Lej erfarne konsulenter til regnskab, løn eller HR
 
 
 

Løn | Interim assistance

Lej erfarne konsulenter til lønadministration

Mangler du hænder til håndtering af lønnen? Vi har erfaring med de fleste lønsystemer og kan levere lønkonsulenter, der træder til på jeres adresse med det samme.

 

Fleksibilitet og hurtige resultater med interim lønkonsulent

Med en interim lønmedarbejder er du garanteret høj kvalitet og større sikkerhed sammenlignet med traditionel vikarservice.

Gennem 25 år har vi assisteret virkeomher i alle størrelser og brancher med lønadministration, og vores konsulenter har erfaring med alle opgaver og udfordringer inden for løn. Det gælder både i forhold til systemer og de praktiske lønopgaver.

Større sikkerhed

I modsætning til en traditionel vikar, er vores lønspecialister primært fastansatte og associerede konsulenter, og du risikerer derfor ikke, at den valgte lønmedarbejder bliver skiftet ud eller siger op.

Se eksempler på konsulentprofiler

Fordele ved interim lønassistence

  • Du får hurtig og kompetent assistance, når du står med et akut behov for flere hænder i lønafdelingen
  • Interim konsulenten træder til med kort varsel på din virksomheds adresse
  • Vores konsulenter har erfaring med alle de gængse lønsystemer, f.eks. Danløn, Dataløn, Epos Løn, Visma Løn, Lessor og Proløn
  • Aftalen er fleksibel, og du kan skrue op og ned efter behov
  • Du betaler kun for de faktiske timer, hvor lønkonsulenten er hos dig
  • Vi kan hjælpe, uanset om dit behov er en fuldtidsløsning eller et par enkelte dage om måneden
  • Vi har interim konsulenter på alle kompetenceniveauer, fra assistent og lønbogholder til CFO/regnskabschef

Brug din interim lønmedarbejder til:

  • Håndtering af udbetalinger som nettoløn, A-skat, pensioner, feriepenge mv.
  • Udarbejdelse af lønsedler på baggrund af stamdata og variabelt input
  • Indberetning til SKAT, ATP, pensionsselskaber mv.
  • Vedligeholdelse af løn- og personalestamdata
  • Fraværshåndtering ifm. sygdom, ferie mv.
  • Indhentning af refusioner ifm. sygedagpenge, barsel og fleksjob
  • Afregning af bonus og pension
  • Ekspedering af bogføringsfil/bilag

Vi kan arbejde i alle de gængse lønsystemer.

Undgå usikkerheden ved traditionel vikarservice.
Med en interim lønmedarbejder fra Azets kan du løbende justere aftalen, så du hele tiden har de ressourcer, der er behov for. 

Hvad siger vores kunder 

"Azets' interim konsulent er med til at sikre vores præstation, og har også mulighed for at bidrage med faglig læring til vores team grundet dennes ekstra høje faglige niveau.”

★★★★★

Lærke Schmidt
CFO hos Volvo Entreprenørmaskiner A/S

Læs hele referencen fra Volvo Entreprenørmaskiner A/S

"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”

★★★★★

Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef Tia Technology A/S

 

Tia Technology

 

Læs hele TIA Technology A/S referencen

"En af fordelene ved samarbejdet med Azets er, at de internt er opdateret og sparrer med hinanden om den nyeste viden inden for økonomistyring og lønkørsel."

★★★★★

Tommy Vincentz Larsen
Direktør Operator Systems A/S

 

Operator Systems A/S

 Læs hele Operator Systems A/S referencen

Woman-leader-2.jpg

Interim Management

Når du mangler en chef eller leder til regnskab, løn eller HR

Mangler du midlertidigt en CFO eller lønchef i din økonomifunktion? Eller er det en HR-chef, du leder efter? Med interim management fra Azets får du den ønskede profil i den periode, du har brug for det.

Vores konsulenters erfaring og høje faglige niveau betyder, at de hurtigt får sat sig ind i din situation, identificeret problemområder og leveret mærkbare resultater.

Klik her for at komme til interim management

Reducer jeres faste omkostninger med en interim lønmedarbejder

Husk, at du ved at leje en lønmedarbejder slipper for dyre personaleomkostninger som sociale omkostninger, pension, ferie, sygdom og uddannelse.

Med en interim lønspecialist betaler I kun for det, I rent faktisk bruger.

På den måde reducerer I de faste omkostninger samtidig med, at I modtager assistance fra Nordens førende specialister inden for både løn, regnskab og HR.

Interim lønmedarbejder

Ønsker du mere information? 

Udfyld formularen til højre, hvis du har brug for interim assistance eller blot ønsker mere information. Så ringer vi dig om snarest muligt.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du udfylde det i formularen. Ellers afdækker vi det sammen.

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt mig venligst

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation