For at give dig en bedre oplevelse, bruger vi cookies til at gemme informationer om dit besøg. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.

Guide til regnskabsafdelingen – hvem gør hvad hvornår?

Titler som bogholder, controller og revisor er ofte at finde i en klassisk regnskabsfunktion, men hvem har du brug for, hvad laver de egentlig, og hvor adskiller de sig fra hinanden? 

Download vores guide til regnskabsafdelingen og få et hurtigt overblik over, hvem der gør hvad og hvornår.
Guide til regnskabsafdelingen
  • Momsindberetning
  • likviditetsbudget
  • fakturering
  • lønudbetaling
  • rapportering
  • revision

Opgaverne i en regnskabsafdeling er mange og alsidige, og det kræver flere forskellige kompetencer at holde styr på virksomhedens tal og budgetter.

Men hvem gør egentlig hvad, når regnskab og økonomi skal håndteres i regnskabsafdelingen?

Download guiden og få overblik over roller og opgaver i en typisk regnskabsafdeling.

Hent guide

ja, jeg godkender at Azets opbevarer min data som beskrevet her og vil gerne modtage relevant information baseret på min interesse.