Styr på udlæg og afregning når det passer dig - online og offline

Med zExpense-appen kan du når som helst og hvor som helst scanne et bilag - også selvom du er offline. Så snart der er en Internet-forbindelse, synkroniseres alle data, og det bliver muligt at oprette udlæg, godkende medarbejdernes afregninger mv. Din smartphone eller tablet behøver altså ikke at være online for at scanne et bilag. Med zExpense har du altid dine udlæg og afregninger ved hånden. Om du sidder i sofaen, på kontoret eller i toget.

Ja tak - kontakt mig

Fordele for dig ved zExpense

  • Du kan tage et billede af din kvittering med App'en
  • Du slipper for alle papirbilagene
  • Det elektroniske bilag kobles automatisk sammen med transaktionen i zExpense
  • Løsningen er intuitiv og brugervenlig
  • Dine kreditkorttransaktioner importeres automatisk
  • Bogføring af afregninger sker automatisk i økonomi- og lønsystemet
  • zExpense er webbaseret og kan tilgås fra alle browsere og platforme

 

Med zExpense har du garanti for en nem og lovpligtigt dokumentation for dine udgifter

Funktioner

Workflow

I zExpense kan du oprette et workflow, der svarer til det, I allerede har i virksomheden. Det betyder, at afregninger automatisk bliver sendt til den person, som skal godkende – f.eks. lederen, den sagsansvarlige mv. Modtageren af afregningen kan eksempelvis være betinget af, hvilket projekt- eller sagsnummer, der er noteret på afregningen.

Rykkerfunktion

Du kan oprette regler for forskellige aktiviteter. Din virksomhed kan for eksempel have en regel for, hvor længe der må gå, før en afregning bliver godkendt eller afvist. Hvis en godkender ikke har godkendt/afvist en afregning inden for den fastsatte tidsramme, vil vedkommende automatisk modtage en rykker. På samme vis kan der opstilles regler for, hvor længe en medarbejder har til at tage stilling til transaktioner, f.eks. en uge. Herefter rykkes medarbejderen.

Statistik/rapporter

I zExpense kan du selv definere rapporter, så du kan følge op på udgifter på de enkelte afregninger.

Se eksempelvis hvilken afdeling, som bruger flest penge på hvad. Du kan trække rapporterne i grafisk layout eller overføre data til Excel.





Moms

Afhængig af udgiftskategorien kan du i zExpense arbejde med forskellige momsregler og satser. Afhængigt af om der er tale om aktiviteter i ind- eller udland samt typen af omkostning, kan der opsættes forskellige momsregler.

Indberetning til SKAT:

zExpense kan automatisk indberette til SKAT. Medarbejderenes kørsel og evt. udbetalinger til diæter kan overføres direkte til SKAT hver måned. På den måde har du sikkerhed for, at dokumentationen til SKAT er i orden.

Koncernløsning

Er din virksomhed en del af en koncern med flere selskaber, så er det i zExpense muligt at arbejde på tværs af flere selskaber.

Med elektroniske bilag i zExpense slipper bogholderiet for manuel arkivering, og den rejsende sparer tid og frustrationer over forsvundne bilag

Ønsker du mere information?

Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt Azets

Kontakt mig venligst