Ledige stillinger
Vil du være med til at udvikle og optimere vores kunders lønsystemer, processer og databaser?
Her er din mulighed for at blive en afgørende sparringspartner for vores kunder og bidrage til en sikker og professionel proces fra implementering til løbende drift.
Hos Azets betjener vi mange kunder på tværs af brancher og i hele Danmark, og nu søger vi en integrations specialist til vores Payroll Videnscenter i Herlev.
Om dit nye job
Du kommer til at stå for integrationsprojekter mellem kunders nuværende HR-systemer og Epos Løn. Du vil få ansvaret for hele integrationen – fra første møde til den afsluttende fase. Dette indebærer arbejdsopgaver som:
- Indsamling og konvertering af data
- Rådgive omkring løsningsmuligheder
- Sikre at systemerne ”taler sammen” - primært via flade filer
- Dokumentation
- Opsætning af applikationer så de passer til kundernes ønsker og krav
- Træning og kompetenceudvikling for både kunder og kolleger
- Varetage både 1. og 2. linjesupport
Du får mulighed for at arbejde med en lang række spændende kunder og projekter, og arbejdsopgaverne vil spænde bredt og udvikle sig i takt med dine ønsker til faglig og personlig udvikling.
Som vores nye integration specialist bliver du en del af et stærkt IT- og lønteam med flere års erfaring inden for systemopsætning og integrationer. Teamet er præget af stærk faglighed og en uformel omgangstone.
Vi forsøger altid, at optimere eksisterende arbejdsgange og udfordrer "vi plejer" - både internt og hos kunderne.
Om dig
For at få succes i rollen er du proaktiv af natur, god til at prioritere og strukturere dit arbejde. Du nyder at arbejde på tværs af organisationen og trives med at have flere igangværende projekter.
Du har det bedst med ansvar og kan træffe beslutninger, når det kræves. Du er detaljeorienteret, ansvarsfuld og evner at skabe stærke relationer både internt og eksternt.
Vi ser desuden gerne, at du:
Har erfaring inden for databaser og integrationer, gerne inden for lønområdet
- Har en relevant akademisk baggrund inden for IT, men erfaring er lige så vigtig.
- Kan kommunikere på engelsk i skrift og tale på professionelt niveau
Det er en nødvendighed, at du har kørekort og mulighed for at anvende egen bil i arbejdstiden, da du som integration specialist også er ude hos kunderne.
Om Azets
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Er du passioneret omkring lønadministration, og har du lyst til at blive en del af et professionelt og velfungerende team? Så er du måske vores nye kollega.
Amazing Azets
Azets har i mere end 25 år været toneangivende inden for lønservices og har håndteret lønadministrationen for et stort antal virksomheder i hele Danmark. Vores team består af 8 dedikerede og kompetente konsulenter, som sætter en ære i god lønadministration og professionel rådgivning. Vi arbejder i lønsystemet Zenegy og har forberedt en grundig onboarding til vores nye kollega.
Lige nu leder vi efter to professionelle konsulenter, som kan bidrage til den høje ekspertise i vores dynamiske team og varetage lønadministrationen for virksomheder på tværs af brancher.
Vores anvendelse af robotteknologi i opgaveløsningen medvirker til, at din rolle som lønkonsulent vil udvikle sig i takt med at flere opgaver automatiseres. Vi går forrest med digitalisering og optimering af lønfunktionen, og det giver dig mulighed for at udvikle dine lønkompetencer og være helt i front på dit fag.
Nøglemedarbejder i Finance Payroll
Som lønkonsulent i Azets bliver du en nøglemedarbejder i vores team, og du vil håndtere lønadministrationen for vores brede kundeportefølje. Din ekspertise vil bidrage til at sikre, at lønprocesserne forløber smidigt og rettidigt, og vores kunders succes gennem professionel rådgivning og service.
Selvom vi forventer en vis erfaring, er vi både åbne for erfarne kandidater og dig med mindre erfaring, men med en solid grundviden inden for lønadministration. Vi forestiller os, at du arbejder struktureret, målrettet og kvalitetsbevidst. Du er tillidsvækkende, initiativrig og evner at holde hovedet koldt – også når det går stærkt.
Har du lyst til at være en del af Azets’ succes?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Azets søger erfarne lønkonsulenter, der kunne tænke sig at blive en del af vores succes. Vi søger både nye kolleger til vores kontor i Herlev og Odense.
Azets er Danmarks største udbyder af lønservices, og har i mere end 25 år været den pålidelige partner for lønadministration for tusindvis af virksomheder. Vores lønafdeling består af over 150 fagligt stærke, dedikerede og servicemindede konsulenter, der håndterer lønadministration, HR og juridisk rådgivning.
Tre gode grunde til at vælge Azets
- Som medarbejder hos Azets er dine kompetencer helt i front på lønfunktionen.
- Hos Azets får du personlige og faglige udfoldelsesmuligheder, som følger dine ønsker og livsændringer.
- Her bliver du en del af en kultur med høj trivsel, selvbestemmelse og fleksibilitet i din hverdag.
Din rolle som Lønkonsulent
I rollen som Lønkonsulent hos os, vil du få indsigt i lønprocesser hos flere forskellige virksomheder, og du vil få din egen kundeportefølje og etablere et bredt netværk af interne og eksterne interessenter. Arbejdsopgaverne er mangeartede, hvilket giver dig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt.
Vi videndeler, sparrer og prioriterer et positivt arbejdsmiljø, hvor teamwork og faglig stolthed er i højsædet. Præcision og rettidig levering af løn er afgørende for os.
Azets har nearshoring-aktiviteter i Rumænien og anvender i høj grad robotteknologi i arbejdsprocesserne, hvilket bidrager til, at din rolle som lønkonsulent konstant er i udvikling. Vi er frontløbere inden for digitalisering og optimering af lønfunktionen, hvilket skaber nye muligheder og styrker dine kompetencer. Som Lønkonsulent hos Azets vil du derfor altid være på forkant med den nyeste teknologi inden for dit fag.
Er du klar til at blive en del af Azets?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Har du erfaring med implementering af et lønsystem - enten som kunde eller konsulent? Og har du lyst til at blive en del af en attraktiv virksomhed, som har fokus på din udvikling, trivsel og arbejdsglæde?
Vi forestiller os, at din faglige baggrund er lønkonsulent med flair og interesse for opsætningen af et lønsystem. Det er en fordel, men ikke et krav, at du kender til Epos Løn.
Fokus på din udvikling
Vi forventer ikke, at du kan det hele, når du begynder hos os, men du skal have lysten og viljen til at udvikle dig med opgaven. Dine nye kolleger står klar til at tage imod dig og hjælpe dig med det, du mangler.
Du bliver en del af et professionelt og spændende arbejdsmiljø, hvor du dagligt møder kompetente og engagerede kolleger og kunder. Sammen deler vi erfaringer, idéer og viden. Vi arbejder i et innovativt og udviklingspræget miljø, og vi tør godt love dig et spændende job, der udvikler sig!
Høj faglighed og dynamik
Vores højt specialiserede konsulenter er ansvarlige for at afdække alle lønprocesser for nye kunder, når vi overtager deres lønadministration.
Opgaverne som lønspecialist er bl.a.:
• Opsætning
• Tilretning
• Integrering
• Vedligeholdelse
• Supportering af lønsystemer, portaler og databaser
• Rådgivning
Vi implementerer både for eksterne kunder, som selv kører og færdigbehandler deres løn, og for vores outsourcing konsulenter, som kører løn for kunder i alle brancher og størrelser. Vi bistår med kompetent rådgivning omkring løn og systemer, stiller skarpt på eksisterende arbejdsgange og udfordrer altid et "vi plejer".
Personprofil
• Du trives med ansvar og selvstændighed, og er klar på en stejl læringskurve.
• Excel har du godt styr på, og du kan let orientere dig i forskellige systemer.
• Engelsk vil være en naturlig del af din hverdag, da nogle af vores kunder er internationale virksomheder.
• Som person er du god til samarbejde og har et smittende humør. Vi har en uformel omgangstone, griner sammen og hjælper hinanden.
Bliv en del af Azets
Vil du være en del af en professionel og attraktiv virksomhed, hvor vi lægger vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os?
Vi sørger naturligvis for en grundig oplæring, således at du er klædt ordentligt på til at kunne varetage rollen som konsulent.
Når du er klar – kan dine opgaver, kender dine kolleger og er tryg i dit ansvar – så har du mulighed for at arbejde hjemmefra 2-3 dage om ugen, afhængig af opgaver og hvad der passer dig. Vi kalder det Smarter Working. Vi tilbyder dig alt udstyr til en god hjemmearbejdsplads, vi arbejder med de nyeste teknologier og har fokus på din trivsel og balance mellem arbejdsliv og privatliv.
Vi er allerede nu klar til at byde dig velkommen!
Så send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Vi søger dig, som:
• Er en erfaren lønkonsulent
• Tænker i optimering af processer
• Aktivt søger dialog med kunder og kolleger
• Har et godt overblik – også når der er mange projekter i gang og tempoet er højt.
Kan du sige ja til ovenstående, og har du lyst til at arbejde med spændende implementerings- og optimeringsprojekter? Så er dette jobbet for dig.
Her er, hvad vi tilbyder dig:
Vores projektteam oplever stor succes, og vi ønsker at udvide med en proaktiv projektkonsulent. Du skal drive implementeringsprojekter inden for løn og HR. Rådgive om systemer, processer og arbejdsgange, der effektiviserer og understøtter vores kunders forretning. Du skaber struktur, styring og fremdrift og er med til at sikre, at Azets er en professionel og kvalitetsbevidst samarbejdspartner for vores kunder i store lønprojekter.
Bindeled mellem projektet, kunden og forretningen
Du har et højt fagligt niveau inden for løn fx som payroll controller, projektkoordinator el.lign. krydret med erfaring i brugen af lønsystemer og gerne stærke kompetencer i excel.
Dit næste karriereskridt er hos Azets i denne udadvendte rolle med kontakt til mange forskellige danske og internationale virksomheder. Vi har løbende store projekter, hvor du med erfaring og overblik styrer projektet i mål med sikker hånd.
Du får en vigtig central rolle i krydsfeltet mellem projektet, kunden og forretningen, hvor du binder ressourcer, behov og projekter sammen. Du kommer til at arbejde strategisk med løn og HR, og bidrager dermed aktivt til både kunder og forretning.
Vores forventninger er lige så store som dine
Vi forventer, at du har gennemslagskraft og autoritet. Du eksekverer og følger op og sikrer en succesfuld leverance. Du tænker i optimering af processer og er kvalitetsbevidst. Dine stærke kommunikative kompetencer sætter dig i stand til at samarbejde på alle niveauer, både internt og eksternt.
Velkommen i teamet
Vi er mere end 150 dygtige og servicemindede konsulenter i Danmark, som håndterer lønadministration, HR, juridisk rådgivning og implementering af Epos-paletten. Epos rummer både håndtering af rekruttering, HR-data, lønbehandling, ledelsesrapportering og arbejdspladsvurdering (APV). Vores faglige stolthed er i top, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Vi er en del af et spændende og dynamisk miljø, hvor tempoet er højt og udviklingsmulighederne er mange.
Bliv en del af Azets
Når du træder ind af døren hos Azets, mærker du straks at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere.
Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde. God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab. Derudover har vi selvfølgelig en god pensionsordning og sundhedsforsikring.
Med konceptet ’Smarter Working’ sikrer vi en god work-life-balance. Vi stiller alt relevant udstyr til rådighed, så du kan vælge at arbejde hjemmefra eller fra kontoret, alt efter hvad der fungerer bedst for dig og teamet.
Vi er allerede nu, klar til at byde dig velkommen!
Stillingen er på fuld tid og til snarlig tiltrædelse.
Så send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Vi søger dig, som:
• Trives med kundekontakt
• Har god erfaring med lønadministration
• Har kendskab til flere lønsystemer
Kan du sætte flueben ved alle tre punkter, så har du præcis den erfaring, vi er på udkig efter.
Her er, hvad vi tilbyder dig
Som noget nyt tilbyder Azets både midlertidig og permanent lønkonsulent-assistance ude hos vores kunder, og derfor søger vi nu on-site lønkonsulenter med erfaring inden for Epos Løn, Lessor og/eller Perspektiv. Som on-site lønkonsulent bliver du fastansat i Azets, men arbejder selvstændigt ude hos vores kunder og indgår i kundens organisation for en periode.
Vi har en voksende kundeportefølje, og du får derfor et stort netværk og indsigt i mange forskellige brancher, virksomheder og processer. Du skal kunne lide og trives med, at din hverdag, arbejdsopgaver og arbejdsplads vil variere. Selvom du sidder ude hos vores kunder, står dine Azets kolleger altid klar med sparring og hjælp.
Dit mindset og erfaring er afgørende
Der kan være flere indgange til stillingen, men vi forstiller os, at du har en solid erfaring med løn, og at du er kvalitetsbevidst arbejder struktureret og målrettet.
Vi forventer, at du:
• Er dygtig lønbogholder
• Er rettidig og grundig
• Kendskab til et eller flere lønsystemer
• Er god til Excel
• Besidder god situationsfornemmelse
• Kan anvende egen bil i jobbet
• At du kan engelsk
Du er kundeorienteret, tillidsvækkende og arbejder effektivt med hands-on opgaver. Du er fleksibel og omstillingsparat og elsker rollen som udadvendt og serviceminded konsulent.
Amazing Azets!
Azets er i rivende udvikling og vores vækst giver plads til flere dygtige lønbogholdere. I Azets er vi nemlig vilde med løn. Vi går forrest, når det handler om at omsætte faglig viden til praksis og er Danmarks største udbyder inden for lønservices. Gennem 25 år har vi varetaget lønadministrationen for flere hundrede virksomheder i alle brancher og i hele Danmark
Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere. Spørgsmålet er, om du vil med på rejsen?
Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Brænder du for god kundeservice, og har du masser af gåpåmod? Kunne du tænke dig at blive en del af en virksomhed, der er i rivende udvikling? Så er du måske vores nye inkassorådgiver.
Azets er en af Nordens førende leverandører af teknologi og services inden for regnskab, løn og HR. Vi er i dialog med mange forskellige interessenter dagligt, hvorfor kompetent rådgivning over for debitorer og kunder er en del af vores hverdag – en hverdag, hvor vi hele tiden stræber efter at være et skridt foran.
Sætter en ære i god kundeservice
Vores Collectors-team søger en dygtig kollega, der sætter en ære i at levere god service til vores kunder. Vi hjælper mere end 500 store og små virksomheder med at indkræve penge, og du vil derfor komme til at arbejde med en lang række spændende kunder. Erfaringsmæssigt kan der være flere indgange til stillingen, men vi ser gerne, at du trives med sagshåndtering og er løsningsorienteret.
Du vil komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for inkasso, og arbejdsopgaverne vil derfor variere. Dette giver mulighed for, at jobindholdet kan udvikle sig i takt med dine ønsker til faglig og personlig udvikling. Som Inkassorådgiver hos Azets kan arbejdsopgaverne bl.a. være:
- Behandle inkasso- og rykkersager
- Udarbejdelse af betalingspåkrav
- Bogføring af indbetalinger
- Rådgive om rykker- og inkassoprocesser
- Foretage servicekald til kunderne
- Arbejde ubesværet på både dansk og engelsk
Vi forventer ikke, at du kan det hele, når du begynder hos os, men du skal have lysten og viljen til at udvikle dig med opgaven. Dine nye kolleger står klar til at tage imod dig og hjælpe dig med det, du mangler.
Bliv en del af Azets
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Studerer du jura eller erhvervsjura på en videregående uddannelse? Leder du efter et relevant studiejob på 10-15 timer om ugen? Så er du måske vores nye studentermedhjælper.
Azets er lige nu på udkig efter en ambitiøs studentermedhjælper med masser af gåpåmod til vores Advisory team. Som et af Nordens førende konsulenthuse inden for økonomi og regnskab, tilbyder vi professionel rådgivning på højeste niveau. Vores kunder spænder bredt fra mindre selskaber til større internationale virksomheder på tværs af brancher.
Som studentermedhjælper i Advisory får du mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige opgaver. Du vil blandt andet komme til at arbejde med stiftelse og opløsning af selskaber, forebyggelse af hvidvask og terrorfinansiering samt udarbejdelse af diverse juridiske dokumenter.
Hos Azets bliver du en del af et professionelt team med mange års erfaring inden for juridisk rådgivning. Du får derfor mulighed for at sparre med dygtige kolleger og lære af deres erfaringer.
Vi forventer også noget af dig:
- Du studerer jura eller erhvervsjura på en videregående uddannelse.
- Du har masser af gåpåmod.
- Du er ansvarsfuld.
- Du har et fantastisk servicegen.
- Du er nysgerrig og ivrig for at lære nyt.
- Du taler og skriver dansk og engelsk.
Har du ambitioner, og ønsker du at tage ansvar for din egen udvikling? Så har vi rammerne i Azets, og vi støtter din faglige udvikling hele vejen. Vi klæder dig på, så du får et godt indtryk af konsulentbranchen.
Bliv en del af Azets
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Brænder du for at udvikle dig fagligt og kaste dig ud i nye spændende udfordringer i et innovativt miljø? Så er det måske dig, vi søger.
I Automation teamet går vi forrest, når det gælder udvikling af nemmere og smartere løsninger for vores kolleger og dermed vores kunder. Du bliver en vigtig spiller i den fortsatte automatisering af vores administrative og manuelle processer, som giver vores kolleger i Azets mere tid til at servicere og rådgive vores mange kunder.
Vi mangler dig, som vil være med til at tage vores Automation team til nye højder. Vi har allerede sparet vores kolleger for tusindvis af arbejdstimer, men vi har store ambitioner for vores fagområde, og vi bliver ved at med at finde nye metoder til at udvikle vores forretning på.
Azets er et konsulenthus som bl.a. varetager lønbogholderi og regnskab for en masse anerkendte virksomheder i hele Danmark. Vores team sidder iblandt de kolleger, som bruger vores løsninger, og det giver os et tæt og godt samarbejde i et innovativt og udviklingspræget miljø, hvor vi hele tiden har fingeren på pulsen og brugerne med på rejsen.
Nemmere og smartere processer
Du bliver en del af et tværfunktionelt team, hvor forretningsværdi og kundefokus har vores højeste prioritet. Du vil bruge ca. 30 % af din tid sammen med kolleger og ledelse for at sikre, at vi sammen bygger de bedste produkter, så de passer til vores kollegers og kunders behov.
Du vil, på lige fod med det øvrige team, indgå i forskellige projekter, men dine nøgleopgaver omfatter følgende:
- Designe og implementere gode og stabile løsninger ud fra ønsker fra forretningen
- Sparring og udvikling sammen med teamet
- Agil udvikling af robotter i UiPath, Power Automate og andre automatiseringsværktøjer
Der kan være forskellige indgangsvinkler til stillingen, men vi ser gerne, at du har teoretisk samt praktisk erfaring inden for følgende:
- Brug og udvikling af API’er
- Programmering i Python, .NET eller lignende
- RPA-udvikling – gerne i UiPath, som er vores foretrukne system
- Erfaring med brug af SQL, databaser og tabeller
- Erfaring med agile arbejdsmetoder som f.eks. SCRUM
- Kommunikation på engelsk i skrift og tale
Du bliver afgørende for forretningens udvikling, og det er derfor vigtigt, at du er løsningsorienteret og er god til at se muligheder for optimering af processer og kan rykke på dem. Vi arbejder som et team og er gode til at se muligheder og sparre med hinanden for at finde de bedste løsninger.
Vil du med på vores automation-rejse?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Azets søger en erfaren og forretningsorienteret Account Manager, der vil være med til at drive salget og udviklingen af vores aktiviteter inden for interim konsulentydelser,
Hos Azets bliver du en del af en arbejdsplads i en rivende udvikling og med klare ambitiøse vækstmål.
Har du ambitionerne og kompetencerne i orden? Leder du efter en arbejdsplads, hvor der er rig mulighed for udvikling, fremdrift og sammenhold? Så er det måske dig, vi søger som Account Manager.
Du bliver en del af et professionelt, internationalt og spændende arbejdsmiljø, hvor du dagligt vil møde kolleger, som du kan dele erfaringer og sparre med. Du får kontakt til kunder, som har brug for netop din sparring og salg af løsninger.
Amazing Azets
Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning, HR og forretningstjenester. Vi agerer kundernes sparringspartner i alle økonomi- og regnskabsrelaterede forhold samt HR.
Dynamik og høj faglighed
Din hverdag vil bestå af opsøgende salg samt relationssalg - kontakt til nye og eksisterende kunder, hvor du identificerer og udvikler muligheder for salg af vores løsninger.
Vores kunder varierer i type, ejerform, branche og nationalitet, så engelsk er en naturlig del af din hverdag. Du søger og anvender aktivt viden om kundernes forretning og behov, imens din kontaktflade udvikles med både interne og eksterne relationer.
Vi arbejder i et innovativt og udviklingspræget miljø, hvor nearshoring, robotteknologi og kompetent rådgivning er en del af vores hverdag, og hvor humor og en uformel omgangstone bidrager til et godt samarbejde.
Resultatskabende Account Manager
Vi søger en proaktiv account manager med erfaring inden for salg af interim og rekrutteringsløsninger samt en relevant teoretisk baggrund.
Derudover forestiller vi os, at du besidder følgende kompetencer:
- Du er resultatorienteret hunter og giver aldrig op i jagten på den rigtige løsning for kunden og Azets.
- Du forstår værdien af at være tæt på dine kunder og sætter en ære i at forstå deres forretning og behov.
- Du agerer diplomatisk og troværdigt og er i stand til at begå dig på øverste beslutningsniveau, når du forhandler med danske og internationale kunder.
- Du har passion, engagement og et stort selvstændigt drive.
- Du har opbygget et stærkt netværk og er god til at skabe relationer, som vil være en vigtig faktor til at nå dine salgsmål.
Vi forventer, at du har gode formulerings- og formidlingsevner både på dansk og engelsk og har mulighed for at anvende egen bil i jobbet.
Bliv en del af vores succes
Du tilbydes et job med salgsansvar i en ambitiøs og velkonsolideret virksomhed med attraktive benefits og gode udviklingsmuligheder.
Bliv en del af amazing Azets
Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde. God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsmorgenmad. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Med konceptet ’Smarter Working’ sikrer vi en god work-life-balance. Vi stiller alt relevant udstyr til rådighed, så du kan vælge at arbejde hjemmefra eller fra kontoret, alt efter hvad der fungerer bedst for dig.
Vi er allerede nu klar til at byde dig velkommen.
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Manager Inge Bungum på 44 51 81 60 eller HR på 70 27 31 30.
Har du interesse for IT, og er du klar på at lære en masse nyt? Drømmer du om at blive en dygtig konsulent, og motiveres du af at levere kundeservice i topklasse. Så er det netop dig, vi er på udkig efter.
Azets er en af Nordens førende leverandører af teknologi og services inden for regnskab, løn og HR. Vi står bag flere systemer og har blandt andet udviklet Azets Cozone – en onlineportal, der er designet til at gøre hverdagen nemmere for vores kunder.
Hos Azets bliver du en del af et kompetent og løsningsorienteret team, der hver dag supporterer vores kunder i brugen af Azets Cozone og implementerer det hos nye kunder. Lige nu er vi på udkig efter en proaktiv og ambitiøs kollega, som vil være med til at gøre hverdagen nemmere for vores kunder og hjælpe dem i brugen af Azets Cozone.
Erfaringsmæssigt kan der være flere indgange til stillingen, men vi ser gerne, at du har erhvervserfaring og interesserer dig for IT. Vi forventer ikke, at du har siddet med support og implementering af IT-systemer tidligere. Det afgørende er, at du har masser af gåpåmod og er nysgerrig på at udvikle dig med opgaven. Som IT-konsulent hos Azets kan arbejdsopgaverne bl.a. være:
- Løse supportsager
- Implementere Azets Cozone for kunder
- Vejlede og rådgive kunder
- Konsulentbesøg
- Udvikle og teste nye funktionaliteter
Har du ambitioner, og tager du ansvar for din egen udvikling? Så har vi rammerne i Azets, og vi støtter din faglige udvikling hele vejen igennem. Sammen deler vi erfaringer, idéer og viden, og vores dygtige team står klar til at klæde dig godt på, så du får et godt indtryk af konsulentbranchen.
Er du klar til at blive en del af Amazing Azets?
Når du træder ind ad døren hos Azets, mærker du straks, at du er velkommen, og vi tager os rigtigt godt af vores medarbejdere. Vores trivsel i Azets er helt i top, men vi arbejder hele tiden for at gøre det endnu bedre. Når du trives både fagligt og socialt, så gavner det både dig og Azets, derfor arbejder vi målrettet med trivsel og arbejdsglæde.
God ledelse prioriteres højt i Azets, fordi vi ved, hvor meget det betyder for din daglige motivation. Din nærmeste leder er din sparringspartner og sammen sætter I konkrete mål for din udvikling og fremtidige karrierevej. Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.
Vi tilbyder sund frokost, god kaffe, frugt og fredagsbrunch. Vi har motionsrum, massage- og rabatordninger og en aktiv personaleforening, som afholder mange sociale arrangementer, som bidrager til trivsel og fællesskab.
Vores Smarter Working koncept giver dig mulighed for at oprette en fuldt udstyret hjemmearbejdsplads og mulighed for flere ugentlige hjemmearbejdsdage.
Vi glæder os til at modtage dit CV og ansøgning via 'Apply for position' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.
Er du tilknyttet en uddannelsesinstitution, kan du fremvise gode resultater fra studiet og har du ambitioner om en fremtid inden for konsulentbranchen, så søg en praktikplads hos os!
Du er altid velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til en praktikplads i Azets.
De bedste hilsner
HR
70 27 31 30
Du er velkommen til at registrere din profil hos os, hvis du ikke finder et stillingsopslag, som matcher dine kompetencer.
Vi screener løbende indkomne uopfordrede ansøgninger og kontakter dig, hvis din profil matcher vores behov. Dermed hører du ikke fra os, hvis vi vurderer at din profil ikke matcher vores behov.
Du er dog altid meget velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til vores spændende virksomhed.
De bedste hilsner
HR
70 27 31 30
- Azets
- Talentlink