Vælg en stærk partner med redskaberne i orden
I Azets varetager vi administrationen af et stort antal ejerforeninger og andelsboligforeninger i hele Danmark. Lige fra den lille forening med et begrænset behov til den rigtig store forening med mange administrative opgaver, der løbende skal varetages.
Uanset din forenings størrelse og behov, vil vores målsætning altid være den samme: At skabe ro og tryghed, så I som bestyrelse får luft til at planlægge og arbejde med de spændende og udviklende projekter.
Det er vores fornemste opgave at stå til rådighed for jer, præcis når I har brug for det og med nøjagtig den administrative assistance, I behøver.
På baggrund af vores erfaringer med behovet hos ejerforeninger og andelsboligforeninger, har vi sammensat tre pakker: BASIS, PRO og PREMIUM. Nedenfor kan du læse mere om, hvad de tre pakker indeholder og blive klogere på hvilken pakke, der passer til behovet i din forening.
Vi tilbyder
BASIS
Pakken til den selvkørende ejer- eller andelsboligforening. Vi tager hånd om al den løbende administration, mens I selv står for bl.a. generalforsamlingen og den almindelige beboerkontakt.
- Løbende bogføring
- Opkrævning af boligafgift
- Betaling af regninger
- Håndtering af forbrugsregnskaber
- Online bestyrelsesportal
PRO
PRO er pakken til den klassiske ejer- eller andelsboligforening som har brug for en hånd til al den løbende administration og den årlige generalforsamling.
Denne pakke indeholder det samme som Basis pakken, samt:
- Rådgivning ift. sædvanlige foreningsspørgsmål
- Udarbejdelse af driftsbudget og årligt budgetmøde
- Afholdelse af ordinær generalforsamling
- Online bestyrelses- og beboerportal
- Besvarelse af henvendelser fra ejere eller andelshavere
PREMIUM
Premium pakken er til den ejer- eller andelsboligforening, som gerne vil have en professionel håndtering af ejendoms-
administrationen fra A-Z.
Denne pakke indeholder det samme som Pro pakken, samt:
- Udarbejdelse af årsregnskab (ikke revideret)
- Udarbejdelse af flerårige løbende drifts- og likviditetsbudgetter
- Momsafstemning og indberetning
- Personaleadministration, herunder behandling og udbetaling af løn
Vil du se hvad de enkelte pakker mere indeholder og se priserne på vores ekstra ydelser og services,
kan du downloade vores prislister her.
"For omkring 5 år siden lagde vi administrationen af vores andelsboligforening i hænderne på Azets, og vi har ikke fortrudt vores valg. Som formand er jeg yderst tilfreds med vores samarbejde - vi får altid tilfredsstillende og kvalificeret sparring."
Jesper Johansen, Formand A/B Møllebakkehus
Beboerweb - din boligforenings online portal
Med Azets som administrator af jeres ejerforening eller andelsboligforening får I adgang til jeres egen online portal.
Her kan I som bestyrelse få overblik over økonomien og finde alle foreningens vigtige dokumenter, som f.eks. vedtægter, regnskaber, referater fra generalforsamlingen mm.
Med en PRO-pakke kan alle i foreningen tilgå portalen og på den måde hurtigt og enkelt få overblik og adgang til dokumenter.
Besøg vores beboer- og bestyrelsesweb.
Fordele for jer
- I får en løsning, som er tilpasset jeres behov
- I slipper for at bruge tid på administration som bogføring, opkrævninger, betaling af regninger mm.
- I får mere tid til de projekter, som skal udvikle jeres ejer- eller andelsboligforening til gavn for beboerne
- I får en online bestyrelsesportal, hvor I kan godkende betalinger, følge med i økonomien og have overblik over relevante dokumenter for foreningen, f.eks. vedtægter, referater mm.
- I får et professionelt team, som altid står til rådighed med
rådgivning og assistance.
"At lægge administrationen hos en ekstern partner er for os forbundet med stor tryghed og tillid. Som formand skal jeg ikke bekymre mig om noget. Opstår der spørgsmål eller kommer jeg i tvivl, så ringer eller skriver jeg og får altid et hurtigt og kvalificeret svar retur."
Lis Nielsen, Formand A/B Solstriben
Azets er medlem af EjendomDanmark, en erhvervsorganisationen for ejere, udlejere og administratorer af fast ejendom i Danmark.
Ejendomsadministration i ejer- eller andelsboligforening
At være medlem af bestyrelsen i en andelsbolig- eller ejerforening er frivilligt arbejde. Man gider ikke at bruge for lang tid på administration, drift og økonomi. Brug Azets som ejendomsadministrator, så I kan bruge tiden på at træffe de vigtige beslutninger.
Ejendomsadministration i grundejerforening
Sidder du i bestyrelsen i en grundejerforening, så kan Azets assistere med opgaver i forbindelse med boligadministrationen. Vi varetager typisk opgaver som opkrævning af kontingent, bogføring, indkaldelse til generalforsamling, udarbejdelse af årsregnskab mv.
Ejendomsadministration i gårdlaug el. vejlaug
På samme vis som ved en grundejerforening, kan I også bruge Azets som ejendomsadministrator af jeres vejlaug eller gårdlaug. Måske har I blot brug for enkel bogføring og økonomistyring, men der kan også blive behov for bredere løsninger inden for ejendomsadministration.
Ejer du en eller flere ejendomme i Danmark?
Har du brug for en professionel ejendomsadministrator, som varetager alt fra regnskab og udarbejdelse af lejekontrakter til kommunikation med lejere og koordinering med håndværkere? Vi varetager administration af alle typer ejendomme i hele Danmark, fra erhvervslejemål til private beboelseslejemål.
Læs mere om administration af udlejningsejendomme
Kontakt Azets Ejendomsadministration
JEG ER BEBOER I EN EJER- ELLER ANDELSBOLIGFORENING, som administreres af Azets og har et spørgsmål / en forespørgsel. Klik her eller nedenfor, eller kontakt os på telefon:
Tlf. 38 60 70 30
(tast 1 for ejer-og andelsforeninger)
Telefontid: Mandag – fredag 10:00 – 15:00
Jeg er beboer og har brug for hjælp
JEG SØGER en professionel ejendomsadministrator til min ejendom, eller har brug for lidt ekstra information om Azets Ejendomsadministration. Udfyld kontaktformularen ved at trykke her eller nedenfor. Vi kontakter dig hurtigst muligt, og du er også altid velkommen til at kontakte os.
Tlf. 70 232 232
Jeg søger en ejendomsadministrator