Foreningsadministration
 
 
 

Administration af ejerforeninger og andelsboligforeninger

Sidder du i bestyrelsen i en andelsboligforening eller ejerforening, og kunne du tænke dig en professionel hånd til al administrationen?

Ja tak - kontakt mig

 

Eksperter i boligforeninger

I Azets varetager vi administrationen af et stort antal ejerforeninger og andelsboligforeninger i hele Danmark. Det kan være den lille forening med et begrænset behov til den rigtig store forening med mange administrative opgaver, der løbende skal varetages.

Uanset din forenings størrelse og behov, vil vores målsætning altid være den samme: At skabe ro og tryghed, så I som bestyrelse får luft til at planlægge og arbejde med de spændende og udviklende projekter.

Det er vores fornemste opgave at stå til rådighed for jer, præcis når I har brug for det og med nøjagtig den administrative assistance, I behøver.

Fordele for jer

  • I får en løsning, som er tilpasset jeres behov
  • I slipper for at bruge tid på administration som bogføring, opkrævninger, betaling af regninger mm.
  • I får mere tid til de projekter, som skal udvikle ejer- eller andelsboligforeningen til gavn for beboerne
  • I får en online bestyrelsesportal, hvor I kan godkende betalinger, følge med i økonomien og have overblik over relevante dokumenter for foreningen, f.eks. vedtægter, referater mm.
  • I får en professionel ejendomsadministrator, som altid er tilgængelig med rådgivning og assistance

Du kan være tryg ved, at vi kommer hele vejen rundt og tager professionel hånd om alle opgaver i forbindelse med din forenings økonomi og drift.

Ja tak - ring mig op

Vi tilbyder

På baggrund af vores erfaringer med behovet hos ejerforeninger og andelsboligforeninger, har vi sammensat tre pakker: BASIS, PRO og PREMIUM. De to førstnævnte er præsenteret herunder, da de dækker behovet hos de fleste ejer- og andelsforeninger. I PREMIUM-pakken finder du foruden nedenstående ydelser bl.a. udarbejdelse af flerårige drifts- og likviditetesbudgetter. Kontakt os for mere information om PREMIUM.

BASIS

Pakken til den selvkørende ejer- eller andelsboligforening. Vi tager hånd om al den løbende administration, mens I selv står for bl.a. generalforsamlingen og den almindelige beboerkontakt.

  • Løbende bogføring
  • Opkrævning af boligafgift
  • Betaling af regninger
  • Håndtering af forbrugsregnskaber
  • Online bestyrelsesportal

Kontakt mig

PRO

PRO er pakken til den klassiske ejer- eller andelsboligforening, som har brug for en hånd til al den løbende administration og den årlige generalforsamling.

  • Løbende bogføring
  • Opkrævning af boligafgift
  • Betaling af regninger
  • Håndtering af forbrugsregnskaber
  • Rådgivning ift. sædvanlige foreningsspørgsmål
  • Udarbejdelse af driftsbudget og årligt budgetmøde
  • Afholdelse af ordinær generalforsamling
  • Online bestyrelses- og beboerportal
  • Besvarelse af henvendelser fra ejere eller andelshavere

Kontakt mig

Building2.jpg

Vælg en stærk partner med redskaberne i orden

Vi har stor erfaring i administration af andelsboligforeninger og ejerforeninger og kender alle de udfordringer, der er forbundet med at drive en forening.

Som ejendomsadministrator sørger vi for effektiv økonomisk styring til gavn og sikkerhed for bestyrelse og medlemmer.

Det er irriterende, hvis kedelig administration og regnskab bliver for omstændigt, når tiden i forvejen er knap og engagementet i foreningens bestyrelse er frivilligt.

Med Azets som ejendomsadministrator kan I bruge tiden på at træffe vigtige beslutninger for jeres ejer- eller andelsboligforening.

I får meget mere end "bare" en ejendomsadministrator

money_bag_dollar_night.svg

Faste aftaler med forsikring

Da Azets har større aftaler med bl.a. forsikringsselskaber, kan din forening opnå en række fordele som kunde hos Azets.

tools_night.svg

Byggeteknisk rådgiver

Hvis jeres forening har et byggeprojekt forude, f.eks. nyt tag, etablering af altaner mv., så har Azets samarbejdsaftaler med nogle af landets bedste byggetekniske rådgivere, der sikrer effektiv styring af jeres projekt. Så kan I indgå de bedste aftaler, og intet bliver overladt til tilfældighederne.

person_night.svg

Strategisk rådgiver

Som et af de førende konsulenthuse i Danmark, kan vi tilbyde strategisk økonomisk rådgivning, der kommer hele vejen rundt i foreningen. Det kan f.eks. være omkring budgetter og finansiering ifm. bestyrelsens langsigtede planlægning.

Ejer du en eller flere ejendomme?

Vi varetager administration af alle typer ejendomme i hele Danmark, fra erhvervslejemål til private beboelseslejemål.

Læs mere om administration af udlejningsejendomme

ejendomsadministration.jpg

Azets er medlem af EjendomDanmark, en erhvervsorganisationen for ejere, udlejere og administratorer af fast ejendom i Danmark.

FourInFrontOfComputer.jpg

Din forenings online portal

Med Azets som administrator af jeres ejerforening eller andelsboligforening får I adgang til jeres egen online portal. Her kan I som bestyrelse godkende betalinger og få overblik over økonomien.

I kan desuden finde alle foreningens vigtige dokumenter, som f.eks. vedtægter, regnskaber, referater fra generalforsamlingen mm.

Med en PRO-pakke kan alle i foreningen tilgå portalen og på den måde hurtigt og enkelt få overblik og adgang til dokumenter.

Ejendomsadministration i ejer- eller andelsboligforening

At være medlem af bestyrelsen i en andelsbolig- eller ejerforening er frivilligt arbejde. Man gider ikke at bruge for lang tid på administration, drift og økonomi. Brug Azets som ejendomsadministrator, så I kan bruge tiden på at træffe de vigtige beslutninger.

Ejendomsadministration i grundejerforening

Sidder du i bestyrelsen i en grundejerforening, så kan Azets assistere med opgaver i forbindelse med boligadministrationen. Vi varetager typisk opgaver som opkrævning af kontingent, bogføring, indkaldelse til generalforsamling, udarbejdelse af årsregnskab mv.

Ejendomsadministration i gårdlaug el. vejlaug

På samme vis som ved en grundejerforening, kan I også bruge Azets som ejendomsadministrator af jeres vejlaug eller gårdlaug. Måske har I blot brug for enkel bogføring og økonomistyring, men der kan også blive behov for bredere løsninger inden for ejendomsadministration.

Kontakt Azets Ejendomsadministration  Kontakt Azets Ejendomsadministration

JEG ER BEBOER I ET LEJEMÅL, som administreres af Azets Ejendomsadministration, jeg søger en ledig bolig eller har et spørgsmål / en forespørgsel. Klik her eller nedenfor, eller kontakt os på telefon:

Tlf. 63 11 78 80

Telefontid: Mandag – fredag 09:00 – 12:00

Jeg er beboer og har brug for hjælp

JEG SØGER en professionel ejendomsadministrator til min ejendom, eller har brug for lidt ekstra information om Azets Ejendomsadministration. Udfyld kontaktformularen ved at trykke her eller nedenfor. Vi kontakter dig hurtigst muligt, og du er også altid velkommen til at kontakte os.

Tlf. 70 27 31 30

Jeg søger en ejendomsadministrator