Lej en regnskabsmedarbejder, der kan træde til med kort varsel

Få hurtig og kompetent assistance, når du har brug for hjælp i regnskabsafdelingen - enten fuld tid eller nogle dage om måneden.

  • Du får en regnskabsmedarbejder, der kan træde til hurtigt og løse alle opgaver inden for økonomi og regnskab
  • Du får en fleksibel aftale og betaler kun for de faktiske timer, hvor regnskabskonsulenten er hos dig
  • Din interim konsulent har erfaring med økonomisystemer som f.eks. C5, SAP, e-conomic, Navision, Visma Business og Microsoft Dynamics

Kontakt os og få hjælp

I denne korte video kan du møde Kaspar, som er interim regnskabskonsulent hos Azets, og høre mere om dine fordele.

Hvad siger vores kunder 

"Azets' interim konsulent er med til at sikre vores præstation, og har også mulighed for at bidrage med faglig læring til vores team grundet dennes ekstra høje faglige niveau.”

★★★★★

Lærke Schmidt
CFO
Volvo Entreprenørmaskiner A/S

Volvo

Læs hele casen

"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”

★★★★★

Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef
Tia Technology A/S

Tia Technology

Læs hele casen

"En af fordelene ved samarbejdet med Azets er, at de internt er opdateret og sparrer med hinanden om den nyeste viden inden for økonomistyring og lønkørsel."

★★★★★

Tommy Vincentz Larsen
Direktør
Operator Systems A/S

Operator Systems A/S

Læs hele casen

Hvad siger vores kunder 

En interim regnskabskonsulent fra Azets er en fleksibel og sikker løsning

Når vi sender en regnskabsmedarbejder, f.eks. en interim revisor, ud til din virksomhed, får du en langt mere sikker løsning end ved brug af et traditionelt vikarbureau.

I den periode, du har brug for interim bogføring, bliver den valgte regnskabskonsulent en del af jeres team. Det er den samme medarbejder, som er i din virksomhed og løser opgaverne i hele perioden.

Når opgaverne er løst, vender medarbejderen tilbage til Azets, hvor ansættelsesforholdet ligger.

"Fleksibiliteten er en af de største fordele ved interim assistance. For os var det f.eks. svært at vide præcis hvor længe, vi havde brug for assistance, og derfor var det en lettelse, at vi nemt kunne forkorte eller forlænge perioden."

Amalie Brix Kjær
HR Manager
Ball Corporation

Ball-logo.jpg

Vores konsulenter har erfaring med alle de gængse økonomisystemer:

"Konsulenten fra Azets var erfaren og tog fat med det samme. Vi mærkede tydeligt, at hun havde haft fingrene i mange forskellige økonomisystemer. Det var en fordel, for vi havde ikke tid til en masse oplæring, men havde bare brug for, at der blev taget fra med det samme."

Birgitte Krarup Sonne-Schmidt
Koncerndirektør
Arp-Hansen Hotel Group

Arp-Hansen-Hotel-Group-logo.svg

ERP-ny.jpg

Konsulentprofiler inden for interim bogføring, økonomi og regnskab

Vores konsulenter løser alle opgaver inden for interim bogføring, økonomi og regnskab. Det kan f.eks. være opgaver som årsafslutning, bogføring, afstemninger, fakturering, controlling, skat og moms, debitor- og kreditorstyring samt lønbogholderi. Vi har mange profiler i databasen, der er klar til at træde ind i stilling hos dig som interim revisor, bogholder, controller, CFO, allround regnskabsmedarbejder m.fl.

Regnskabskonsulent

Alsidig regnskabskonsulent med 10 års erfaring og stærke kompetencer inden for bl.a. finans-, kreditor- og debitorstyring.

 

onsite-profil-1.png

 

Regnskabsansvarlig

25+ års erfaring inden for økonomi og regnskab. Rutineret i alle dele af økonomifunktionens opgaver.

 

onsite-profil-1.png

 

CFO og Project controller

Stor erfaring inden for økonomi og ledelse fra stillinger som controller og CFO i både danske og multinationale virksomheder. 

 

onsite-profil-1.png

 

CFO og revisor

Tung og erfaren profil, som har været ansat som CFO, Head of Finance and Controlling samt Controller i både danske og internationale virksomheder.

 

onsite-profil-1.png

 

Lønkonsulent

Stærke kompetencer inden for lønbehandling, og har desuden erfaring med generelle opgaver i økonomifunktionen.

 

onsite-profil-1.png

 

Allround regnskabsmedarbejder

Bred erfaring inden for alle opgaver i en økonomifunktion, herunder klargøring til revision, bogføring og afstemning samt finans-, kreditor- og debitorstyring.

 

onsite-profil-1.png

 

Kontakt mig venligst

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.

Kontakt Azets i dag og få hjælp i din regnskabsafdeling

Udfyld formularen, så vender vi tilbage inden for 24 timer (i hverdage), og tager en snak om dine behov, så vi hurtigt kan finde den rigtige konsulent til din virksomhed. Vi tager også gerne en uforpligtende snak for at svare på evt. spørgsmål.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du notere det i formularen. Ellers afdækker vi det sammen.

Du er også velkommen til at ringe: 70 232 232

"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”

★★★★★

Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef
Tia Technology A/S

Tia Technology

Vil du også reducere de faste omkostninger?

Med en interim regnskabsmedarbejder fra Azets slipper I for de mange og dyre personaleomkostninger som pension, ferie, sygdom og uddannelse. I betaler kun den aftalte timepris for de faktiske timer, konsulenten arbejder hos jer. Bliver din regnskabskonsulent syg, så har vi naturligvis sørget for en kvalificeret afløser.

Lej en regnskabsmedarbejder - På den måde kan I holde de faste omkostninger nede samtidig med, at I modtager interim assistance fra Nordens førende regnskabshus.

Lej en regnskabsmedarbejder

Interim regnskabskonsulent

Vi har regnskabsmedarbejdere på alle niveauer

  • Interim bogholder
  • Interim finansbogholder
  • Interim kreditorbogholder
  • Interim debitorbogholder
  • Interim lønbogholder
  • Interim revisor
  • Interim controller
  • Interim CFO

Brug din regnskabskonsulent til:

  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Fakturering
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Skat og moms
  • Lønbogholderi
  • Rapportering
  • Årsafslutning
  • Oprydning og tasteopgaver

Interim bogføring

En interim regnskabskonsulent fra Azets er en fleksibel og sikker løsning

Når vi sender en interim revisor, bogholder, controller eller anden type interim regnskabsmedarbejder ud til din virksomhed, får du en langt mere sikker løsning end ved brug af et traditionelt vikarbureau. Den valgte regnskabskonsulent bliver en del af jeres team i den aftalte peiode, og når opgaverne er løst, vender medarbejderen tilbage til Azets, hvor ansættelsesforholdet ligger.

Med en regnskabskonsulent fra Azets skal du heller ikke være bekymret for udskiftning af konsulenten. Det er den samme medarbejder, som er i din virksomhed og løser opgaverne i hele perioden. Og skulle dit behov for regnskabsassistance pludselig ændre sig, så er din interim løsning heldigvis fleksibel. Du betaler kun for de faktiske timer, hvor din regnskabsmedarbejder er på arbejde hos dig, og når konsulenten ikke er hos dig, så sidder vedkommende på Azets' kontor og løser opgaver for vores øvrige kunder.

Lej en regnskabsmedarbejder og få en løsning, som på en og samme tid indeholder stor fleksibilitet OG stor sikkerhed.

Kontakt os og få hjælp

Woman-leader-2.jpg

Interim Management

Når du mangler en chef eller leder til regnskab, løn eller HR

Mangler du midlertidigt en CFO eller lønchef i din økonomifunktion? Eller er det en HR-chef, du leder efter? Med interim management fra Azets får du den ønskede profil i den periode, du har brug for det.

Vores konsulenters erfaring og høje faglige niveau betyder, at de hurtigt får sat sig ind i din situation, identificeret problemområder og leveret mærkbare resultater.

Klik her for at komme til interim management