Azets Employee
 
 
 

Azets Employee

Azets Employee er en applikation, der effektivt forbinder medarbejdere, ledelse og løn. Med Azets Employee kan du administrere timesedler, ferieplanlægning og lønsedler direkte fra mobiltelefonen.

Ny lov om tidsregistrering - klar?

Pr. 1/7-24 skal alle virksomheder have en løsning til tidsregistrering, og Azets Employee er et rigtig godt bud på en brugervenlig tids-/ og fraværsløsning, der understøtter den nye lovgivning.

Vores cloudbaserede (AWS) tidsregistreringssystem Azets Employee har en inituitiv brugergrænseflade med Single Sign on, og gør det dermed muligt for jer at tilbyde medarbejderne en enkel måde at tidsregistrere på.

Kontakt os i dag for en demo med gennemgang af mulighederne for den fremtidige tidsregistrering.

 

Fuld kontrol

Kontrol over medarbejderforhold

Med ét enkelt login kan du se alle de oplysninger, du har brug for, håndtere godkendelser og lønsedler, samt tjekke den generelle personalestatus, uanset hvor du er – helt enkelt og lige til.

 

HR administration

Effektiv HR-administration

Har du svært ved at finde tiden til personaleadministration? Med Azets Employee kan du let godkende f.eks. timer, ferie og fravær, få overblik og skabe en effektiv informationsstrøm.

 

Effektivt arbejdsliv

En del af dit digitale arbejdsliv

Skab en digital arbejdsplads, hvor medarbejderne kan finde alle relevante oplysninger med et enkelt klik – på computeren eller via telefonen, ved køkkenbordet eller på vej til det næste møde.

Azets Employee - din digitale tids- og fraværsløsning

Tids- og fraværsløsningen Azets Employee er udviklet for at forbedre samarbejdet og informationsstrømmen mellem medarbejdere, ledelse og vores lønkonsulenter. Med Employee får du fuld kontrol over medarbejderforhold i hele din organisation.

Bred tilgængelighed

Azets Employee er tilgængelig for alle virksomheder. Som kunde i Azets har du adgang til dit eget Cozone-univers, hvor du med et enkelt login også har adgang til Azets Employee.

Nem opsætning

Alle medarbejdere får deres eget brugerlogin til Azets Employee og kan begynde at bruge applikationen, så snart en profil er oprettet. Opsætningen klares nemt med hjælp fra en af vores konsulenter.

Kom godt i gang

Har du brug for hjælp til at komme i gang med Azets Employee, eller har du spørgsmål til applikationen, så kan du nemt bruge chat-funktionen i appen.

Du er selvfølgelig også velkommen til at tage fat i din faste kontaktperson.

GDPR-styring

Ligesom selve Azets Cozone-platformen, er Azets Employee sikker og i fuld compliance med GDPR. Al kommunikation, herunder dataoverførsler, opbevares sikkert i appen.

For at opnå maksimal sikkerhed, understøtter Azets Cozone-portalen sikkerhedsfunktioner som tofaktorgodkendelse, IP-restriktioner og sikker log af ændringer.

Ønsker du mere info?

Ønsker du mere information om Azets Cozone eller om, hvordan Azets kan assistere din virksomhed? Udfyld formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf. 70 232 232

Kontakt Azets vedrørende regnskab

Kontakt mig venligst

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.