Interim Bogholder: Lej en bogholder

Lej en bogholder, når du har brug for hjælp i regnskabsafdelingen - Så får du hurtig og kompetent assistance.

  • Du får en bogholder, der kan løse alle opgaver inden for økonomi og regnskab
  • Aftalen er fleksibel - det betyder at du kun betaler for de faktiske timer, hvor bogholderen er hos dig
  • Vores interim bogholder har erfaring med økonomisystemer som f.eks. C5, SAP, e-conomic, Navision, Visma Business og Microsoft Dynamics

Mød Kaspar, som er interim regnskabskonsulent hos Azets, og hør mere om dine fordele.

Kunderne udtaler

"Azets' interim konsulent er med til at sikre vores præstation, og har også mulighed for at bidrage med faglig læring til vores team grundet dennes ekstra høje faglige niveau.”

★★★★★ 

Lærke Schmidt
CFO
Volvo Entreprenørmaskiner A/S

Volvo

Læs hele casen

"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”

★★★★★

Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef
Tia Technology A/S

Tia Technology

Læs hele casen

"En af fordelene ved samarbejdet med Azets er, at de internt er opdateret og sparrer med hinanden om den nyeste viden inden for økonomistyring og lønkørsel."

★★★★★

Tommy Vincentz Larsen
Direktør
Operator Systems A/S

Operator Systems A/S

Læs hele casen

Kunderne udtaler

Lej en bogholder

En interim bogholder fra Azets er en fleksibel og sikker løsning

Når du lejer en bogholder hos os, får du en løsning der er langt mere sikker end hvis du vælger et traditionelt vikarbureau.

Bogholderen bliver en fast del af jeres team og det er den samme medarbejder, der løser opgaverne i hele perioden. Og skulle dit behov for assistance sig undervejs, så er vores interim løsning heldigvis fleksibel. 

Ansættelsesforholdet ligger hos Azets. Derfor vender bogholderen tilbage til os når opgaverne er løst.

Lej en bogholder og få en løsning, som indeholder stor fleksibilitet OG stor sikkerhed på én og samme tid.

Vores bogholder kan navigere i alle de gængse økonomisystemer:

"Konsulenten fra Azets var erfaren og tog fat med det samme. Vi mærkede tydeligt, at hun havde haft fingrene i mange forskellige økonomisystemer. Det var en fordel, for vi havde ikke tid til en masse oplæring, men havde bare brug for, at der blev taget fra med det samme."

Birgitte Krarup Sonne-Schmidt
Koncerndirektør
Arp-Hansen Hotel Group

Arp-Hansen-Hotel-Group-logo.svg

ERP-ny.jpg

Se et udpluk af vores spændende konsulentprofiler

Vores konsulenter kan klare alle opgaver inden for økonomi og regnskab - og de kender alle love og regulationer. Vi varetager f.eks. årsafslutning, bogføring, afstemninger, fakturering, controlling, skat og moms, debitor- og kreditorstyring samt lønbogholderi.

Bogholder

Bogholder med 10 års erfaring inden for bogholderi. Rutineret i alle dele af økonomifunktionens opgaver.

 

onsite-profil-1.png

 

Lønbogholder

Bred erfaring i administrative opgaver inden for lønbogholderi, regnskab og HR.

 

onsite-profil-1.png

CFO og Project controller

Stor erfaring inden for økonomi og ledelse fra stillinger som controller og CFO i både danske og multinationale virksomheder. 

 

onsite-profil-1.png

Kontakt mig venligst

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.

Kontakt Azets i dag og få hjælp i din regnskabsafdeling

Udfyld formularen, så vender vi tilbage inden for 24 timer (i hverdage), og tager en snak om dine behov, så vi hurtigt kan finde den rigtige konsulent til din virksomhed. Vi tager også gerne en uforpligtende snak for at svare på evt. spørgsmål.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du notere det i formularen. Ellers afdækker vi det sammen.

Du er også velkommen til at ringe: 70 232 232

"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”

★★★★★

Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef
Tia Technology A/S

Tia Technology

Reducer de faste omkostninger med en interim bogholder

Med en interim bogholder fra Azets betaler I kun den aftalte timepris for de faktiske timer, konsulenten arbejder hos jer. Det betyder at I slipper for de mange dyre personaleomkostninger som pension, ferie, sygdom og uddannelse.

Bliver din bogholder syg, så sørger vi naturligvis for en kvalificeret afløser.

Lej en bogholder og hold de faste omkostninger nede samtidig med, at I modtager interim assistance fra Nordens førende økonomihus.

Lej en bogholder