Login og support
 
 
 

Login og support

Har du brug for at logge ind, eller mangler du support til din løsning, så kan du finde informationer og links nedenfor.
 

Login for kunder

CoZone

Log ind i din CoZone-portal for at oprette fakturaer, hente rapporter, få et overblik og meget andet.

Login

collectorsOnline - Inkasso

Log ind i collectorsOnline for at oprette nye sager, eller få en status over igangværende sager.

Login

Epos Kundeforum

Log ind i Epos Kundeforum for at se informationer om de seneste opdateringer, highlights mv.

Login

Support

Servicedesk for lønkunder

Private lønkunder kan kontakte Servicedesk med lønrelaterede spørgsmål på telefon 70 27 31 30, eller skrive en e-mail til Servicedesk lonservice@azets.com

Servicedesk er åben hverdage mellem 9.00 og 15.00.

Support til CoZone og Visma Business

Vores hotline hjælper dig med at løse de problemer, der kan opstå i forbindelse med den daglige brug af CoZone og Visma Business. For support, skriv en e-mail til dk.customer@azets.com.

Download fjernsupport til Visma Business og CoZone

Azets SupportDesk

Få support til:

  • Epos Løn
  • Epos HR
  • Epos Rekruttering
  • Epos Portal
  • Epos Management
  • Workcyclus APV
  • EasyCruit

Vi besvarer nye henvendelser inden for fire timer, såfremt du har en serviceaftale, og bestræber os generelt på at svare på dine forespørgsler så hurtigt og præcist som muligt.

Gå til Azets SupportDesk

Ejendomsadministration

Er du beboer i et lejemål eller en forening, som administreres af Azets, og har du spørgsmål eller forespørgsler, så kontakt os på telefon:

Tlf. 63 11 78 80

Telefontid: Mandag – fredag 09:00 – 12:00

Azets Customer Care

Tel: 44 51 81 24

Kan du ikke finde det, du søger blandt mulighederne ovenfor, så er du meget velkommen til at ringe til Azets Customer Care.

Du kan eksempelvis kontakte Customer Care, hvis

  • Du har et akut spørgsmål
  • Du ikke kan komme i kontakt med de konsulenter, som du plejer at være i dialog med
  • Du har gode input, som vi kan bruge i samarbejdet med dig som kunde
  • Du har et par rosende ord og gerne vil dele en god oplevelse omkring vores samarbejde
  • Du har nogle forslag til noget, som vi kunne gøre bedre eller anderledes



Melina.jpg