Hvordan finder du den rigtige medarbejder?

Få gode råd til et godt rekrutteringsforløb

Rekruttering er en vigtig del af virksomhedens vækst og drift, fordi det er vejen frem til den rigtige bemanding. Det er dog ikke altid nemt at finde de rigtige medarbejdere. Du konkurrerer med mange andre arbejdsgivere om de bedste kandidater på markedet, så der er ingen garanti for, at din rekrutteringsindsats belønnes med den perfekte ansættelse.

På dette webinar får du en gennemgang af de obligatoriske faser i en god rekrutteringsproces samt tips og tricks til at øge sandsynligheden for at finde den rigtige. Vi kigger bl.a. på:

  • De forskellige faser i rekrutteringsprocessen - fra job- og personbeskrivelse til stillingsannonce, screening, samtale(r) og ansættelse
  • Hvilke dele af processen kan digitaliseres og automatiseres?
  • Er det en god idé med tests? Og hvilke muligheder findes der?
  • Hvad koster en nyansættelse?
  • Hvad koster en fejlansættelse?
  • De bedste råd til at undgå en fejlansættelse

Oplægsholder

Inge Bungum

Senior Manager
Inge Bungum er Senior Manager i Azets og leder afdelingen for interim løsninger. Inge har gennem mange år arbejdet med rekruttering og vikarløsninger og følger udviklingen på arbejdsmarkedet og tendenserne i virksomhederne tæt.

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation