Interim regnskab
Når du har brug for ekstra hænder i din regnskabs- og økonomifunktion. Vores regnskabskonsulenter er systemstærke og kender alle opgaver inden for regnskab. Fra assistent og bogholder til controller og CFO.
Lej en medarbejder til regnskab
Interim løn
Til dig, som har brug for en erfaren og selvstændig lønmedarbejder med forståelse for alle arbejdsgange inden for lønadministration og selvfølgelig et bredt kendskab til lønsystemer.
Interim HR
Har du ikke en in-house HR-afdeling, eller mangler du blot ekstra hænder? Vores konsulenter kan assistere med alle opgaver i din HR-funktion, f.eks. rekruttering, udviklingssamtaler og kontrakter.
Ejendomsadministration
Vores interim ejendomsadministratorer har mange års erfaring fra både udlejningsejendomme og boligforeninger. De kan hurtigt træde til hos jer og køre opgaverne sikkert i mål.
Lej en medarbejder til ejendomsadministration
Årsafslutning
Årsafslutningen kræver mange ressourcer i en regnskabsafdeling. Har I brug for en hånd i processen, så I kommer I mål? Lej en interim regnskabskonsulent og få bøgerne lukket korrekt og til tiden.
Læs mere om hjælp til årsafslutning
Interim management
Den sikre løsning, hvis du midlertidigt mangler en leder/chef til din regnskabs-, løn- eller HR-funktion. Vores erfarne lederprofiler kan træde til hos dig med kort varsel og er en værdifuld ressource fra dag ét.
Læs mere om interim management
"En af de helt store fordele ved Azets’ interim-løsning er, at det gik så hurtigt med at finde en profil til os. Vi var jo allerede presset på opgaver og ressourcer, så vi var taknemmelige for, at vi ikke skulle igennem et langt rekrutterings-
forløb."
Senior manager Danny Jørgensen
"Økonomien i interim assistance er også en vigtig faktor. Vi betaler jo kun for det antal timer, vi har haft brug for konsulenten i en given måned. Fra et økonomisk perspektiv er det derfor en løsning, der er forbundet med stor gennemsigtighed og skalerbarhed."
HR Manager Amalie Brix Kjær
Introduktion til interim assistance
Interim assistance | Et stort netværk af spændende profiler
Lej en medarbejder hos Nordens førende leverandør af teknologi og services inden for regnskab, løn og HR. Vi har et stort netværk af erfarne og professionelle konsulenter. Nogle konsulenter er fastansatte hos os og andre er associerede konsulenter (freelancere), som vi har indgået en aftale med.
Igennem mange år har vi hjulpet virksomheder med rettidig og kvalificeret interim assistance. Når en virksomhed henvender sig, matcher vi opgaver med kompetencer og sender den rette kandidat ud til virksomheden.
Se udvalgte eksempler på konsulentprofiler
Er du freelancer og ønsker flere opgaver?
Kunne du tænke dig at blive associeret konsulent hos Azets og udvide din kundeportefølje? Vi løser interim opgaver for virksomheder i hele landet, og vi har løbende brug for flere dygtige konsulenter til at varetage opgaverne.
Læs mere om at blive associeret konsulent
Kontakt Azets i dag og få hjælp i din regnskabsafdeling
Udfyld formularen, så vender vi tilbage inden for 24 timer (i hverdage), og tager en snak om dine behov, så vi hurtigt kan finde den rigtige konsulent til din virksomhed. Vi tager også gerne en uforpligtende snak for at svare på evt. spørgsmål.
Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du notere det i formularen. Ellers afdækker vi det sammen.
Du er også velkommen til at ringe: 70 232 232
"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”
★★★★★
Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef
Tia Technology A/S