For at give dig en bedre oplevelse, bruger vi cookies til at gemme informationer om dit besøg. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.

Azets Ejendoms­administration

Azets Ejendomsadministration tilbyder administration af ejendomme. Vi løser således opgaver vedrørende såvel erhvervslejemål som private beboelseslejemål, ligesom vi forestår administration af ejerforeninger, andelsboligforeninger og grundejerforeninger.

Azets Ejendomsadministration
 
 
 

 Vi tilbyder alle former for ejendomsadministration, og du er altid velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud på administration af din ejendom eller jeres forening.

 Overlader du administrationen af din ejendom/forening til os, er du i trygge og kyndige hænder. Du kan være forvisset om, at opgaven varetages af professionelle sagsbehandlere efter de højeste standarder.

Vores ydelser inden for ejendomsadministration

  • Opkrævning af leje, deposita, varme, a conto fællesomkostninger m.m.
  • Udarbejdelse af regnskab
  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Varsling af lejeforhøjelser
  • Rekvirering og styring af håndværkere m.m. – herunder indhentning af tilbud vedrørende almindelig vedligeholdelse i det omfang ejerne måtte ønske dette
  • Kontrol og betaling af løbende udgifter
  • Den løbende kontakt med lejerne
  • Genudlejning/annoncering (udgift betales af ejeren)
  • Eventuel ansættelse af vicevært (viceværtløn betales af ejeren)
  • Løbende kontakt med vicevært
  • Afleveringsforretning ved fraflytning
  • Kontakt til varmemålerfirma og udsendelse af varmeregnskab (udarbejdelse af varmeregnskabet betales af ejeren)
  • Udarbejdelse og udsendelse af koldvandsregnskab (udarbejdelse af koldvandsregnskab betales af ejeren)
  • Forhøjelse af a conto varmebidrag, såfremt dette er påkrævet
  • Forhøjelse af a conto vandbidrag, såfremt dette er påkrævet
  • Rykkerprocedure og eventuel overgivelse til retslig inkasso
  • Udarbejdelse af fællesomkostningsregnskab
  • Udsendelse og opkrævning af fællesomkostningsregnskab
  • Nødtelefon til Azets Ejendomsadministration i tilfælde af skader på ejendommen, eksempelvis ved brand-, vand- eller stormskader
  • Indflytningssyn, hvilket er påkrævet af lejeloven per 1.7.2015 (pris: 750.- inkl. moms pr.  syn ud over vores administrationshonorar)

Vi administrerer ca. 200 ejendomme fordelt på erhvervsejendomme, udlejningsejendomme, ejerforeninger og andelsboligforeninger

Åbningstider

Telefontid:
Mandag – fredag 09:00 – 12:00.

Personlig henvendelse:
Mandag – torsdag 08:00 – 16:00.
Fredag 08:00 – 12:00.

 

Kontakt

Sverigesgade 2

5000 Odense C

Telefonnummer: 63 11 78 80

Ønsker du mere info?

Ønsker du mere information om Azets Ejendomsadministration. Vi hører gerne fra dig. Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf. 63 11 78 80

Kontakt Azets - Hjælp til regnskab og økonomi

Kontakt mig venligst

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation