
Du er dog altid meget velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til vores spændende virksomhed.
De bedste hilsner
HR
70 27 31 30
- Azets
- Talentlink