
Hvilken profil har I brug for?
Når du mangler en medarbejder til økonomi, løn, HR eller ejendomsadministration, så har vi profiler på alle niveauer.
Find den konsulent, som skal assistere hos dig
Herunder kan du se eksempler på konsulentprofiler inden for regnskab, løn, HR og ejendomsadministration.
Vi har 500+ profiler i databasen og helt sikkert også mindst én, som passer til jeres behov.
Økonomi & regnskab
Regnskabskonsulent
Alsidig regnskabskonsulent. Erfaring med stort set alle opgaver i økonomifunktionen, herunder bogføring, debitor- og kreditorstyring.
Uddannelse: Kontoruddannet i regnskab
Erhvervserfaring: Mere end 15 års erfaring som Finans administrator. Har været ansat som Accountant i flere nordiske og internationale virksomheder. Erfaring med stort set alle opgaver i økonomifunktionen inden for bogføring og afstemning, debitor- og kreditorstyring samt månedsafslutning. Ligeledes stor erfaring med inddrivelse.
Erfaring med håndtering af outsourcing til andre lande, med hensyn til oplæring og udarbejdelse af procedurebeskrivelse.
IT systemer: Bruger af C5 og superbruger i SAP m.fl. Rutineret bruger af MS Office pakken.
CFO og Project controller
Stor erfaring inden for økonomi og ledelse fra stillinger som controller og CFO i både danske og multinationale virksomheder.
Uddannelse: HD Regnskab
Erhvervserfaring: 15 års erfaring med økonomi og eksekvering af projekter, herunder 4 år med seniorledelse i en børsnoteret virksomhed. Tidligere erfaring inkluderer arbejde som konsulent, controller og CFO i både danske og multinationale virksomheder.
Har senest arbejdet som Regional CFO og har bl.a. haft ansvar følgende for opgaver: Månedlig- og ledelsesrapportering, udarbejdelse af budgetter og forecast, drive forbedringsinitiativer, daglig ledelse af økonomifunktionen, ansvar for regnskabsaflæggelse og skat (både selvangivelse og projekter i skatteoptimering), og afvigerapportering på en portefølje af aktiviteter.
Stor erfaring med eksekvering af projekter, herunder som projektleder for optimering af budgetprocessen for international division i børsnoteret selskab. Ansvar for optimering af processer omkring lager og logistik og implementering af BI system.
IT systemer: Bruger af flere systemer bl.a. Hyperion, Microsoft Navision, SAP, og Cognos. Ekspert i brugen af MS Office pakken, herunder specielt Excel og PowerPoint.
Regnskabsansvarlig
Tung og erfaren profil, som har været ansat som regnskabsansvarlig, Head of Finance and Controlling samt controller i både danske og internationale virksomheder.
Uddannelse: cand.merc. aud
Erhvervserfaring: Konsulenten er en tung og erfaren profil, som har været ansat som CFO, Head of Finance and Controlling samt Controller i både danske og internationale virksomheder.
Han har stor erfaring inden for detail og modebranchen, men også produktions- og industrivirksomheder med selskaber i flere lande. Han har løst opgaver på alle niveauer og er ikke bange for at arbejde operationelt. Han har stor erfaring som økonomisk bindeled mellem økonomi og den øvrige organisation med controlling, afstemninger, analyser, diverse kalkulationsmodeller, KPI rapportering, budgetter, moms, måneds- og årsregnskab samt skat mv.
Han er endvidere en erfaren projektleder og har værktøjskassen i orden. Han har også erfaring med bogføring og kontrol af lønafregning.
Han har stor erfaring som leder og har haft ansvar for op til ti medarbejdere.
IT systemer: Systemstærk og meget rutineret bruger af flere ERP-systemer, herunder Visma Business, SAP R/3, Hyperion, Navision, Axapta, Concorde C4 og Oracle. Derudover har han arbejdet med Qlik Sense og SAP BW (BI). Han er desuden rutineret bruger af MS Office pakken og specielt Excel.
Regnskabskonsulent
Alsidig regnskabskonsulent med 10 års erfaring og stærke kompetencer inden for bl.a. finans-, kreditor- og debitorstyring.
Uddannelse: Kontoruddannet i regnskab
Erhvervserfaring: Mere end 10 års erfaring som regnskabskonsulent med stor og bred erfaring, inden for finans-, kreditor- og debitorstyring, herunder betalinger, Intercompany mellemregninger, afstemninger, likviditetsstyring og lettere controlling.
God erfaring med momsafstemninger og indberetninger til myndighederne, samt forberedelse til måneds- og årsafslutninger.
IT systemer: Erfaren bruger af ERP-systemer som SAP, Agresso m.fl. Behersker desuden Navision C5, samt lønsystemerne Dataløn og Danløn. Godt kendskab til MS Office pakken.
CFO (25 års erfaring)
25+ års erfaring inden for økonomi og regnskab. Rutineret i alle dele af økonomifunktionens opgaver.
Uddannelse: Merkonom i regnskab
Erhvervserfaring: Mere end 25 år erfaring inden for løn og økonomi. Rutineret inden for hele økonomifunktionen, lige fra den daglige registrering af bilag til udarbejdelse af afstemninger og perioderegnskaber, lettere controlling, budgettering osv. Har erfaring fra både danske og internationale virksomheder. Endvidere erfaring med HR relaterede opgaver.
IT systemer: Superbruger af Navision C5, e-conomic og Visma Business, erfaren bruger af Navision Financials, Navision Dynamics Nav m.fl. Derudover bruger af SAP, og rutineret i MS Office Pakken, herunder specielt Excel.
Løn
Lønkonsulent
Alsidig lønkonsulent med erfaring inden for mange facetter af lønadministration og diverse lønsystemer.
Uddannelse: Allround kontoruddannet med speciale i løn
Erhvervserfaring: Konsulenten er en dygtig og alsidig lønkonsulent med erfaring inden for mange facetter af lønadministration for store som små, danske og udenlandske virksomheder med både timelønnede, funktionærer og 14-dagslønnede.
Konsulenten har arbejdet med implementeringer af nye lønsystemer og integrationer, samt har fokus på optimeringsmuligheder. Har endvidere erfaring med e-Indkomst (indberetning og lønafstemning) – statistikker – refusioner (sygdom, barsel, fleksjob), pensionsberegninger og – overførsler, udarbejdelse af lønafstemninger. Han er en meget kompetent og dygtig lønkonsulent.
IT systemer: Systemstærk og rutineret bruger af flere lønsystemer bl.a. Epos Løn, Multiløn og Lessor PM, Statens lønsysten SLS samt Dataløn og Danløn m.fl.
Lønkonsulent
Allround lønspecialist med omfattende erfaring inden for lønadministration samt løn- og HR-systemer.
Uddannelse: Merkonom med løn som speciale
Erhvervserfaring: Konsulenten har fungeret som first line of support i flere løn- og HR-systemer, herunder uddannelse af brugerne. Hun har været ansvarlig for gennemførelsen af den månedlige lønkørsel og har endvidere erfaring med kontrol og opfølgning på refusioner, feriesaldi mv.
Hun har udført kontrol og vedligeholdelse af database for personaledokumenter, har bogført løn og udført periodisering af samme ved månedsafslutning. Herudover har hun varetaget lønafstemningen mellem SKAT, balance-/driftskonti og løndata.
Konsulenten har siddet med kontrol og ejerskab af lønkontrolsfunktioner samt projekt- og issue-håndtering af lønsystem. Endelig har hun varetaget henvendelser fra ledere via mail, telefon og internt henvendelsessystem.
IT systemer: SAP, Epos Løn, Epos HR og Danløn samt ERP-systemerne Axapta, Uniconta, Dinero, e-conomic m.fl.
Lønchef
Erfaren og kompetent lønchef/lønkonsulent med stor viden inden for alle facetter af lønadministration og lønbehandling.
Uddannelse: HD(o) og MBA i ledelse
Erhvervserfaring: Konsulenten er en erfaren og kompetent lønkonsulent/lønchef med stor viden inden for alle facetter af lønadministration og lønbehandling. Han har erfaring fra både store og små danske og internationale virksomheder og har haft ansvar for lønbehandling af både timelønnede, funktionærer og 14-dagslønnede til mere end 1.500 medarbejdere.
Han har siddet i rollen som lønchef/payroll manager i mere end 10 år med en medarbejdergruppe på op til fem medarbejdere.
Han har arbejdet med implementering af nye lønsystemer og integrationer, og altid med fokus på optimeringsmuligheder. Han har endvidere hands-on erfaring med hele lønbehandlingen inklusive e-Indkomst (indberetning og lønafstemning), statistikker, refusioner (sygdom, barsel, fleksjob), pensionsberegninger og –overførsler samt udarbejdelse af lønafstemninger.
IT systemer: Superbruger i lønsystemerne Epos, Bluegarden, Danløn m.fl.
Lønkonsulent
Stærke kompetencer inden for lønbehandling, og har desuden erfaring med generelle opgaver i økonomifunktionen.
Uddannelse: HD(R) + lønkonsulent
Erhvervserfaring: Konsulenten har mere end 10 års erfaring med økonomi/regnskab og administration. Hun har været ansat som accountant, bogholder og regnskabsmedarbejder i flere internationale virksomheder. Hun har her arbejdet med lønafregning og lønbehandling, og fået erfaring med timelønnede, månedslønnede, indberetning til e-indkomst, skat, pension, refusioner (sygdom, barsel, fleksjob), oprettelse af medarbejdere i Multiløn og afstemning af løn.
Hun har endvidere arbejdet med stort set alle opgaver i økonomifunktionen lige fra fakturering, bogføring af debitor, kreditor og finans, afstemninger, rejseafregninger, moms, cash-flow, deltaget i måneds- og årsregnskaber, budgetter samt diverse koncernrapporteringer og løn. Derudover har hun også erfaring med lønbehandling/-afregning samt Support på lønsystemet Zenegy.
IT systemer: Rutineret bruger af flere lønsystemer, herunder Epos Løn Multiløn, Danløn, Bluegarden, Zenegy m.fl. Yderligere erfaring med ERP-systemer, bl.a. Navision, e-conomic, Visma, Hyperion, Confluence, MAC OSX m.fl. Derudover er hun rutineret bruger af MS Office pakken, særligt Excel.
Lønkonsulent
Stærk i lønkørsel fra A-Z, herunder refusioner samt indberetning og afregning til e-indkomst, Feriekonto mv.
Uddannelse: Merkonom og lønuddannelse fra Azets
Erhvervserfaring: Konsulenten er stærk i lønkørsel fra A til Z for både timelønnede og funktionærer. Indberetning og afregninger til e-indkomst, FerieKonto o.l. samt afstemninger heraf. Bogføring af løn i Dynamics AX samt afstemning af løn til bank og e-indkomst. Behandling af refusioner for barsel, sygdom, uddannelse, elever m.m. Besvarelse af henvendelser fra medarbejdere samt eksterne interessenter såsom SKAT og Dansk Erhverv.
Han har endvidere stor erfaring i vedligehold af rejseafregninger samt administration af leasing af biler. Diverse driftsopgaver som vedligehold af stamdata, personaledebitorer, kontrakter samt udarbejdelse af barselsbreve.
IT systemer: Bluegarden, Epos Løn, Epos HR, Multiløn Erhverv, Zenegy, zExpense m.fl. samt ERP-systemerne AX, SAP og Navision.
HR
HR-konsulent
15 års erfaring med HR-udvikling, rekruttering og onboarding. Kompetencer inden for alle opgaver i HR-funktionen.
Uddannelse: Cand.merc.(psyk.)
Erhvervserfaring: Konsulenten har 15 års erfaring med HR-udvikling, rekruttering og onboarding. Han har erfaring med at drive udviklingsprojekter – lokalt og på tværs af virksomheder, udarbejde beslutningsoplæg om strategisk kompetence- og ledelsesudvikling, stået for ledelses- og talentudvikling, udarbejdet kursus- og kompetenceudbud.
Erfaring med HR årshjulets faste og systematiske aktiviteter f.eks. trivselsmåling, MUS/LUS, lønforhandlinger (compensation & benefit), ledelsesinformation, opstart af nye ledere og medarbejdere samt ferieafvikling.
Han kan endvidere understøtte og forstår udvikling i f.eks. sager om sygefravær, høj og lav performance, personalesager og organisatoriske forandringer.
IT systemer: Stærk i Microsoft Office pakken, Epos HR, Workday og andre HR-systemer.
HR-konsulent
Systemstærk HR-konsulent med bred erfaring inden for HR-administrative opgaver og lettere compliance opgaver.
Uddannelse: Bachelor i HA (Soc)
Erhvervserfaring: Konsulenten er stærk til alle HR-administrative opgaver. Især opgaver såsom at oprette nyansatte i personalesystemet Workday, lukke medarbejdere der stopper, udarbejde kontrakter, tillæg og lignende, besvare henvendelser fra medarbejdere og ledere, hjælpe ledere med at slå stillinger op og anden administrativ støtte såsom profilafdækning og udarbejdelse af jobopslag, gennemgang af ansøgninger og afholdelse af indledende interviews. Plus lettere HR opgaver og compliance opgaver (let GDPR).
IT systemer: Hun er systemstærk og rutineret bruger af hele MS Office pakken. Hun har endvidere arbejdet med Peoplesoft HR, Workday, SAP HR, Epos HR, Epos Løn m.fl.
HR-direktør
Mange års erfaring inden for HR i både globale og nationale virksomheder. Stærk til såvel de strategiske som de operationelle opgaver.
Uddannelse: cand.merc.(HRM)
Erhvervserfaring: Konsulenten har mange års erfaring inden for HR-området i både globale og nationale virksomheder. Hun har indgående kendskab til både det strategiske samt operationelle HR opgaver – særligt i pharma-branchen. Hun er skarp til projektledelse og er meget analytisk i sin tilgang til opgaver, problemstillinger, udfordringer og løsninger.
Konsulenten har tidligere varetaget roller som HR-chef og HR-direktør, og hun har derfor både bred operationel og ledelsesmæssig erfaring inden for alle aspekter og arbejdsopgaver i en HR-funktion.
Opgaver inden for rekrutteringsprocesser, dokumenthåndtering, on-/off boarding af medarbejdere, udvikling og fastholdelse, nedbringelse af sygefravær mm. er områder, hun har været ansvarlig for at optimere og udvikle. Hun har især stor erfaring fra store internationale og globale koncerner og er vant til at arbejde internationalt.
Hun har endvidere stor erfaring med forandringsprocesser og transformationer. Hun ved, at den gode proces skaber det gode resultat.
IT systemer: Konsulenten er systemstærk og rutineret bruger af hele MS Office pakken. Konsulenten har arbejdet med forskellige HR-systemer bl.a. Workday og Epos HR og SAP.
HR-konsulent
Konsulent med bred erfaring inden for HR, herunder personalejura og rekruttering.
Uddannelse: Cand.merc.jur
Erhvervserfaring: Konsulenten har en kommerciel tilgang til juraen og har mange års erfaringer inden for HR-området, herunder både med personalejura samt forståelse for overenskomster generelt.
Hun har tidligere arbejdet som HR og Payroll Manager og har haft rekrutteringsansvar. Hun har bred erfaring inden for alle aspekter af arbejdsopgaver i en HR funktion og har arbejdet med dokumenthåndtering, løninput, on-/offboarding af medarbejdere samt med projektledelse. Hun har erfaring fra både store internationale koncerner og mindre danske samt udenlandske virksomheder.
Hun har primært arbejdet med udarbejdelse og opdatering af paradigmer, herunder ansættelseskontrakter, personalepolitiker, medarbejderhåndbøger, databehandleraftaler m.m. Hun har erfaring med HR Due Diligence samt GDPR-compliance via GAP-analyser og Compliancerapporter.
IT systemer: Hun er systemstærk og rutineret bruger af hele MS Office pakken. Hun har arbejdet med forskellige HR systemer, herunder Epos HR og dokumenthåndteringssystemer.
HR-konsulent
Erfaren HR-profil med brede kompetencer inden for HR-funktionens discipliner. Stærk inden for rekruttering og onboarding.
Uddannelse: HD(O)
Erhvervserfaring: Konsulenten har arbejdet med HR–rådgivning, både på det strategiske, taktiske og operationelle niveau i 10 år i flere både større og mindre virksomheder. Hun har i løbet af denne tid både siddet med rekruttering fra A til Z, onboarding, talentudvikling, kommunikation, marketing, dokumentstyring, undervisning og alt det administrative inden for HR.
Hun er selvkørende og har haft ledelsesansvar i et års tid, men det vigtigste for hende er alsidighed i arbejdsopgaverne og at hun trives på jobbet.
IT systemer: Microsoft Office, Epos HR, PeopleSoft, HR for NAV, TalentManager, EasyCruit m.fl.
Ejendomsadministration
Ejendomsadministrator
Selvkørende konsulent med mange års erfaring med den daglige administration af ejer- og andelsboligforeninger.
Uddannelse: Merkonom fag med speciale i ejendomsadministration
Erhvervserfaring: Konsulenten har mange års erfaring med den daglige administration af ejer- og andelsboligforeninger, herunder kontakt med bestyrelser, ejere-/andelshavere, advokater, myndigheder m.fl. Hun har arbejdet med selvstændig afvikling af generalforsamlinger, regnskabs- og budgetmøder samt andre bestyrelsesmøder.
Hun har været ansvarlig for egne foreninger, men kan også indgå i team.
IT systemer: Strato, Unik Bolig 4 m.fl. Desuden erfaring med ERP-systemerne Navision, SAP, Axapta m.fl.
Ejendomsadministrator
15 års bred erfaring inden for ejendomsadministration, bl.a. med besvarelse af lejerhenvendelser, bogføring i Unik Bolig System mm.
Uddannelse: Merkonom fag med speciale i ejendomsadministration
Erhvervserfaring: Konsulenten har 15 års erfaring med ansvar for en virksomheds porteføljer, udarbejdelse af lejekontrakter, primært til private lejemål. Han har stået for lejeopkrævninger og kontrol af indbetalinger. Han har endvidere sikret lejeforhøjelser og varslinger heraf, inddrivelse af restance og udsendelser af rykkerskrivelser.
Derudover har han erfaring med besvarelse af lejerhenvendelser, bogføring i Unik Bolig System samt udarbejdelse af vand-, varme- og driftsregnskaber. Han har endvidere haft tæt dialog med viceværter, leverandører, selskaber mm.
IT systemer: Unik Bolig 4 og ERP-systemerne Navision, SAP og Axapta m.fl.
Ejendomsadministrationschef
Konsulenten har været ejendomsadministrationschef og har endvidere varetaget både regnskab og ejendomsadministration.
Uddannelse: HD ® og MBA i ledelse
Erhvervserfaring: Konsulenten har været ejendomsadministrationschef og har endvidere driftet på både regnskab og ejendomsadministration. Derudover har han haft sin egen bogholdervirksomhed, hvor han blandt andet har bogført for ejendomsadministrationsselskaber. Han har kendskab til reglerne inden for erhvervslejemål og har lavet lejeopkrævninger og forbrugsregnskab.
Han har varetaget ejendomsadministration i Unik Bolig og er meget IT kyndig. Han har endvidere indgående kendskab til finans, debitor og kreditorstyring, momsregnskab, afskrivninger, afstemninger, periodiseringer, hensættelser og løn. Han har siddet som ansvarlig for økonomi og har derfor også siddet med hele budgettet, likviditetsstyring, controlling, analyser, prognoser, KPI’er og nøgletalsberegninger.
IT systemer: Konsulenten er superbruger af bl.a. Unik Bolig samt Navision, som han har implementeret tre gange. Desuden rutineret i brugen af MS Office pakken, herunder superbruger i Excel.
Ejendomsadministrator
Bred allround erfaring inden for ejedomsadministration, herunder opgaver som moms, kreditor- og debitorstyring.
Uddannelse: Allround kontoruddannet med speciale i ejendomsadministration
Erhvervserfaring: Konsulenten har mange års erfaring med ejendomsadministration. Han har kendskab til reglerne inden for erhvervslejemål og har lavet lejeopkrævninger og forbrugsregnskab. Han har endvidere arbejdet med lejekontrakter, varsling om prisstigninger, koordinering med håndværkere, kommunikation med lejere og vicevært.
Konsulenten har endvidere erfaring med finans, kreditor- og debitorstyring, momsregnskab og likviditetsstyring.
IT systemer: Strato og UniK Bolig 4 og ERP-systemerne Navision, SAP, Axapta m.fl.
Ejendomsadministrator
5 års bred erfaring inden for ejendomsadministration, herunder løbende regnskabsopgaver.
Uddannelse: Merkonom fag med speciale i ejendomsadministration
Erhvervserfaring: Konsulenten har 5 års erfaring med servicering af bestyrelser og ejendommes beboere, deltagelse ved bestyrelsesmøder og generalforsamlinger, opkrævninger, lejeregulering, varsling af skatter og afgifter, håndtering af restancer, udarbejdelse af varme- og fællesregnskaber. Herudover har konsulenten erfaring med finans, debitor og kreditorstyring, afstemninger, periodiseringer og hensættelser, momsregnskab.
IT systemer: Strato og Unik Bolig 4 samt ERP-systemerne Navision, Uniconta, e-conomic m.fl.
"Fleksibiliteten er en af de største fordele ved interim assistance. For os var det f.eks. svært at vide præcis hvor længe, vi havde brug for assistance, og derfor var det en lettelse, at vi nemt kunne forkorte eller forlænge perioden."
HR Manager Amalie Brix Kjær
"Vi var ramt af både travlhed og opsigelser i vores regnskabsafdeling, og derfor kontaktede vi Azets. Inden for få dage havde vi en konsulent på kontoret, som med det samme tog fat på opgaverne."
Koncerndirektør Birgitte Krarup Sonne-Schmidt
Så nemt er det
Mød Kaspar,
Interim regnskab
Mød Helle,
Interim løn
Mød Line,
Interim HR
Kontakt os i dag
Udfyld formularen, så vender vi tilbage inden for 24 timer (i hverdage), og tager en snak om dine behov, så vi hurtigt kan finde den rigtige konsulent til din virksomhed. Det er selvfølgelig helt uforpligtende.
Du er også velkommen til at ringe: 70 232 232
"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”
★★★★★
Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef
Tia Technology A/S