Senior økonomikonsulent
Har du ambitionerne og kompetencerne i orden? Leder du efter en arbejdsplads, hvor der er rig mulighed for udvikling, fremdrift og sammenhold? Så er det måske dig vi søger som senior økonomikonsulent.
Du bliver en del af et professionelt, internationalt og spændende arbejdsmiljø, hvor du dagligt vil møde kolleger, som du kan dele erfaringer og sparre med. Du får kontakt til kunder, som har brug for netop din regnskabsekspertise og rådgivning.
Amazing Azets!
Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Vi agerer kundernes sparringspartner i alle økonomi- og regnskabsrelaterede forhold.
Nearshoring-aktiviteter i Rumænien og robotteknologi medvirker til, at din rolle som konsulent løbende vil udvikles. Store dele af vores basisproduktion udføres lige nu i Rumænien, og derfor arbejdes der målrettet med optimering af processer i og omkring produktionen.
Med vores nye koncept, Smarter Working, har du mulighed for en eller flere hjemmearbejdsdage. Desuden får du adgang til en lang række benefits, en attraktiv lønpakke, en aktiv personaleforening, lækker frokostordning og meget mere.
Dine opgaver og ansvarsområder
Du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje af små og mellemstore virksomheder til større internationale koncerner, og din rolle som konsulent vil bl.a. omfatte kundekontakt, kvalitetskontrol samt ledelse og styring af regnskabsopgaver. Opgaverne spænder bredt fra interne kontroller og afrapportering til controlling og udarbejdelse af årsafslutningsmateriale mm.
Arbejdsformen er teambaseret, og du vil blive involveret i en bred vifte af regnskabs- og rådgivningsopgaver, støtte og oplæring af yngre konsulenter og review af deres arbejde.
Du får mulighed for at arbejde på en lang række spændende kunder. Arbejdsopgaverne vil variere, så jobindholdet udvikler sig i takt med dine ønsker til faglig og personlig udvikling.
Faglighed, forandringsparathed og fremdrift
Du ønsker ansvar i en attraktiv og succesfuld virksomhed og har lyst til at videreudvikle din karriere i ambitiøse og veletablerede omgivelser.
- Du har flere års erfaring med regnskab og en relevant teoretisk baggrund.
- Du har overblik, god forretningsforståelse og tænker systematisk.
- Du er forandringsparat og optimerer og effektiviserer, når du ser muligheder for det.
- Rådgivning og højt serviceniveau falder dig naturligt – og du er god til at skabe relationer.
- Du er kvalitetsbevidst, selvkørende og god til at prioritere din tid.
Vi tilbyder vores kunder den bedste service via it-værktøjer, der medvirker til at optimere deres forretning, det er derfor en fordel, hvis du har kendskab til flere økonomisystemer.
Skal vi præge fremtidens regnskabsbranche sammen?
Vil du være en del af en professionel og attraktiv virksomhed, hvor vi lægger vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os?
Hos os er samarbejde og holdånd nøgleord. Vores faglighed er i top, og vi har en levende og inspirerende kultur. Vi arbejder med de nyeste teknologier, i lyse og moderne omgivelser eller hjemmefra, og sikrer derved en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.
Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Bliv en del af Azets
Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde. God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Med konceptet ’Smarter Working’ sikrer vi en god work-life-balance. Vi stiller alt relevant udstyr til rådighed, så du kan vælge at arbejde hjemmefra eller fra kontoret, alt efter hvad der fungerer bedst for dig.
Vi er allerede nu klar til at byde dig velkommen.
Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.