Azets Ejendomsadministration
 
 
 

Azets Ejendoms-administration

Vi varetager administration af ejendomme, fra erhvervslejemål til private beboelseslejemål, ligesom vi forestår administration af ejerforeninger, andelsboligforeninger og grundejerforeninger.

Bliv kontaktet

 

Eksperter i ejendomsadministration

Med 15+ år i branchen er vi en erfaren ejendomsadministrator. Vi kender alle de opgaver og udfordringer, der findes i forbindelse med administration af ejendomme.

  • Der skal udarbejdes lejekontrakter, når nye lejere flytter ind
  • Der skal varsles om stigninger i lejen
  • Der skal koordineres med håndværkere
  • Der skal kommunikeres med lejere og vicevært
  • Der skal udarbejdes regnskaber

Listen er lang, og du kan se et større udpluk af de klassiske opgaver i forbindelse med ejendomsadministration nedenfor. Afgørende er det under alle omstændigheder, at I som ejendomsselskab, andelsboligforening, ejerforening, gårdlaug, vejlaug osv. samarbejder med en professionel partner, som forstår og kan løse alle aspekter af jeres boligadministration.

Azets Ejendomsadministration er medlem af Ejendomsforeningen  Danmark, en erhvervsorganisationen for ejere, udlejere og administratorer af fast ejendom i Danmark.

 Boligadministration fra A-Z

Uanset om du har en udlejningsejendom eller et ejendomsselskab, er bestyrelsesmedlem i din andelsforening eller ejerforening, så er ejendomsadministration en omfattende opgave. Men Azets som ejendomsadministrator kan du være tryg ved, at vi kommer hele vejen rundt og tager professionel hånd om alle opgaver i forbindelse med din ejendoms eller forenings økonomi og drift.

 Tillid og tryghed

Ejendomsadministration er ikke bare administration. Ofte handler det om menneskers hjem, og derfor er tillid og tryghed afgørende faktorer. For Azets Ejendomsadministration er det vigtigt, at både vores kunder og lejere oplever tryghed og tilfredshed i samarbejdet med os. Bl.a. derfor har vi en vagttelefon, som lejere kan ringe til på alle tider af døgnet 365 dage om året.

 

Ejendomsadministration i andelsboligforening

Ejendomsadministration i andelsboligforening

Vi har stor erfaring i ejendomsadministration af andelsboligforeninger og kender alle de udfordringer, der er forbundet med at drive en forening. Som ejendomsadministrator sørger vi for effektiv økonomisk styring til gavn og sikkerhed for bestyrelse og medlemmer.

Det er irriterende, hvis kedelig administration og regnskab bliver for omstændigt, når tiden i forvejen er knap og engagementet i foreningens bestyrelse er frivilligt. Med Azets som ejendomsadministrator kan I bruge tiden på at træffe vigtige beslutninger for jeres andelsbolig.

Åben vagttelefon 24/7 skaber tryghed og tillid hos dine lejere

Vores ydelser inden for ejendomsadministration

Når vi varetager boligadministration af din investeringsejendom, erhvervsejendom, andelsboligforening eller ejerforening arbejder vi kontinuerligt på at optimere driften og den løbende økonomi i ejendommen. En god og løbende kommunikation med dig, lejere og vicevært bliver prioriteret højt, så vi finder den løsning, der passer til netop dit behov og din ejendom.

  • Opkrævning af leje, deposita, varme, a conto fællesomkostninger m.m.
  • Udarbejdelse af regnskab
  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Varsling af lejeforhøjelser
  • Rekvirering og styring af håndværkere m.m. – herunder indhentning af tilbud vedrørende almindelig vedligeholdelse i det omfang ejerne måtte ønske dette
  • Kontrol og betaling af løbende udgifter
  • Den løbende kontakt med lejerne
  • Genudlejning/annoncering (udgift betales af ejeren)
  • Eventuel ansættelse af vicevært (viceværtløn betales af ejeren)
  • Løbende kontakt med vicevært
  • Afleveringsforretning ved fraflytning
  • Kontakt til varmemålerfirma og udsendelse af varmeregnskab (udarbejdelse af varmeregnskabet betales af ejeren)
  • Udarbejdelse og udsendelse af koldvandsregnskab (udarbejdelse af koldvandsregnskab betales af ejeren)
  • Forhøjelse af a conto varmebidrag, såfremt dette er påkrævet
  • Forhøjelse af a conto vandbidrag, såfremt dette er påkrævet
  • Rykkerprocedure og eventuel overgivelse til retslig inkasso
  • Udarbejdelse af fællesomkostningsregnskab
  • Udsendelse og opkrævning af fællesomkostningsregnskab
  • Nødtelefon til Azets Ejendomsadministration i tilfælde af skader på ejendommen, eksempelvis ved brand-, vand- eller stormskader
  • Indflytningssyn, hvilket er påkrævet af lejeloven per 1.7.2015 (pris: 750.- inkl. moms pr.  syn ud over vores administrationshonorar)

Vi administrerer ca. 200 ejendomme fordelt på erhvervsejendomme, udlejningsejendomme, ejerforeninger og andelsboligforeninger

Ejendomsadministration i ejerforening

At være medlem af bestyrelsen i en andels- eller ejerforening er frivilligt arbejde. Man gider ikke at bruge for lang tid på administration, drift og økonomi. Brug Azets som ejendomsadministrator i jeres ejerforening, så I kan bruge tiden på at træffe de vigtige beslutninger.

Ejendomsadministration i erhvervsejendom

Ved boligadministration af erhvervsejendomme skal du vælge en partner med styr på erhvervslejeret og selskabsret. Den garanti har du med Azets som ejendomsadministrator. Slip for besvær vedr. daglig drift af din erhvervsejendom og koncentrer dig om at høste afkastet.

Ejendomsadministration i udlejningsejendom

Som ejendomsadministrator af en udlejningsejendom er der mange regler og bestemmelser at holde styr på. Lejeloven kan være en jungle at finde rundt i. F.eks. indeholder loven særlige regler vedr. bogføring af lejemålene. Vælg en ejendomsadministrator med erfaring og styr på reglerne.

Ejendomsadministration i investeringsejendom

Som ejendomsinvestor har du brug for en ejendomsadministrator, der passer godt på din investering. Vi sørger for effektiv og optimal drift af din investeringsejendom samt løbende overblik over ejendommens økonomi. Du har garanti for, at der styr på din investering.

Ejendomsadministration i grundejerforening

Sidder du i bestyrelsen i en grundejerforening, så kan Azets assistere med opgaver i forbindelse med boligadministrationen. Vi varetager typisk opgaver som opkrævning af kontingent, bogføring, indkaldelse til generalforsamling, udarbejdelse af årsregnskab mv.

Ejendomsadministration i gårdlaug el. vejlaug

På samme vis som ved en grundejerforening, kan I også bruge Azets som ejendomsadministrator af jeres vejlaug eller gårdlaug. Måske har I blot brug for enkel bogføring og økonomistyring, men der kan også blive behov for bredere løsninger inden for ejendomsadministration.

15+ års erfaring i boligadministration

Azets Ejendomsadministration er det tidligere Kielberg Ejendomsadministration, en del af Kielberg Advokater i Odense. I starten af 2017 købte Azets Kielberg Ejendomsadministration.

Vi har 15+ års erfaring med administration af ejendomme og administrerer ca. 200 ejendomme fordelt på erhvervsejendomme, udlejningsejendomme, ejerforeninger og andelsboligforeninger.

Kontakt Azets Ejendomsadministration

Søger du en professionel ejendomsadministrator til din ejendom, eller ønsker du blot lidt ekstra information om Azets Ejendomsadministration, så udfyld kontaktformularen til højre. Vi kontakter dig hurtigst muligt, og du er også altid velkommen til at kontakte os.

Tlf. 70 27 31 30

 

Er du beboer i et lejemål, som administreres af Azets Ejendomsadministration, og har du spørgsmål eller forespørgsler, så kontakt os på telefon:

Tlf. 63 11 78 80

Telefontid: Mandag – fredag 09:00 – 12:00

 

 

Kontakt Azets Ejendomsadministration  

Kontakt mig venligst

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation