Interim assistance
 
 
 

Interim assistance | Lej en medarbejder

Lej en medarbejder, når du har brug for ekstra hænder til regnskab, løn, HR eller ejendomsadministration. Vi træder til med kort varsel på din adresse.

Bliv kontaktet

 

accounting_night.svg

Interim regnskab

Når du har brug for ekstra hænder i din regnskabs- og økonomifunktion. Vores regnskabskonsulenter er systemstærke og kender alle opgaver inden for regnskab. Fra assistent og bogholder til controller og CFO.

Lej en medarbejder til regnskab

payroll_night.svg

Interim løn

Til dig, som har brug for en erfaren og selvstændig lønmedarbejder med forståelse for alle arbejdsgange inden for lønadministration og selvfølgelig et bredt kendskab til lønsystemer.

Lej en medarbejder løn

threepeople_night.svg

Interim HR

Har du ikke en in-house HR-afdeling, eller mangler du blot ekstra hænder? Vores konsulenter kan assistere med alle opgaver i din HR-funktion, f.eks. rekruttering, udviklingssamtaler og kontrakter.

Lej en medarbejder til HR

home_nigh.svg

Ejendomsadministration

Vores interim ejendomsadministratorer har mange års erfaring fra både udlejningsejendomme og boligforeninger. De kan hurtigt træde til hos jer og køre opgaverne sikkert i mål.

Lej en medarbejder til ejendomsadministration

calculator_night.svg

Årsafslutning

Årsafslutningen kræver mange ressourcer i en regnskabsafdeling. Har I brug for en hånd i processen, så I kommer I mål? Lej en interim regnskabskonsulent og få bøgerne lukket korrekt og til tiden.

Læs mere om hjælp til årsafslutning

business_man_3_night.svg

Interim management

Den sikre løsning, hvis du midlertidigt mangler en leder/chef til din regnskabs-, løn- eller HR-funktion. Vores erfarne lederprofiler kan træde til hos dig med kort varsel og er en værdifuld ressource fra dag ét.

Læs mere om interim management

"En af de helt store fordele ved Azets’ interim-løsning er, at det gik så hurtigt med at finde en profil til os. Vi var jo allerede presset på opgaver og ressourcer, så vi var taknemmelige for, at vi ikke skulle igennem et langt rekrutterings-
forløb."

Senior manager Danny Jørgensen

xellialogo.jpg

"Økonomien i interim assistance er også en vigtig faktor. Vi betaler jo kun for det antal timer, vi har haft brug for konsulenten i en given måned. Fra et økonomisk perspektiv er det derfor en løsning, der er forbundet med stor gennemsigtighed og skalerbarhed."

HR Manager Amalie Brix Kjær

Ball-logo.jpg

Introduktion til interim assistance 

Hvad siger vores kunder 

"Azets' interim konsulent er med til at sikre vores præstation, og har også mulighed for at bidrage med faglig læring til vores team grundet dennes ekstra høje faglige niveau.”

★★★★★

Lærke Schmidt
CFO hos Volvo Entreprenørmaskiner A/S

Læs hele referencen fra Volvo Entreprenørmaskiner A/S

"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”

★★★★★

Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef Tia Technology A/S

 

Tia Technology

 

Læs hele TIA Technology A/S referencen

"En af fordelene ved samarbejdet med Azets er, at de internt er opdateret og sparrer med hinanden om den nyeste viden inden for økonomistyring og lønkørsel."

★★★★★

Tommy Vincentz Larsen
Direktør Operator Systems A/S

 

Operator Systems A/S

 Læs hele Operator Systems A/S referencen

løn-kampagne.jpg

Interim assistance | Et stort netværk af spændende profiler

Lej en medarbejder hos Nordens førende leverandør af teknologi og services inden for regnskab, løn og HR. Vi har et stort netværk af erfarne og professionelle konsulenter. Nogle konsulenter er fastansatte hos os og andre er associerede konsulenter (freelancere), som vi har indgået en aftale med.

Igennem mange år har vi hjulpet virksomheder med rettidig og kvalificeret interim assistance. Når en virksomhed henvender sig, matcher vi opgaver med kompetencer og sender den rette kandidat ud til virksomheden.

Se udvalgte eksempler på konsulentprofiler

Hent en gratis guide

Interim ressourcer

Interim-Ressourcer--.jpg

Interim management

Interim-Management.jpg

Årsafslutning

Årsafslutning-nyversion.jpg

Er du freelancer og ønsker flere opgaver?

Kunne du tænke dig at blive assoscieret konsulent hos Azets og udvide din kundeportefølje? Vi løser interim opgaver for virksomheder i hele landet, og vi har løbende brug for flere dygtige konsulenter til at varetage opgaverne.

Læs mere om at blive associeret konsulent

threepeople_night.svg

Ønsker du mere information? 

Udfyld formularen til højre, hvis du har brug for interim assistance eller blot ønsker mere information. Så ringer vi dig om snarest muligt.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du udfylde det i formularen. Ellers afdækker vi det sammen.

Tlf. 70 232 232

Kontakt mig venligst

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.