Her kan du få et overblik over de mange forskellige ydelser vi kan levere inden for outsourcing af regnskab, løn og HR, debitorstyring og midlertidig bemanding. Længere nede på siden kan du se en oversigt over vores systemer inden for HR, løn og rekruttering.

 

Lønadministration Lønadministration

Lønadministration for offentlige institutioner og private virksomheder med eller uden overenskomster. Uanset størrelse eller branche kan vi håndtere din lønadministration og sikre korrekt lønudbetaling til tiden.

Vi håndterer også lønadministration og lønoutsourcing for virksomheder repræsenteret i flere nordiske lande.

HR-administration HR-administration

Vi kan være din professionelle samarbejdspartner på HR-området. Vi håndterer langt de fleste opgaver inden for HR og tilpasser vores ydelser efter dine behov, uanset om du har egen HR-afdeling eller ej.

Vi kan også hjælpe dig med rekruttering af nye medarbejdere.

Regnskabsservice Regnskabsservice

Vi hjælper med alle opgaver inden for regnskab uanset størrelse og branche. Du bestemmer, om vi skal overtage hele eller dele af regnskabet.

Vi laver også regnskab for udenlandske virksomheder med selskab i Danmark eller virksomheder med behov for regnskabsservice i flere nordiske lande.

Midlertidig assistance Midlertidig assistance

Vi sender vores konsulenter ud på midlertidige opgaver inden for regnskab, løn og HR, hvis du har et behov for assistance på din adresse. Det svarer til at leje en vikar, blot med fastansatte Azets-medarbejdere i stedet for. Det medfører en større sikkerhed for dig i forhold til at leje en traditionel vikar.

Vi hjælper med alt fra lønadministration og tasteopgaver til debitor- og kreditorfunktion, årsafslutning og rapportering.

Inkasso-løsninger Inkasso-løsninger

Undgå dårlige betalere. Vi arbejder effektivt for at få dine tilgodehavender betalt hurtigt. Hos os får du en høj inddrivelsesprocent på dine inkassosager. Og du kan altid følge sagerne via vores online inkassosystem, collectorsOnline™. Vi opkræver intet årsabonnement, og når vi har indkrævet pengene fra debitor, står de på din konto dagen efter.

Systemer

HR-system - Epos HR HR-system - Epos HR

Anbefales af Dansk HR. Med Epos HR får I et fleksibelt og bredt HR-system, der giver jer styr på jeres medarbejderdata og fuldt ud understøtter jeres workflows.

Ved at vælge et professionelt HR-system får du styr på dine medarbejderdata og kan nemt finde de oplysninger, du har brug for, lave analyser og følge op. Intet behøver længere ligge som fysiske dokumenter på steder, hvor ingen kan finde dem.

Lønsystem - Epos Løn Lønsystem - Epos Løn

Anbefales af Dansk HR. Epos Løn har alt, hvad du skal bruge for at sikre en korrekt og automatiseret lønbehandling, uanset branche, organisation og kompleksiteten i lønudbetalingen.

Epos Løn udmærker sig ved at være et meget fleksibelt og omfattende lønsystem. Det kan håndtere alt fra helt enkle lønudbetalinger til de mest komplicerede.

Rekruttering - EasyCruit Rekruttering - EasyCruit

EasyCruit er en online rekrutteringsløsning, som er nem at anvende og som sikrer en fleksibel og strømlinet rekrutteringsproces i din virksomhed. Løsningen er fleksibel og tilpasses til dine behov, ønsker og præferencer. Med EasyCruit er det muligt at rekruttere på tværs af lande, virksomheder, afdelinger, sprog og brancher.

Arbejdspladsvurdering - Workcyclus APV Arbejdspladsvurdering - Workcyclus APV

Har du en eller flere ansatte, så er du forpligtet til at gennemføre en arbejdspladsvurdering (APV) minimum hvert tredje år. Hos Azets får du en enkel, billig og brugervenlig APV-løsning. Azets' APV-løsning er cloud-baseret og kræver ingen installation. Du kan komme på fra en hvilken som helst computer, mobiltelefon eller tablet og kan dele oplysninger med relevante personer.

Ønsker du mere info?

Ønsker du mere information om Azets' løsninger. Vi hører gerne fra dig.

Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf. 44 51 81 80

Kontakt Azets

Kontakt mig venligst