Azets logo
  • Regnskab
    •  

    • Azets Cozone - Din online portal
    • Bogføring og regnskab
    • Debitorstyring
    • Dokumentscanning
    • Fakturaservice
    • Hjælp til små selvstændige
    • Inkassoservice
    •  

    • Kreditorbogholderi
    • Lønbogholderi
    • Regnskabsassistance
    • Rejseafregning med zExpense
    • Revisorhjælp
    • Rykkerservice
    •  

    • Rådgivning om selskaber, skat og moms
    • Økonomioutsourcing
    • Årsafslutning
    • Årsregnskab
    • Se alle regnskabsløsninger
    • Se udvalgte brancheløsninger
  • Løn & HR
    • Løn - Ydelser

    • Alle lønløsninger
    • Lønadministration
    • Lønoutsourcing
    • Nordisk løn - løn i flere lande
    • Offentlig løn
    • Optimering af lønfunktion
    • BasisLøn til den mindre virksomhed
    • Hjælp til refusioner
    • Løn - Systemer

    • Lønsystem - Epos Løn
    • Lønsystem - Azets Perspektiv
    • Azets Cozone - Din online lønportal
    • Implementering af lønsystem
    • HR - Ydelser

    • Se alle HR-ydelser
    • HR-administration
    • Rådgivning om HR og personalejura
    • GDPR - Persondataforordningen
    • Den nye ferielov
    • Hjælp til rekruttering
    • MPA - Personprofilanalyse
    • Executive search
    • Abonnement: Spørg HR-eksperten
    • HR - Systemer

    • HR-system - Epos HR
    • Implementering af HR-system
    • Rekrutteringssystem - Epos Rekruttering
    • Arbejdspladsvurdering (APV)
    • Epos Management
    • Vagtplanlægning med Planday
  • Interim
    • Interim Assistance

    • Interim regnskab - Lej en regnskabsmedarbejder
    • Interim løn - Lej en lønmedarbejder
    • Interim HR - Lej en HR-medarbejder
    • Interim controller - Lej en controller
    • Interim ejendomsadministration - Lej en ejendomsadministrator
    • Interim management
    • Interim CFO - Lej en regnskabschef
    •  

    • Interim assistance til årsafslutning
    • Ansættelse på fast kontrakt
    • Hjælp til rekruttering
    • MPA - Personprofilanalyse
    • Se konsulentprofiler
    • Alle interim services
    •  

    • For konsulenter
  • Ejendomsadministration
  • Karriere
Log ind
DK
  • DK
  • ENG

Ledige stillinger

DK00068 
Ambitiøs RPA udvikler Expires 08.03.2023 Herlev

Job title
Ambitiøs RPA udvikler
Location
Herlev
Business area
Technology
Ref number
DK00068
Apply for position

Brænder du for at udvikle dig fagligt, og kaste dig ud i nye spændende udfordringer i et innovativt miljø? Så er det måske dig vi søger.

I RPA teamet går vi forrest i Azets rejse med at tænke nemmere og smartere for vores kolleger og dermed vores kunder. Du bliver en vigtig spiller ift. den fortsatte automatisering af vores administrative og manuelle processer, så vores kolleger i Azets får endnu tid til at servicere og rådgive vores mange kunder.

Vi mangler dig, som vil være med til at tage vores RPA team til nye højder. Vi har allerede automatiseret en masse processer og dermed sparet vores kolleger for tusindvis af arbejdstimer, men vi har store ambitioner og sætter høje mål for vores fagområde, og vi bliver ved med at finde nye metoder til at udvikle vores forretning på.

Azets er et konsulenthus som bl.a. varetager lønbogholderi og regnskab for en masse anerkendte virksomheder i hele Danmark. I vores team sidder vi blandt de kolleger, som bruger vores løsninger, og det giver os et tæt og godt samarbejde i et innovativt og udviklingspræget miljø, hvor vi hele tiden har brugerne med på rejsen.

Nemmere og smartere processer
Du bliver en del af et tværfunktionelt team, hvor forretningsværdi og kundefokus har højeste prioritet. Du vil bruge ca. 30 % af din tid sammen med kolleger og ledelse for at sikre, at vi sammen bygger de bedste produkter, så de passer til vores kollegers og kunders behov.

Du vil på lige fod med det øvrige team indgå i forskellige projekter, men dine nøgleopgaver omfatter følgende:

  • Udvikling af RPA-processer i UiPath
  • API-integration mellem forskellige løsninger og vores centrale systemer samt dokumentation af løsningerne
  • Omsætte forretningsønsker til gode løsninger

Der kan være forskellige indgangsvinkler til stillingen, men vi ser gerne, at du har teoretisk samt praktisk erfaring inden for følgende:  

  • Brug og udvikling af API’er
  • Programmering i Python, .NET eller lignende 
  • RPA-udvikling – gerne i UiPath, som er vores foretrukne system
  • Erfaring med brug af SQL, databaser og tabeller
  • Erfaring med agile arbejdsmetoder som f.eks. SCRUM
  • Kommunikerer på engelsk i skrift og tale

Du bliver afgørende for forretningens udvikling, og derfor er det vigtigt, at du er løsningsorienteret og er god til at gennemskue, når der er muligheder for optimering af processer og kan rykke på dem. Vi arbejder som et team og er gode til at se muligheder og sparre med hinanden for at finde de gode løsninger og udfordre hinanden.

Bliv en del af Azets

Når du træder ind af døren hos Azets, mærker du straks at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere.

Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde. God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.

Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab. Derudover har vi selvfølgelig en god pensionsordning og sundhedsforsikring.

Med konceptet ’Smarter Working’ sikrer vi en god work-life-balance. Vi stiller alt relevant udstyr til rådighed, så du kan vælge at arbejde hjemmefra eller fra kontoret, alt efter hvad der fungerer bedst for dig.

Vi er allerede nu klar til at byde dig velkommen!

Så send os dit CV – ansøgningen springer vi over…

Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30

Apply for position

DK00058 
Erfaren controller til Azets Ejendomsadministration Expires 08.03.2023 Herlev

Job title
Erfaren controller til Azets Ejendomsadministration
Location
Herlev
Business area
Accounting
Ref number
DK00058
Apply for position

Bliv en del af en international koncern med stærke kompetencer inden for ejendomsadministration.

Høj faglighed og tæt samarbejde
Azets Ejendomsadministration er vores nyeste forretningsområde i Danmark, som vi ser et stort potentiale i.

Du bliver en del af en afdeling på over 20 dedikerede og kompetente medarbejdere – et team hvor holdånd og samarbejde er nøgleord, og hvor humor og en uformel omgangstone bidrager til et godt samarbejde.

Vi er en fantastisk afdeling - hvis vi selv skal sige det. Hver og én af os er gode, men det er i fællesskab, at vi er stærkest. Vores opgaver løser vi i fællesskab, og der er ikke langt til en hjælpende hånd.

Fagligt ansvar og hands-on
Vi søger en erfaren controller til en nyoprettet stilling. Du får det faglige ansvar for regnskab og controlling i vores afdeling inden for ejendomsadministration. Vi administrerer både ejer- og andelsboligforeninger samt udlejningsejendomme, og du kommer til at arbejde hands-on i både opgaveløsningen og i kontakten til vores kunder.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Løbende afstemning, controlling og rapportering
  • Momsafregning
  • Budgetopfølgning
  • Kontakt til revisorer og bogholderi
  • Optimering af arbejdsprocesser og procedurer
  • Faglig go-to

Vores forventninger er lige så store som dine
Vi forestiller os, at du har minimum 4 års erfaring med ejendomsadministration og controlling inden for området samt en relevant teoretisk baggrund som f.eks. HD, Financial controller mv. Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med UNIK Bolig 4 og er stærk i håndtering af processer.

Vi lægger stor vægt på at yde vores kunder den bedste service og højeste kvalitet, hvorfor det er vigtigt for os, at du også er:

  •   Udadvendt, smilende og i godt humør
  •   Serviceminded og fleksibel
  •   Struktureret med sans for både detalje og helhed
  •   God til at skabe overblik – også når det går stærkt
  •   I stand til både at samarbejde og arbejde selvstændigt
  •   Ambitiøs, resultatorienteret og kvalitetsbevidst

Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere. Hos Azets får du et netværk med dygtige kollegaer på tværs af kontorer og landegrænser, der alle brænder for at skabe succes sammen. 

For den rette kandidat kan der i denne stilling på sigt være mulighed for formelt lederansvar, hvorfor det er en fordel, hvis du har mod på lederrollen, og at du vil være i stand til at sætte barren højt for både udviklingen af dit forretningsområde og dine medarbejdere.

Du får adgang til en lang række benefits, en attraktiv lønpakke, sociale arrangementer, en aktiv personaleforening, lækker frokostordning, de allerbedste kollegaer og meget mere.

Velkommen i Azets
Du får ansvar i en attraktiv og velkonsolideret virksomhed med professionelt fokus på vækst og udvikling samt en kultur, hvor vi alle har rum til at tænke nyt, tage ansvar og bidrage med konstruktive ideer og initiativer.

Har du lyst til at blive en del af vores succes, så glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'apply for position' nedenfor. Vi indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Administrationschef Toke Halskov Kristensen på 38 60 70 30.

Apply for position

DK00042 
Lønkonsulent med projekterfaring Expires 08.03.2023 Herlev

Job title
Lønkonsulent med projekterfaring
Location
Herlev
Business area
Payroll
Ref number
DK00042
Apply for position

Vi søger dig, som:
•    Er en erfaren lønkonsulent
•    Tænker i optimering af processer
•    Aktivt søger dialog med kunder og kolleger 
•    Har et godt overblik – også når der er mange projekter i gang og tempoet er højt.  

Kan du sige ja til ovenstående, og har du lyst til at arbejde med spændende implementerings- og optimeringsprojekter? Så er dette jobbet for dig.

Her er, hvad vi tilbyder dig: 
Vores projektteam oplever stor succes, og vi ønsker at udvide med en proaktiv projektkonsulent. Du skal drive implementeringsprojekter inden for løn og HR. Rådgive om systemer, processer og arbejdsgange, der effektiviserer og understøtter vores kunders forretning. Du skaber struktur, styring og fremdrift og er med til at sikre, at Azets er en professionel og kvalitetsbevidst samarbejdspartner for vores kunder i store lønprojekter. 

Bindeled mellem projektet, kunden og forretningen
Du har et højt fagligt niveau inden for løn fx som payroll controller, projektkoordinator el.lign. krydret med erfaring i brugen af lønsystemer og gerne stærke kompetencer i excel. 

Dit næste karriereskridt er hos Azets i denne udadvendte rolle med kontakt til mange forskellige danske og internationale virksomheder. Vi har løbende store projekter, hvor du med erfaring og overblik styrer projektet i mål med sikker hånd.
Du får en vigtig central rolle i krydsfeltet mellem projektet, kunden og forretningen, hvor du binder ressourcer, behov og projekter sammen. Du kommer til at arbejde strategisk med løn og HR, og bidrager dermed aktivt til både kunder og forretning.

Vores forventninger er lige så store som dine
Vi forventer, at du har gennemslagskraft og autoritet. Du eksekverer og følger op og sikrer en succesfuld leverance. Du tænker i optimering af processer og er kvalitetsbevidst. Dine stærke kommunikative kompetencer sætter dig i stand til at samarbejde på alle niveauer, både internt og eksternt. 

Velkommen i teamet
Vi er mere end 150 dygtige og servicemindede konsulenter i Danmark, som håndterer lønadministration, HR, juridisk rådgivning og implementering af Epos-paletten. Epos rummer både håndtering af rekruttering, HR-data, lønbehandling, ledelsesrapportering og arbejdspladsvurdering (APV). Vores faglige stolthed er i top, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Vi er en del af et spændende og dynamisk miljø, hvor tempoet er højt og udviklingsmulighederne er mange. 

Bliv en del af Azets
Når du træder ind af døren hos Azets, mærker du straks at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere.

Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde. God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.

Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab. Derudover har vi selvfølgelig en god pensionsordning og sundhedsforsikring.
Med konceptet ’Smarter Working’ sikrer vi en god work-life-balance. Vi stiller alt relevant udstyr til rådighed, så du kan vælge at arbejde hjemmefra eller fra kontoret, alt efter hvad der fungerer bedst for dig og teamet.

Vi er allerede nu, klar til at byde dig velkommen!

Stillingen er på fuld tid og til snarlig tiltrædelse. 

Så send os dit CV – ansøgningen springer vi over…

Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

 

 

Apply for position

DK00070 
On-site lønkonsulent med erfaring inden for Epos Løn, Lessor eller Perspektiv Expires 08.03.2023 Multiple cities

Job title
On-site lønkonsulent med erfaring inden for Epos Løn, Lessor eller Perspektiv
Location
Herlev
Odense
Aarhus
Business area
Payroll
Ref number
DK00070
Apply for position

Vi søger dig, som:
•    Trives med kundekontakt
•    Har god erfaring med lønadministration
•    Har kendskab til Epos Løn, Lessor eller Perspektiv

Kan du sætte flueben ved alle tre punkter, så har du præcis den erfaring, vi er på udkig efter. 

Her er, hvad vi tilbyder dig
Som noget nyt tilbyder Azets både midlertidig og permanent lønkonsulent-assistance ude hos vores kunder, og derfor søger vi nu on-site lønkonsulenter med erfaring inden for Epos Løn, Lessor og/eller Perspektiv. Som on-site lønkonsulent bliver du fastansat i Azets, men arbejder selvstændigt ude hos vores kunder og indgår i kundens organisation for en periode. 

Vi har en voksende kundeportefølje, og du får derfor et stort netværk og indsigt i mange forskellige brancher, virksomheder og processer. Du skal kunne lide og trives med, at din hverdag, arbejdsopgaver og arbejdsplads vil variere. Selvom du sidder ude hos vores kunder, står dine Azets kolleger altid klar med sparring og hjælp.

Dit mindset og erfaring er afgørende
Der kan være flere indgange til stillingen, men vi forstiller os, at du har en solid erfaring med løn, og at du er kvalitetsbevidst arbejder struktureret og målrettet. 

Vi forventer, at du: 
•    Er dygtig lønbogholder 
•    Er rettidig og grundig
•    Kendskab til et eller flere lønsystemer
•    Er god til Excel
•    Besidder god situationsfornemmelse
•    Kan anvende egen bil i jobbet
•    At du kan engelsk 

Du er kundeorienteret, tillidsvækkende og arbejder effektivt med hands-on opgaver. Du er fleksibel og omstillingsparat og elsker rollen som udadvendt og serviceminded konsulent. 

Amazing Azets!
Azets er i rivende udvikling og vores vækst giver plads til flere dygtige lønbogholdere. I Azets er vi nemlig vilde med løn. Vi går forrest, når det handler om at omsætte faglig viden til praksis og er Danmarks største udbyder inden for lønservices. Gennem 25 år har vi varetaget lønadministrationen for flere hundrede virksomheder i alle brancher og i hele Danmark 

Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere. Spørgsmålet er, om du vil med på rejsen?

Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Apply for position

DK00037 
Lønspecialister til implementering af Epos Løn Expires 08.03.2023 Multiple cities

Job title
Lønspecialister til implementering af Epos Løn
Location
Risskov
Herlev
Business area
Payroll
Ref number
DK00037
Apply for position

Har du erfaring med implementering af et lønsystem - enten som kunde eller konsulent? Og har du lyst til at blive en del af en attraktiv virksomhed, som har fokus på din udvikling, trivsel og arbejdsglæde?

Vi forestiller os, at din faglige baggrund er lønkonsulent med flair og interesse for opsætningen af et lønsystem. Det er en fordel, men ikke et krav, at du kender til Epos Løn. 

Fokus på din udvikling
Vi forventer ikke, at du kan det hele, når du begynder hos os, men du skal have lysten og viljen til at udvikle dig med opgaven. Dine nye kolleger står klar til at tage imod dig og hjælpe dig med det, du mangler.

Du bliver en del af et professionelt og spændende arbejdsmiljø, hvor du dagligt møder kompetente og engagerede kolleger og kunder. Sammen deler vi erfaringer, idéer og viden. Vi arbejder i et innovativt og udviklingspræget miljø, og vi tør godt love dig et spændende job, der udvikler sig!

Høj faglighed og dynamik
Vores højt specialiserede konsulenter er ansvarlige for at afdække alle lønprocesser for nye kunder, når vi overtager deres lønadministration. 

Opgaverne som lønspecialist er bl.a.:
•    Opsætning
•    Tilretning
•    Integrering
•    Vedligeholdelse
•    Supportering af lønsystemer, portaler og databaser
•    Rådgivning

Vi implementerer både for eksterne kunder, som selv kører og færdigbehandler deres løn, og for vores outsourcing konsulenter, som kører løn for kunder i alle brancher og størrelser. Vi bistår med kompetent rådgivning omkring løn og systemer, stiller skarpt på eksisterende arbejdsgange og udfordrer altid et "vi plejer".

Personprofil
•    Du trives med ansvar og selvstændighed, og er klar på en stejl læringskurve. 
•    Excel har du godt styr på, og du kan let orientere dig i forskellige systemer. 
•    Engelsk vil være en naturlig del af din hverdag, da nogle af vores kunder er internationale virksomheder.
•    Som person er du god til samarbejde og har et smittende humør. Vi har en uformel omgangstone, griner sammen og hjælper hinanden.

Bliv en del af Azets
Vil du være en del af en professionel og attraktiv virksomhed, hvor vi lægger vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os?

Vi sørger naturligvis for en grundig oplæring, således at du er klædt ordentligt på til at kunne varetage rollen som konsulent.

Når du er klar – kan dine opgaver, kender dine kolleger og er tryg i dit ansvar – så har du mulighed for at arbejde hjemmefra 2-3 dage om ugen, afhængig af opgaver og hvad der passer dig. Vi kalder det Smarter Working. Vi tilbyder dig alt udstyr til en god hjemmearbejdsplads, vi arbejder med de nyeste teknologier og har fokus på din trivsel og balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Vi er allerede nu klar til at byde dig velkommen!
Så send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig. 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Apply for position

DK00069 
Lønkonsulenter til Azets payroll Expires 08.03.2023 Multiple cities

Job title
Lønkonsulenter til Azets payroll
Location
Herlev
Odense
Business area
Payroll
Ref number
DK00069
Apply for position

Azets er i rivende udvikling, og vores vækst giver plads til flere dygtige lønkonsulenter. Arbejdspladsen kan være i Herlev eller Odense, alt efter hvad der passer dig bedst!

Azets er Danmarks største udbyder inden for lønservices. Gennem mere end 25 år har vi varetaget lønadministrationen for flere tusinde virksomheder i alle brancher og i hele Danmark. I dag er vi over 150 fagligt stærke og servicemindede konsulenter, som er fokuserede på lønadministration, HR og juridisk rådgivning.

Som lønkonsulent hos os får du indsigt i mange forskellige virksomheder og deres lønprocesser. Du få din egen kundeportefølje og et stort netværk af interne og eksterne interessenter.  Arbejdsopgaverne vil variere, så jobindholdet kan udvikle sig i takt med dine ønsker til faglig og personlig udvikling. Vi deler viden, sparrer med hinanden, hjælpes ad og griner sammen. Vores faglige stolthed er i top, og vi sætter en ære i at levere rigtig løn til tiden.

Har du lyst til at gøre en forskel for kunder på tværs af forskellige brancher?
Vi søger flere dygtige lønkonsulenter til at drifte vores mange kunders lønfunktioner – og yde dem den bedste service. Når vi ikke arbejder med drift af vores kunders lønfunktion, arbejder vi med opgaver og projekter inden for optimering og effektivisering – både af vores egne og kundernes arbejdsprocesser og forretningsgange. Der er derfor altid mange spændende og udviklende opgaver at kaste sig over.

Erfaringsmæssigt kan der være flere indgange til stillingen, men vi forestiller os, at du har solid erfaring med løn, at du arbejder struktureret, målrettet og kvalitetsbevidst. Du er tillidsvækkende, initiativrig og evner at holde benene på jorden – også når det går rigtig stærkt. Det er en stor fordel, hvis du har kendskab til Epos Løn eller Lessor, men det er ikke et krav.

Nearshoring-aktiviteter i Rumænien og robotteknologi medvirker til, at din rolle som lønkonsulent vil udvikle sig over tid, i takt med at nogle opgaver automatiseres. Vi går forrest med digitalisering og optimering af lønfunktionen, og det giver dig nye muligheder og udvikler dine kompetenceområder.

Fleksibilitet og back-up
Hos os samarbejder du med branchens dygtigste medarbejdere. Vi har back-up på alle funktioner, hvilket giver en høj grad af fleksibilitet i tilrettelæggelsen af det daglige arbejde.

Når du er klar; kan dine opgaver, kender dine kolleger og er tryg i dit ansvar, så har du mulighed for at arbejde delvist hjemmefra. Vi tilbyder nemlig hjemmearbejde 2-3 dage om ugen, afhængig af opgaver, og hvad der passer dig. Vi kalder det Smarter Working!

Vi arbejder med de nyeste teknologier og sikrer en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Tør du tage springet?
Lyder det spændende, og kunne du se dig selv i jobbet som lønkonsulent hos os? Så send os dit CV, og lad os mødes til en kop kaffe for at tale om din fremtidige karriere.

Vi sørger naturligvis for en grundig oplæring, så du er klædt ordentligt på til at kunne varetage rollen som konsulent.

Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab. Derudover har vi selvfølgelig en god pensionsordning og sundhedsforsikring.

Vi er allerede nu klar til at byde dig velkommen!

Så send os dit CV – ansøgningen springer vi over…

Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Apply for position

DK00071 
Senior Økonomikonsulent søges til Odense Expires 02.03.2023 Odense

Job title
Senior Økonomikonsulent søges til Odense
Location
Odense
Business area
Accounting
Ref number
DK00071
Apply for position

Ønsker du en nøglerolle i en attraktiv og velkonsolideret virksomhed? Og har du mod på nye udfordringer sammen med andre dygtige kolleger, der alle brænder for at gøre en forskel for vores kunder og skabe succes sammen?

Så er Azets måske stedet for dig!

Vi søger ambitiøse og kompetente senior økonomikonsulenter, til vores kontor i Odense. Du bliver en del af et professionelt, internationalt og spændende arbejdsmiljø, hvor du dagligt vil møde kolleger, du kan dele erfaringer og sparre med, samt kunder, som har brug for netop din regnskabsekspertise og rådgivning.

Azets som sparringspartner

Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Vi agerer kundernes sparringspartner i alle økonomi- og regnskabsrelaterede forhold.

Nearshoring-aktiviteter i Rumænien og robotteknologi medvirker til, at din rolle som konsulent løbende vil udvikles. Store dele af vores basisproduktion udføres lige nu i Rumænien, og derfor arbejdes der målrettet med optimering af processer i og omkring produktionen.

Dine opgaver og ansvarsområder

Du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje af små og mellemstore virksomheder til større internationale koncerner, og din rolle som konsulent vil bl.a. omfatte kundekontakt, kvalitetskontrol samt ledelse og styring af regnskabsopgaver. Opgaverne spænder bredt fra interne kontroller og afrapportering til controlling og udarbejdelse af årsafslutningsmateriale mm.

Arbejdsformen er teambaseret, og du vil blive involveret i en bred vifte af regnskabs- og rådgivningsopgaver, støtte og oplæring af yngre konsulenter og review af deres arbejde.

Du får mulighed for at arbejde på en lang række spændende kunder og arbejdsopgaverne vil variere, så jobindholdet udvikler sig i takt med dine ønsker til faglig og personlig udvikling.

 

Faglighed, forandringsparathed og fremdrift

Du ønsker ansvar i en attraktiv og succesfuld virksomhed, og har lyst til at videreudvikle din karriere i en ambitiøs og veletableret virksomhed. 

  • Du har flere års erfaring med regnskab og en relevant teoretisk baggrund.
  • Du har en god forretningsforståelse, tænker systematisk og besidder et godt overblik.
  • Du er forandringsparat og optimerer og effektiviserer, når du ser muligheder for det.
  • Rådgivning og højt serviceniveau falder dig naturligt, og du er god til at skabe relationer.
  • Du er kvalitetsbevidst, selvkørende og god til at prioritere din tid.

Vi tilbyder vores kunder den bedste service via it-værktøjer, der medvirker til at optimere deres forretning, hvorfor det er en fordel, hvis du har kendskab til flere økonomisystemer.

Bliv en del af Azets

Når du træder ind af døren hos Azets, mærker du straks at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere.

Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde. God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.

Vi tilbyder sund frokost, god kaffe og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab. Derudover har vi selvfølgelig en god pensionsordning, sundhedsforsikring og tandlægeforsikring.

Med konceptet ’Smarter Working’ sikrer vi en god work-life-balance. Vi stiller alt relevant udstyr til rådighed, så du kan vælge at arbejde hjemmefra eller fra kontoret, alt efter hvad der fungerer bedst for dig og teamet.

Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Apply for position

DK00065 
Senior økonomikonsulent Expires 28.02.2023 Herlev

Job title
Senior økonomikonsulent
Location
Herlev
Business area
Accounting
Ref number
DK00065
Apply for position

Senior økonomikonsulenter

Har du ambitionerne og kompetencerne i orden? Leder du efter en arbejdsplads, hvor der er rig mulighed for udvikling, fremdrift og sammenhold? Så er det måske dig vi søger som senior økonomikonsulent.

Du bliver en del af et professionelt, internationalt og spændende arbejdsmiljø, hvor du dagligt vil møde kolleger, som du kan dele erfaringer og sparre med. Du får kontakt til kunder, som har brug for netop din regnskabsekspertise og rådgivning.

Amazing Azets!

Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. Vi agerer kundernes sparringspartner i alle økonomi- og regnskabsrelaterede forhold.

 

Nearshoring-aktiviteter i Rumænien og robotteknologi medvirker til, at din rolle som konsulent løbende vil udvikles. Store dele af vores basisproduktion udføres lige nu i Rumænien, og derfor arbejdes der målrettet med optimering af processer i og omkring produktionen.

 

Med vores nye koncept, Smarter Working, har du mulighed for en eller flere hjemmearbejdsdage. Desuden får du adgang til en lang række benefits, en attraktiv lønpakke, en aktiv personaleforening, lækker frokostordning og meget mere.

Dine opgaver og ansvarsområder

Du bliver ansvarlig for din egen kundeportefølje af små og mellemstore virksomheder til større internationale koncerner, og din rolle som konsulent vil bl.a. omfatte kundekontakt, kvalitetskontrol samt ledelse og styring af regnskabsopgaver. Opgaverne spænder bredt fra interne kontroller og afrapportering til controlling og udarbejdelse af årsafslutningsmateriale mm.

Arbejdsformen er teambaseret, og du vil blive involveret i en bred vifte af regnskabs- og rådgivningsopgaver, støtte og oplæring af yngre konsulenter og review af deres arbejde.

Du får mulighed for at arbejde på en lang række spændende kunder. Arbejdsopgaverne vil variere, så jobindholdet udvikler sig i takt med dine ønsker til faglig og personlig udvikling.

 

 

Faglighed, forandringsparathed og fremdrift

Du ønsker ansvar i en attraktiv og succesfuld virksomhed og har lyst til at videreudvikle din karriere i ambitiøse og veletablerede omgivelser. 

  • Du har flere års erfaring med regnskab og en relevant teoretisk baggrund.
  • Du har overblik, god forretningsforståelse og tænker systematisk.
  • Du er forandringsparat og optimerer og effektiviserer, når du ser muligheder for det.
  • Rådgivning og højt serviceniveau falder dig naturligt – og du er god til at skabe relationer.
  • Du er kvalitetsbevidst, selvkørende og god til at prioritere din tid.

Vi tilbyder vores kunder den bedste service via it-værktøjer, der medvirker til at optimere deres forretning, det er derfor en fordel, hvis du har kendskab til flere økonomisystemer.

Skal vi præge fremtidens regnskabsbranche sammen?

Vil du være en del af en professionel og attraktiv virksomhed, hvor vi lægger vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os?

Hos os er samarbejde og holdånd nøgleord. Vores faglighed er i top, og vi har en levende og inspirerende kultur. Vi arbejder med de nyeste teknologier, i lyse og moderne omgivelser eller hjemmefra, og sikrer derved en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.

Bliv en del af Azets

Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde. God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.

Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.

Med konceptet ’Smarter Working’ sikrer vi en god work-life-balance. Vi stiller alt relevant udstyr til rådighed, så du kan vælge at arbejde hjemmefra eller fra kontoret, alt efter hvad der fungerer bedst for dig.

Vi er allerede nu klar til at byde dig velkommen.

Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Apply for position

DK00064 
Accounting Specialist til optimering Expires 10.02.2023 Herlev

Job title
Accounting Specialist til optimering
Location
Herlev
Business area
Administration
Ref number
DK00064
Apply for position

Azets er en international koncern i stor vækst, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester.

Har du et proaktivt og struktureret mindset, er du vedholdende samt trives du i krydsfeltet mellem salg/contract management og finansfunktionen, så er det dig vi leder efter! 

Om dit nye job | En vigtig spiller i forankringen af processer i organisationen
Vi søger en Accounting Specialist til at effektivisere og optimere vores interne processer i regnskabsafdelingen.

Du kommer til at arbejde med optimering af processer i tæt sparring med vores Contract Management Office og vores IT Office. Du kommer til at være ansvarlig for den regnskabsmæssige udførelse af processerne i dagligdagen, med fokus på overgangen fra salg til opstart. Ligeledes kommer du til at sikre korrekt opsætning i interne systemer til viderefakturering af services samt software licenser/abonnementer, både på nye og eksisterende kunder – og du bliver dermed en vigtig spiller i forankringen af processerne i finansfunktionen.

Dine nøgleopgaver bliver: 

  • Licens- og abonnement fakturering, herunder løbende analyser
  • Løbende prisreguleringer
  • Sikre korrekt opsætning og struktur i interne systemer
  • Opsætning af fakturaskabeloner
  • Kontrol af indkøbte software licenser
  • Sikre at opkøb bliver systemmæssigt integreret

Du kommer til at arbejde sammen med engagerede og hjælpsomme kolleger, hvor holdånd og samarbejde er en naturlig del af vores hverdag, der har som fælles mål at skabe værdi for forretningen. Derudover kommer du dagligt til at samarbejde salg/Contract Management og vores IT Office i en rolle, der bliver afgørende for den forsatte udvikling af et komplekst område.

I jobbet får du end-to-end-ansvar for egne områder, og der er tale om en nyoprettet tværgående funktion og rolle. Derfor vil dine arbejdsopgaver variere i takt med den nye funktions udvikling, så du har stor mulighed for at præge jobindholdet i tråd med dine ønsker til faglig og personlig udvikling.

Om dig | Du har en god forretningsforståelse og erfaring med procesoptimering
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse inden for økonomi eller IT. Uddannelse er dog mindre vigtig end kompetencer inden for ovenstående opgaver samt de rette personlige egenskaber.

Som person er du selvkørende og opsøgende. Af natur kan du ikke lade være med at se forbedringer og optimeringer, der kan styrke afdelingens processer, og du bliver motiveret af at opnå resultater.

Du evner både at fokusere på detaljen og holde overblikket over mange opgaver samtidigt samt du har hands-on erfaring. Da du har end-to-end-ansvar for dine opgaver, er det vigtigt at du også er en god og effektiv afslutter.

Det er en udadvendt rolle internt i organisationen, så du har gode kommunikationsevner og skaber let relationer – eller du har i samarbejde med din nærmeste leder lyst til at udvikle disse egenskaber yderligere.

Din rolle bliver afgørende for afdelingens og funktionens udvikling, hvor du samtidig opbygger stor viden om organisationen og skaber et stort internt netværk – også blandt ledelsen. Så der er mange muligheder for personlig, faglig og karrieremæssig udvikling i stillingen.

Jobbet kræver, at du er flydende på dansk og engelsk. 

Om os | Gode kolleger, fleksibilitet og innovation
Når du træder ind af døren hos Azets, skal du være klar til at blive overvældet, da der venter dig et eventyr med spændende opgaver og fantastiske kolleger, der glæder sig til at tage imod dig.

Hos Azets lægger vi vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os. Hos os er samarbejde og holdånd nøgleord. Vores faglighed er i top, og vi har en levende og inspirerende kultur. Vi arbejder med de nyeste teknologier, i lyse og moderne omgivelser eller hjemme fra den private adresse, og sikrer derved en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position'.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Apply for position

DKGA00001 
Uopfordret ansøgning Expires 31.12.2099 Multiple cities

Job title
Uopfordret ansøgning
Location
Herlev
Risskov
Odense
Business area
Accounting Administration Payroll and Technology
Ref number
DKGA00001
Apply for position

Du er velkommen til at registrere din profil hos os, hvis du ikke finder et stillingsopslag, som matcher dine kompetencer.

Vi screener løbende indkomne uopfordrede ansøgninger og kontakter dig, hvis din profil matcher vores behov. Dermed hører du ikke fra os, hvis vi vurderer at din profil ikke matcher vores behov.

Du er dog altid meget velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til vores spændende virksomhed.

De bedste hilsner
HR
70 27 31 30

Apply for position

DKGA00002 
Praktik i Azets Expires 31.12.2099 Herlev

Job title
Praktik i Azets
Location
Herlev
Business area
Accounting and Payroll
Ref number
DKGA00002
Apply for position
Azets søger løbende praktikanter inden for løn, regnskab og ejendomsadministration til opstart i januar og august til vores hovedkontor i Herlev.

Er du tilknyttet en uddannelsesinstitution, kan du fremvise gode resultater fra studiet og har du ambitioner om en fremtid inden for konsulentbranchen, så søg en praktikplads hos os!
Send os din 1) motiverede ansøgning, 2) CV og 3) dine seneste karakterer.
Vi screener løbende indkomne ansøgninger og kontakter dig, hvis din profil matcher en af vores ledige praktikpladser. 
Hos Azets er du sikret et spændende og lærerigt praktikforløb, og du vil få flere kompetencer med herfra, end dem du allerede kommer med. Azets rekrutterer hvert år flere praktikanter, der efterfølgende tilbydes fastansættelse. 

Du er altid velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til en praktikplads i Azets.

De bedste hilsner
HR
70 27 31 30
Apply for position
  • Azets
  • Talentlink

Vores løsninger

  • Lønadministration
  • Regnskab
  • HR
  • Systemer
  • Interim - Lej erfarne konsulenter
  • Ejendomsadministration
  • Digitale dokumentløsninger
  • Alle ydelser og systemer
  • Se udvalgte brancheløsninger

Følg os

  • LinkedIn
  • Azets Danmark Facebook
  • Azets Youtube
  • Azets Blog
  • Abonner på Azets' nyhedsbrev
  • Presse og nyheder

Nyttige links

  • Om Azets
  • Login og support
  • Azets Vidensbank
  • Publikationer og guides
  • Events og aktiviteter
  • Kundereferencer
  • Job og karriere
  • Mergers and acquisitions
  • Corporate Social Responsibility

Kontakt

Reception: 70 27 31 30

Salg: 70 232 232

  • Se alle kontaktinformationer
  • Azets Sverige
  • Azets Norge
  • Azets Finland
  • Azets Rumænien
  • Azets UK
  • Azets COM
  • Blick Rothenberg
Azets logotype
Copyright © 2023 Azets
Privacy statement