Azets Document Solutions
 
 
 

Azets Document Solutions

Brug vores digitale dokumentløsning til at styrke håndteringen af fakturaer, arkiver og post på en mere effektiv måde.

 

clock-hand.svg

Automatiser processer som indkøb, fakturering og kommunikation og spar tid.

cloud-download.svg

Gør alle ressourcer digitalt tilgængelige.

flowchart-edit.svg

Vi skræddersyr processen til dine behov.

maninvestonpad_750x600.jpg

 

 

  • En service der finder de bedste scanningsløsninger til din virksomhed.


  • Alle dine papirarkiver omdannes til digitale arkiver på dine enheder.


  • En grønnere løsning til forebyggelse af klimaforandringerne.

 

Om ADS

Projekterne hober sig op gennem årene, derfor kæmper flere og flere papirer om pladsen i arkivrummene og på kontorets hylder. Det, der starter som en simpel fil, bliver efterhånden et spørgsmål om mere plads og bedre opbevaringsløsninger, og det bliver bare værre og værre. Azets Document Solutions har en vision om kontorer uden trange opbevaringsrum, som i stedet bruger strømlinede, digitale dokumentløsninger.

ADS har mange års erfaring som den førende scanningstjenestefor digitale dokumentløsninger på det nordiske marked og omdanner ethvert dokument til en del af jeres digitale arkiv, som er let tilgængeligt fra enhver enhed.

                    bg_process_flows2.jpg

Sådan foregår processen

Når vi scanner jeres fakturaer, kan vi kontrollere hver enkelt linje i forhold til indkøbsnummeret for at sikre, at det er korrekt. Vores systemer fanger alt fra underskrifter til afkrydsningsfelter i alle slags dokumenter. Papirarkivet bliver organiseret, kontrolleret og verificeret, hvorefter det scannes og uploades til jeres system, så I kan vurdere de oplysninger, I ønsker at gøre digitalt tilgængelige.

Træd ind på den moderne arbejdsplads

Den moderne arbejdsplads indeholder digitale systemer, der kan forbedre jeres arbejdsdag.

  • Find jeres filer på få sekunder
  • Reducer sandsynligheden for manuelle fejl
  • Skab mere plads
  • Få adgang til jeres arbejde hvor som helst og fra enhver enhed
  • Mere GDPR-kompatibel
  • Sparer tid og omkostninger

Dette hjælper dig med at holde kontakten med jeres kolleger og kunder, og det er helt uden at I skal bladre i et papirarkiv, når I har brug for noget. Med en digital løsning undgår I også risikoen ved, at jeres oplysninger beskadiges af miljømæssige faktorer som fx lækager. I vil altid have en backup, der er let tilgængelig både på og uden for jeres kontorlokaler.

Der er sket et stort spring for de digitale løsninger i løbet af de seneste par år. Arbejdspladserne bliver gradvist mere fleksible, og der spares penge med hjemmearbejdsløsninger og mindre kontorlokaler. Det er ikke kun revolutionerende for virksomhedens udgifter - det bidrager også aktivt til beskyttelsen af vores miljø.

Vi tilbyder

FAQ

Hvorfor er et digitalt arkiv bedre end et papirarkiv?

Et digitalt arkiv giver bedre og hurtigere adgang til jeres informationer, så I har alt det, I har brug for på jeres enhed i stedet for at have et fysisk arkiv. Jeres virksomhed sparer både tid og penge.

Hvordan hjælper det miljøet at have et digitalt arkiv?

Hvis I går helt over til at arbejde fra computere med digitale filer, vil I reducere papirproduktionen og bidrage til at skabe en mere bæredygtig fremtid for jeres virksomhed og alle andre.

Hvad kan ADS scanne for mig?

ADS kan scanne alt, og hvis vi støder på noget uventet, finder vi en måde at scanne det på.