Gør vagtplanlægning smartere med Planday
Med Planday reducerer du den tid, der bruges på vagtplanlægning i din virksomhed. Automatiserede processer og intelligente integrationer sørger for, at du får mere tid til din forretning.
Få ro og overblik med overskuelige rapporter
Som leder har du i Planday et komplet overblik over bl.a. vagtmønstre, arbejdstimer og lønomkostninger, og du kan nemt trække overskuelige rapporter.
Medarbejder self-service betyder mere tid for dig
Du bestemmer, hvad dine medarbejdere skal kunne gøre selv i Planday. Det kan f.eks. være indbyrdes byt af vagter, så du ikke skal bruge tid på det.
Starter
Vagtplanlægning og kommunikation til små virksomheder
30 kr.
/BRUGER /MÅNED
Opsig abonnementet når som helst
Top funktioner
- Brugervenligt stempelur
- Enkel og effektiv vagtplanlægning
- Regler for arbejdstider
- Den bedste løsning for én afdeling
Plus
Enkel personalehåndtering for små og mellemstore virksomheder
40 kr.
/BRUGER /MÅNED
Begynder ved 1.200kr
(Inkluderer 20 brugere)
Top funktioner
- Nøjagtig lønrapportering
- Nem adgang til alle tilgængelige integrationer
- Kontrakter og lønsedler
- Vagtplanlægning på tværs af flere afdelinger
- Onboarding og support
Pro
Professionel vagtplanlægning for større virksomheder
55 kr.
/BRUGER /MÅNED
Begynder ved 3.000kr
(Inkluderer 50 brugere)
Top-funktioner
- Smarte planlægningsberegninger
- Automatisk vagtplan
- Tilpassede tilladelser
- Åbent API
- Single sign-on
Enterprise
Skræddersyet Pris
Top-funktioner
- Tilpasset organisationsstruktur
- Tilpassede tilladelser
- Regler og regulativer på tværs af lande
- Avanceret rapportering
Spar tid og få overblik med smart vagtplanlægning
Er du også træt af at bruge unødvendig meget tid på vagtplanlægning, koordinering af timer, administration, kommunikation frem og tilbage osv.? Læg det hele over i Planday og få en smart og automatiseret vagtplanlægning til gavn for både dig og dine medarbejdere.
Digital og automatiseret vagtplanlægning giver ro og overblik
Med Planday har du altid vagtplanen ved hånden. Du kan nemt se dine medarbejderes tilgængelighed, vagter og timer, og via overskuelige rapporter får du hurtigt overblik over timeregnskab og lønomkostninger.
Ønsker du mere information?
Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:
Tlf. 70 232 232
Allerede kunde? Azets SupportDesk
Hvis du har en serviceaftale, besvarer vi nye henvendelser inden for fire timer. Vi bestræber os altid på at svare på dine forespørgsler så hurtigt og præcist som muligt.