Ganske kort om Azets
Som selskab har vi eksisteret siden 1995, og siden 2017 har vi heddet Azets. Vi er i dag en stor koncern med flere end 160 kontorer og 6.500 medarbejdere. I Danmark er vi ca. 350 medarbejdere, og du finder os i Herlev, Odense og Århus.
Lønadministration
Løn er uden tvivl et af de områder, vi er mest kendt for. Gennem 25 år har vi lavet løn for både store og små virksomheder, og vi er i dag Danmarks største lønhus. Vores 150+ lønkonsulenter har mange års erfaring - både i forhold til systemer og de praktiske lønopgaver.
Læs mere om vores lønløsninger
Økonomi, regnskab og selskabsrådgivning
Økonomifunktionen i dag er en kompleks størrelse, der rummer opgaver fra løbende bogføring og debitorstyring til omfattende rapportering og indberetning til SKAT m.fl. Vi kan varetage hele paletten, og vores revisorer hjælper og rådgiver inden for regeltunge områder som selskabsret, skat, moms og afgifter.
Læs mere om vores services inden for økonomi
Rekruttering og interim assistance
Vi har et stort netværk af profiler inden for områderne økonomi, regnskab, løn og HR, og i kombination med vores erfaring og de rigtige værktøjer betyder det, at vi kan tilbyde effektive bemandingsløsninger. Det gælder både, når du skal have fastansat en ny medarbejder, og når du har brug for midlertidig assistance i din virksomhed.
Læs mere om rekruttering og interim assistance

Azets er et stort hus og har prøvet det her mange gange før, så derfor oplever vi en sikkerhed og en effektiv tilgang til hverdagen. Det er en stor styrke for os, at Azets er en stor velrenommeret virksomhed, der er bredt repræsenteret i Danmark.
Jeg sætter pris på, at vi bliver set og hørt, og at vi ikke bare er et nummer i rækken.

HR-jura og ansættelsesret
Ny ferielov i 2020, ny barselslov i 2022, ny ansættelsesbevislov i 2023, og det bliver næppe sidste gang, at vi skal forholde os til ny lovgivning. Vores HR-jurister assisterer og rådgiver om alt inden for personale- og ansættelsesret, herunder sygdom, barsel, refusioner, ansættelse, afskedigelse, kontrakter osv.
Læs mere om vores HR-rådgivning
Ejendomsadministration
Sidder du i bestyrelsen i en ejer- eller andelsboligforening? Eller ejer du en eller flere ejendomme? I Azets kan vi assistere og varetage administrationen af din forening eller udlejningsejendom, så du ikke skal bruge din egen tid på dette.
Læs mere om ejendomsadministration
Systemer og digitale værktøjer
Vi har i Azets en bred palet af systemer og digitale værktøjer, der skal understøtte dit arbejde i hverdagen og gøre administrationen lettere. Det gælder f.eks. lønsystemet Epos Løn, HR-systemet Epos HR, zExpense til udlæg og rejseafregninger samt vores portal Azets Cozone.
Mød 3 af vores kunder
Har du brug for mere information?
Udfyld formularen og så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Du er også altid velkommen til at kontakte os på: