Azets logo
  • Regnskab
    •  

    • Azets Cozone - Din online portal
    • Bogføring og regnskab
    • Debitorstyring
    • Dokumentscanning
    • Fakturaservice
    • Hjælp til små selvstændige
    • Inkassoservice
    •  

    • Kreditorbogholderi
    • Lønbogholderi
    • Regnskabsassistance
    • Rejseafregning med zExpense
    • Revisorhjælp
    • Rykkerservice
    •  

    • Rådgivning om selskaber, skat og moms
    • Økonomioutsourcing
    • Årsafslutning
    • Årsregnskab
    • Se alle regnskabsløsninger
    • Se udvalgte brancheløsninger
  • Løn & HR
    • Løn - Ydelser

    • Alle lønløsninger
    • Lønadministration
    • Lønoutsourcing
    • Nordisk løn - løn i flere lande
    • Offentlig løn
    • Optimering af lønfunktion
    • BasisLøn til den mindre virksomhed
    • Hjælp til refusioner
    • Løn - Systemer

    • Lønsystem - Epos Løn
    • Lønsystem - Azets Perspektiv
    • Azets Cozone - Din online lønportal
    • Implementering af lønsystem
    • HR - Ydelser

    • Se alle HR-ydelser
    • HR-administration
    • Rådgivning om HR og personalejura
    • GDPR - Persondataforordningen
    • Den nye ferielov
    • Hjælp til rekruttering
    • MPA - Personprofilanalyse
    • Executive search
    • Abonnement: Spørg HR-eksperten
    • HR - Systemer

    • HR-system - Epos HR
    • Implementering af HR-system
    • Rekrutteringssystem - Epos Rekruttering
    • Arbejdspladsvurdering (APV)
    • Epos Management
    • Vagtplanlægning med Planday
  • Interim
    • Interim Assistance

    • Interim regnskab - Lej en regnskabsmedarbejder
    • Interim løn - Lej en lønmedarbejder
    • Interim HR - Lej en HR-medarbejder
    • Interim ejendomsadministration - Lej en ejendomsadministrator
    • Interim management
    • Interim CFO - Lej en regnskabschef
    •  

    • Interim assistance til årsafslutning
    • Ansættelse på fast kontrakt
    • Hjælp til rekruttering
    • MPA - Personprofilanalyse
    • Se konsulentprofiler
    • Alle interim services
    •  

    • For konsulenter
  • Ejendomsadministration
  • Karriere
Log ind
DK
  • DK
  • ENG

Ledige stillinger

DKGA00002 
Praktik i Azets Expires 31.12.2099 Multiple cities

Job title
Praktik i Azets
Location
Risskov
Herlev
Odense
Business area
Accounting and Payroll
Ref number
DKGA00002
Apply for position
Azets søger løbende praktikanter inden for løn, regnskab og ejendomsadministration til opstart i januar og august. 

Er du tilknyttet en uddannelsesinstitution, kan du fremvise gode resultater fra studiet og har du ambitioner om en fremtid inden for konsulentbranchen, så søg en praktikplads hos os!
Send os din 1) motiverede ansøgning, 2) CV og 3) dine seneste karakterer.
Vi screener løbende indkomne ansøgninger og kontakter dig, hvis din profil matcher en af vores ledige praktikpladser. 
Hos Azets er du sikret et spændende og lærerigt praktikforløb, og du vil få flere kompetencer med herfra, end dem du allerede kommer med. Azets rekrutterer hvert år flere praktikanter, der efterfølgende tilbydes fastansættelse. 

Du er altid velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til en praktikplads i Azets.

De bedste hilsner
HR
70 27 31 30
Apply for position

DKGA00001 
Uopfordret ansøgning Expires 31.12.2099 Multiple cities

Job title
Uopfordret ansøgning
Location
Herlev
Odense
Risskov
Business area
Accounting Administration Payroll and Technology
Ref number
DKGA00001
Apply for position

Du er velkommen til at registrere din profil hos os, hvis du ikke finder et stillingsopslag, som matcher dine kompetencer.

Vi screener løbende indkomne uopfordrede ansøgninger og kontakter dig, hvis din profil matcher vores behov. Dermed hører du ikke fra os, hvis vi vurderer at din profil ikke matcher vores behov.

Du er dog altid meget velkommen til at ringe til os, for at få uddybet hvilke kompetencer vi specielt lægger vægt på - eller har andre spørgsmål til vores spændende virksomhed.

De bedste hilsner
HR
70 27 31 30

Apply for position

DK00027 
Azets søger nysgerrige lønspecialister Expires 31.12.2099 Herlev

Job title
Azets søger nysgerrige lønspecialister
Location
Herlev
Business area
Payroll
Ref number
DK00027
Apply for position

Er du på jagt efter drømmejobbet inden for lønsupport eller systemundervisning inden for løn, så er Azets det rette sted!

Azets er i rivende udvikling, og vores vækst giver plads til flere dygtige lønkonsulenter til vores mange forskellige lønafdelinger. Hos os får du et udadvendt og udfordrende job, hvor du ikke kommer til at kede dig med rutineopgaver og tastearbejde. I stedet får du indsigt i mange forskellige virksomheder og deres lønprocesser – hvad enten du yder systemsupport til vores lønkunder, koordinerer og fordeler sagerne i vores supportteam eller indtager underviserrollen i vores lønsystem, Epos Løn.

Kort om Azets
Azets er Danmarks største udbyder inden for lønservices. Gennem mere end 25 år har vi varetaget lønadministration for flere tusinde virksomheder i alle brancher og i hele Danmark.

Vi er i dag 150+ dygtige og servicemindede konsulenter i Danmark, som er fokuserede på lønadministration, HR og juridisk rådgivning samt vores egne løn-, HR- og rekrutteringssystemer.

Vi tilbyder
Du får et stort netværk af interne og eksterne interessenter. Arbejdsopgaverne vil variere, så jobindholdet kan udvikle sig i takt med dine ønsker til faglig og personlig udvikling.

Nearshoring-aktiviteter i Rumænien og robotteknologi medvirker til, at din rolle som lønkonsulent også naturligt vil udvikle sig over tid – i takt med at nogle opgaver automatiseres. Digitaliseringen og optimeringen af lønfunktionen er i fuld gang, og det medfører nye muligheder og udvikling af dine kompetenceområder.

Vi deler viden, sparrer med hinanden, hjælpes ad og griner sammen. Vores faglige stolthed er i top, og vi sætter en ære i at levere rigtig løn til tiden.

Hos os får du mulighed for at samarbejde med branchens dygtigste medarbejdere. Vi har back-up på alle funktioner, hvilket giver en høj grad af fleksibilitet i tilrettelæggelsen af det daglige arbejde.

Når du er klar – kan dine opgaver, kender dine kollegaer og er tryg i dit ansvar – så har du mulighed for at arbejde delvist hjemmefra. Vi tilbyder nemlig hjemmearbejde 2-3 dage om ugen, afhængig af opgaver og hvad der passer dig. Vi kalder det Smarter Working!

Vi arbejder med de nyeste teknologier og sikrer en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Er du klar på nye udfordringer hos Azets?
Vi har mange forskellige lønafdelinger, og hvad enten du er høj, lav, tyk eller tynd, så er der plads til dig! Erfaringsmæssigt kan der være flere indgange til stillingen, men for bedst at kunne trives i en af vores lønafdelinger forventer vi, at du har nogle års erfaring med lønadministration. Det er en stor fordel, hvis du har kendskab til Epos Løn eller Lessor, men det er ikke noget krav. 

Har vi vakt din interesse, og vil du være en del af Danmarks bedste lønafdeling, så send os dit CV og lad os mødes til en kop kaffe for at tale om din fremtidige lønkarriere hos Azets.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Apply for position

DK00040 
Manager til Finance Accounting i Herlev Expires 31.08.2022 Herlev

Job title
Manager til Finance Accounting i Herlev
Location
Herlev
Business area
Accounting
Ref number
DK00040
Apply for position

Har du ambitionerne og kompetencerne i orden? Bliver du motiveret af hands-on opgaver og af at være ansvarlig for din egen kundeportefølje? Så har vi jobbet til dig!

Vi søger en faglig kompetent manager, der ønsker at være en del af holdet på vores kontor I Herlev.

Bliv en del af et spændende og dynamisk miljø!
Vi drifter for vores kunder inden for regnskab, rapporterer, økonomi og skat samt yder professionel rådgivning og sparring inden for disse felter.

Arbejdsformen er teambaseret, og som ansvarlig for dine kunders regnskabsfunktioner, vil du blive involveret i en bred vifte af regnskabs- og rådgivningsopgaver med tilhørende kundekontakt.

Vores kunder varierer i type, ejerform, branche og nationalitet, så engelsk er en naturlig del af din hverdag.

Med vores nye koncept, smarter working, har du mulighed for en eller flere hjemmearbejdsdage. Desuden får du adgang til en lang række benefits, en aktiv personaleforening, lækker frokostordning og meget mere.

Din profil
Som manager går du forrest, leder og styrer din kundeportefølje, mens du samtidig deltager i andre relevante projekter. Derudover har vi et tæt samarbejde med vores ca. 900 kolleger i Rumænien, der hjælper os med udvalgte opgaver, så du kommer til at arbejde i et internationalt miljø.

Vi har en høj faglig stolthed og går ikke på kompromis med kvaliteten. Vi tilbyder vores kunder den bedste service via. it-værktøjer, der medvirker til at optimere deres forretning, hvorfor det er en fordel, hvis du har kendskab til flere økonomisystemer. 

Vi forstiller os at:

  • Du har solid praktisk erfaring fra økonomifaget og gerne som konsulent eller revisor
  • Du har gode kompetencer og viden inden for udvalgte regnskabsmæssige områder som f.eks. skat, moms og afgifter, årsregnskab mv.
  • Rådgivning og højt serviceniveau falder dig naturligt
  • Du er ambitiøs, proaktiv, udadvendt og fagligt nysgerrig
  • Du er kvalitetsbevidst og struktureret, og forstår vigtigheden af deadlines
  • Du har overblik, og er god til at prioritere din tid
  • Du er dygtig til at drive dit eget område og leder gennem det gode eksempel
  • Du trives med ansvar og samarbejder godt med managergruppen om kunder, vækst, projekter og strategi
  • Du kan håndtere mange kunder, mange kontakter og møder andre i øjenhøjde
  • Du bestrider konsulentrollen og den servicemindedhed der ligge heri

Er du klar til udfordringerne?
Vil du være en del af en professionel og attraktiv virksomhed, hvor vi lægger vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os?

Hos os er samarbejde og holdånd nøgleord. Vores faglighed er i top, og vi har en levende og inspirerende kultur. Vi arbejder med de nyeste teknologier, i lyse og moderne omgivelser eller hjemmefra, og sikrer derved en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.

Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Apply for position

DK00039 
Konsulent med flair for løn Expires 31.08.2022 Herlev

Job title
Konsulent med flair for løn
Location
Herlev
Business area
Accounting
Ref number
DK00039
Apply for position

Har du kompetencer inden for både løn og regnskab, og leder du efter en arbejdsplads, hvor der aldrig er mangel på udfordringer, udvikling, fremdrift og ikke mindst sammenhold? - så er Azets stedet!

Vi varetager lønbogholderi og regnskab for virksomheder i hele Danmark. Vi optimerer og effektiviserer kundens arbejdsgange og systembrug - og mangler lige nu dig i vores team.

Hos os får du mulighed for at samarbejde med branchens dygtigste medarbejdere. Vi tilbyder en udfordrende hverdag, hvor din faglighed hele tiden udvikles, egne ansvarsområder og konstant udvikling af forretningen, dét er vores DNA!

Om jobbet | Egen kundeportefølje og faglig og personlig udvikling
Som konsulent hos os får du dine egne kunder, som du assisterer igennem lønudarbejdelsen. Du hjælper kunderne med opgaver, som kræver et godt fagligt niveau samt nysgerrighed i kundes forretning. Du får ansvaret for mindre og mellemstore lønkunder, som du rådgiver fra A-Z.
Du bliver en del af et kompetent team på 4 medarbejdere og en manager. Vi har back-up på alle funktioner, hvilket giver en høj grad af fleksibilitet i tilrettelæggelsen af det daglige arbejde. Arbejdsformen er teambaseret og opgaverne er mangeartede, men kan f.eks. være at sikre korrekt udarbejdelse af løn, besvare lønfaglige og regnskabsmæssige spørgsmål, og mange andre spændende løn- og regnskabsopgaver, som kunden måtte ønske hjælp til. Vores kunder kommer fra alle brancher, og du vil derfor få indsigt i mange virksomheder og i deres processer.

Din profil | Flair for lønadministration
Du har værktøjskassen i orden, har ”løn i hjertet” og et ønske om at gøre en forskel for dine kunder. Du er udadvendt, en god kommunikator og har et smittende godt humør. Du formår samtidig at bevare overblikket - også når det går rigtigt stærk - og du går ikke på kompromis med kvalitet eller overholdelse af deadlines. Din faglige stolthed og sans for kvalitet bidrager positivt til de langvarige relationer, vi bygger op til vores kunder.

Vores kunder har mange forskellige økonomisystemer, og det er derfor en fordel, hvis du også har kendskab til flere - gerne Zenegy og Visma Business - som vi benytter i hverdagen, men det er ikke et krav. Excel er en naturlig del af din hverdag.

Bliv en del af Azets
Vil du være en del af en professionel og attraktiv virksomhed, hvor vi lægger vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os?

Hos os er samarbejde og holdånd nøgleord. Vores faglighed er i top, og vi har en levende og inspirerende kultur.

Når du er klar – kan dine opgaver, kender dine kollegaer og er tryg i dit ansvar – så har du mulighed for at arbejde delvist hjemmefra. Vi tilbyder nemlig hjemmearbejde 2-3 dage om ugen, afhængig af opgaver og hvad der passer dig. Vi kalder det Smarter Working!
Vi arbejder med de nyeste teknologier og sikrer en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Vi er allerede nu klar til at byde dig velkommen!
Så send os dit CV – ansøgningen springer vi over…
Vi glæder os til at høre fra dig.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Apply for position

DK00038 
3 grunde til at du bør søge job som lønkonsulent i Azets Expires 31.12.2022 Herlev

Job title
3 grunde til at du bør søge job som lønkonsulent i Azets
Location
Herlev
Business area
Payroll
Ref number
DK00038
Apply for position

At tage springet ud i et nyt job eller en ny karrierevej kan føles grænseoverskridende.
Men bare rolig. Hos Azets står vi klar til at tage imod dig, der tør springe og sikre, at du lander godt i et job hos os. 

Vi har udvalgt de 3 bedste grunde til, at du bør søge job som lønkonsulent hos Azets. 

Azets er i rivende udvikling, og vores vækst giver plads til flere dygtige lønkonsulenter til vores kontor i Herlev. 

1) VI UDVIKLER DINE FAGLIGE OG PERSONLIGE KOMPETENCER 
Azets er Danmarks største udbyder inden for lønservices. Gennem mere end 25 år har vi varetaget lønadministration for flere tusinde virksomheder i alle brancher og i hele Danmark.
Vi er i dag 150+ dygtige og servicemindede konsulenter i Danmark, som er fokuserede på lønadministration, HR og juridisk rådgivning samt vores egne løn-, HR- og rekrutteringssystemer. 

Som lønkonsulent hos os får indsigt i mange forskellige virksomheder og deres lønprocesser. Du få din egen kundeportefølje og derigennem et stort netværk af interne og eksterne interessenter. Arbejdsopgaverne vil variere, så jobindholdet kan udvikle sig i takt med dine ønsker til faglig og personlig udvikling.

Nearshoring-aktiviteter i Rumænien og robotteknologi medvirker til, at din rolle som lønkonsulent også naturligt vil udvikle sig over tid – i takt med at nogle opgaver automatiseres. Digitaliseringen og optimeringen af lønfunktionen er i fuld gang, og det medfører nye muligheder og udvikling af dine kompetenceområder. 

2) SPÆNDENDE KUNDER, OPGAVER OG PROJEKTER  
Vi har en voksende kundeportefølje og du får mulighed for at arbejde med en lang række spændende kunder.
Vores kunder er danske og internationale private virksomheder samt kommuner og offentlige instanser. I denne stilling vil du udelukkende komme til at arbejde med løn til det private erhvervsliv.

Vi sparrer og rådgiver kunden omkring lønprocesser og lovgivning. Og når vi ikke arbejder med drift af vores kunders lønfunktion, arbejder vi med opgaver og projekter inden for optimering og effektivisering – både af vores egne og vores kunders arbejdsprocesser og forretningsgange. Der er derfor altid mange spændende og udviklende opgaver at håndtere!

3) SAMARBEJDE, BACK-UP OG SMARTER WORKING 
Vi deler viden, sparrer med hinanden, hjælpes ad og griner sammen. Vores faglige stolthed er i top, og vi sætter en ære i at levere rigtig løn til tiden.

Hos os får du mulighed for at samarbejde med branchens dygtigste medarbejdere. Vi har back-up på alle funktioner, hvilket giver en høj grad af fleksibilitet i tilrettelæggelsen af det daglige arbejde.

Når du er klar – kan dine opgaver, kender dine kollegaer og er tryg i dit ansvar – så har du mulighed for at arbejde delvist hjemmefra. Vi tilbyder nemlig hjemmearbejde 2-3 dage om ugen, afhængig af opgaver og hvad der passer dig. Vi kalder det Smarter Working! 

Vi arbejder med de nyeste teknologier og sikrer en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

SKAL VI MØDES OG TALE OM DIN FREMTIDIGE KARRIERE SOM LØNKONSULENT I AZETS? 
Har vi vagt din interesse, og kunne du se dig selv i jobbet som lønkonsulent hos os? Så send os dit CV, og lad os mødes til en kop kaffe for at tale om din fremtidige karriere. 

Erfaringsmæssigt kan der være flere indgange til stillingen, men vi forestiller os, at du har erfaring med løn. Det er samtidig en stor fordel, hvis du har kendskab til Epos Løn eller Lessor, men det er ikke noget krav. 

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Apply for position

DK00034 
Har du revisorbaggrund og brænder du for at rådgive kunder? Expires 31.08.2022 Herlev

Job title
Har du revisorbaggrund og brænder du for at rådgive kunder?
Location
Herlev
Business area
Accounting
Ref number
DK00034
Apply for position

About us

Kan du godt lide revision og regnskaber? Er du detaljeorienteret og trænger du til nye udfordringer? - Så er Azets stedet!

Azets søger i øjeblikket en skarp profil med gode økonomi kompetencer, praktisk erfaring og baggrund inden for revisionsbranchen, som ønsker at være en del af et fantastisk team inden for vores forretningsområde – ” MikroPro”. Segmentet dækker over iværksættere, små virksomheder og selskaber – et segment som i øjeblikket oplever stor vækst.

Azets har et innovativt og udviklingspræget miljø, hvor nearshoring, robotteknologi og kompetent rådgivning er en del af vores hverdag. Vi arbejder i højeste gear med fokus på resultater og kvalitet. Vi er tonegivende, når det handler om at omsætte fagligviden til effektiv regnskab og rådgivning, og er Nordens førende på området.

Høj faglighed og godt samarbejde
Du bliver en del af et team med fagligt stærke kollegaer – et team hvor holdånd og samarbejde er nøgleord, hvor humor og en uformel omgangstone bidrager til et godt samarbejde.

Vi hjælper mere end 500 små virksomheder med alt lige fra løn, moms, skat, årsregnskaber til sparring og udvikling af kundernes forretning. Du får ansvar for din egen kundeportefølje og får dermed indsigt i mange forskellige måder at arbejde med regnskab på, samtidig med din kontaktflade udvikles med både interne og eksterne relationer.

Din profil
Vi forestiller os at du har stort gå-på-mod, er imødekommende og møder mennesker i øjenhøjde. 

Du vil bla. få ansvaret for følgende: 

Du bliver en del af en attraktiv og velkonsolideret virksomhed med professionelt fokus på vækst og udvikling samt en kultur, hvor vi alle har rum til at tænke nyt, tage ansvar og bidrage med konstruktive ideer og initiativer.

Bliv en del af Azets
Vil du være en del af en professionel og attraktiv virksomhed, hvor vi lægger vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os?

Hos os er samarbejde og holdånd nøgleord. Vores faglighed er i top, og vi har en levende og inspirerende kultur. Vi arbejder med de nyeste teknologier, i lyse og moderne omgivelser eller hjemmefra, og sikrer derved en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.

Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

The role

Key accountabilities

Skills & experience

Other

Contact us

Apply for position

DK00031 
Manager med revisorbaggrund til MikroPro Expires 31.08.2022 Herlev

Job title
Manager med revisorbaggrund til MikroPro
Location
Herlev
Business area
Accounting
Ref number
DK00031
Apply for position

Kan du godt lide revision og har du et ønske om ledelsesansvar? Er du detaljeorienteret og tænger du til nye udfordringer? - Så er Azets stedet!

Azets søger i øjeblikket en skarp profil med baggrund inden for revision, praktisk erfaring og ledelseskompetencer, som ønsker at være leder for et fantastisk team inden for vores forretningsområde – ” MikroPro”. Segmentet dækker over iværksættere, små virksomheder og selskaber – et segment som i øjeblikket oplever stor vækst.

Azets har et innovativt og udviklingspræget miljø, hvor nearshoring, robotteknologi og kompetent rådgivning er en del af hverdagen. Vi arbejder i højeste gear med fokus på resultater og kvalitet. Vi er tonegivende, når det handler om at omsætte faglig viden til effektiv regnskab og rådgivning, og er Nordens førende på området.

Høj faglighed og godt samarbejde
Du bliver en del af et team med fagligt stærke kollegaer – et team hvor holdånd og samarbejde er nøgleord, hvor humor og en uformel omgangstone bidrager til et godt samarbejde.

Vi hjælper mere end 500 små virksomheder med alt lige fra løn, moms, skat, årsregnskaber til sparring og udvikling af kundernes forretning. Du får ansvar for din egen kundeportefølje og får dermed indsigt i mange forskellige måder at arbejde med regnskab på, samtidig med din kontaktflade udvikles med både interne og eksterne relationer.

Din profil
Vi forestiller os at du har stort gå-på-mod, er imødekommende og møder mennesker i øjenhøjde.

Du får ansvaret for:

Du bliver en del af en attraktiv og velkonsolideret virksomhed med professionelt fokus på vækst og udvikling samt en kultur, hvor vi alle har rum til at tænke nyt, tage ansvar og bidrage med konstruktive ideer og initiativer.

Bliv en del af Azets
Vil du være en del af en professionel og attraktiv virksomhed, hvor vi lægger vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os?

Hos os er samarbejde og holdånd nøgleord. Vores faglighed er i top, og vi har en levende og inspirerende kultur. Vi arbejder med de nyeste teknologier, i lyse og moderne omgivelser eller hjemmefra, og sikrer derved en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.

Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Apply for position

DK00037 
Lønspecialister - til implementering af Epos Løn Expires 31.08.2022 Multiple cities

Job title
Lønspecialister - til implementering af Epos Løn
Location
Risskov
Herlev
Business area
Payroll
Ref number
DK00037
Apply for position

Har du erfaring med implementering af et lønsystem som enten kunde eller konsulent? Og var det et sjovt projekt, som har givet dig lyst til mere? Så kan vi tilbyde en spændende mulighed for at arbejde med implementering af Epos Løn.

I Azets bliver du en del af en arbejdsplads i rivende udvikling og med klare ambitiøse vækstmål. Væksten er veldokumenteret over en lang årrække, og giver lige nu behov for flere dygtige kollegaer til implementering af lønsystemet Epos Løn.


Fokus på din udvikling
Vi forventer ikke, at du kan det hele, når du begynder hos os, men du skal have lysten og viljen til at udvikle dig med opgaven. Dine nye kollegaer står klar til at tage imod dig og hjælpe dig på vej med dét, du mangler.

Du bliver en del af et professionelt og spændende arbejdsmiljø, hvor du dagligt møder kompetente og engagerede kollegaer og kunder. Sammen deler vi erfaringer, idéer og viden.
Vi arbejder i et innovativt og udviklingspræget miljø, og vi tør godt love dig et spændende job, der udvikler sig!

Høj faglighed og dynamik
Vores højtspecialiserede konsulenter er ansvarlige for at afdække alle lønprocesserne for nye kunder, når vi overtager deres lønadministration. Herunder opsætte, tilrette, integrere og efterfølgende vedligeholde og supportere lønsystemer, portaler og databaser.

Vi implementerer både for eksterne kunder, som selv kører og færdigbehandler deres løn, og for vores dygtige outsourcing konsulenter, som kører løn for kunder i alle brancher og størrelser. Vi bistår med kompetent rådgivning omkring løn og systemer, stiller skarpt på eksisterende arbejdsgange og udfordrer altid et "vi plejer".

Personprofil 
Vi forestiller os, at din faglige baggrund er lønkonsulent med flair og interesse for opsætningen af et lønsystem. Du trives med ansvar og selvstændighed, og er klar på en stejl læringskurve. Excel har du godt styr på, og du kan let orientere dig i forskellige systemer. Det er en fordel, men ikke et krav, at du kender til Epos Løn.

Engelsk vil være en naturlig del af din hverdag, da nogle af vores kunder er internationale virksomheder. Vi sørger naturligvis for en grundig oplæring, således at du er klædt ordenligt på til at kunne varetage rollen som konsulent.

Som person er du god til kommunikation og har et smittende godt humør. Vores humor og en uformel omgangstone bidrager til et godt samarbejde i hverdagen.

Bliv en del af Azets
Vil du være en del af en professionel og attraktiv virksomhed, hvor vi lægger vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os?

Hos os er samarbejde og holdånd nøgleord. Vores faglighed er i top, og vi har en levende og inspirerende kultur.

Når du er klar – kan dine opgaver, kender dine kollegaer og er tryg i dit ansvar – så har du mulighed for at arbejde delvist hjemmefra. Vi tilbyder nemlig hjemmearbejde 2-3 dage om ugen, afhængig af opgaver og hvad der passer dig. Vi kalder det Smarter Working!

Vi arbejder med de nyeste teknologier og sikrer en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Vi er allerede nu klar til at byde dig velkommen!

Så send os dit CV – ansøgningen springer vi over…

Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Apply for position

DK00029 
Kombiner dit studie med praktisk erfaring fra konsulentbranchen Expires 31.08.2022 Herlev

Job title
Kombiner dit studie med praktisk erfaring fra konsulentbranchen
Location
Herlev
Business area
Accounting
Ref number
DK00029
Apply for position

Måske tager du et sabbatår og søger et relevant fuldtidsjob? Måske er du i fuld gang med din bachelor eller kandidat og mangler et studierelevant arbejde på deltid?

Azets er et professionelt konsulenthus, som hver dag løser opgaver for vores mange kunder og samarbejdspartnere. Vi har massere af faglige udfordringer til dig, som er ambitiøs og fuld af energi.

Som studerende hos os, tager vi dine interesser og kompetencer i betragtning, og vi lægger vægt på at klæde dig godt på, så du får et godt indtryk af konsulentbranchen.

Vores faglighed og hverdag spænder bredt og du vil derfor få mulighed for at arbejde med mange forskellige opgaver inden for områder som processer, internationale virksomheder, kundekontakt, accounting, consulting, benchmark og payroll.

Vi forventer også noget af dig!
  • Du tager ansvar fra allerførste dag.
  • Du taler og skriver engelsk og dansk.
  • Du er skarp til tal.
  • Du er hurtig til at lære.
  • Du er nytænkende.
  • Dygtig til at koordinere og administrere.
  • Du har et fantastisk servicegen.

Har du ambitionerne, og ønsker du at tage ansvar for din udvikling? Så har vi rammerne i Azets. Vi har massere af muligheder, og vi støtter din faglige udvikling hele vejen igennem.

Send os en udskrift af dine karakterer eller eksamensbevis, samt et opdateret CV.
Ansøgningen springer vi over!

Vi er på udkig efter 4 nye studentermedhjælpere og håber, at du er klar til at starte den 1. august 2022.

Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Semra Mustafi fra HR på 27 87 14 28.

Apply for position

DK00032 
Kundefokuseret lønbogholder Expires 31.08.2022 Multiple cities

Job title
Kundefokuseret lønbogholder
Location
Odense
Risskov
Herlev
Business area
Payroll
Ref number
DK00032
Apply for position

Verden forandrer sig hastigt, og hos Azets følger du ikke bare med. Du går forrest sammen med dine kollegaer, når vi i fællesskab udvikler morgendagens lønfunktion.

Azets introducerer nu et nyt forretningsområde, hvor vi tilbyder både midlertidig og permanent lønkonsulent-assistance – ude hos kunderne, og du kan være med helt fra starten! Vi søger flere lønbogholdere til fastansættelse, som skal arbejde selvstændigt ude hos vores kunder og indgå i kundens organisation for en periode.

Vi har en voksende kundeportefølje, og du vil derfor få et stort netværk samt indsigt i mange forskellige brancher, virksomheder og deres processer. Din hverdag, arbejdsopgaver og arbejdsplads vil variere, hvilket du skal finde spændende og motiverende. Selvom du sidder ude hos kunden har du altid god mulighed for sparring fra kollegaer i Azets.

I eventuelle perioder mellem opgaver ude hos kunderne vil du blive en del af vores store in-house lønafdeling, hvor vi varetager lønadministration for de kunder, der har valgt Azets til permanent lønoutsourcing.

Dit mindset og erfaring er afgørende
Erfaringsmæssigt kan der være flere indgange til stillingen men vi forestiller os, at du har erfaring med løn og at du samtidig arbejder struktureret, målrettet og kvalitetsbevidst. Det forventes at du bl.a.:

  • Er dygtig til dit fag
  • Har kendskab til et eller flere lønsystemer
  • Er god til Excel
  • Besidder god situationsfornemmelse
  • Kan anvende egen bil i jobbet
  • Det er en fordel, at du er god til engelsk

Som person evner du at være tillidsvækkende, initiativrig og arbejde effektivt med selvstændige hands-on opgaver. Vi forventer derfor også at du:

  • Ikke bange for at tage fat
  • Er fleksibel og omstillingsparat
  • Er udadvendt og serviceminded

Bliv en del af Azets
Azets er i rivende udvikling og vores vækst giver plads til flere dygtige lønbogholdere! I Azets er vi nemlig vilde med løn! Vi er toneangivende, når det handler om at omsætte faglig viden til praksis og er Danmarks største udbyder inden for lønservices. Gennem 25 år har vi varetaget lønadministration for flere hundrede virksomheder i alle brancher og i hele Danmark.

Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere. Spørgsmålet er så blot, om du vil med på rejsen i rollen som vores nye lønbogholder?

Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Apply for position

DK00030 
Lønkonsulent til afdelingen med offentlig løn Expires 31.08.2022 Herlev

Job title
Lønkonsulent til afdelingen med offentlig løn
Location
Herlev
Business area
Payroll
Ref number
DK00030
Apply for position

Har du erfaring med offentlig lønadministration, så har vi jobbet til dig!

Vi søger nemlig en ny kollega til afdelingen med offentlig lønadministration i Herlev.

I Azets er vi vilde med løn! Vi er toneangivende, når det handler om at omsætte faglig viden til praksis og er Danmarks største udbyder inden for lønservices. Gennem 25 år har vi varetaget lønadministrationen for flere tusinde virksomheder i alle brancher, i flere kommuner og i hele Danmark – og lige nu mangler vi dig, som vores nye kollega!

Afdeling for offentlig løn
Du kommer til at arbejde med offentlige overenskomster, lovgivning, rådgivning og løn. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Silkeborg Løn, KMD Opus eller LessorLøn, men vi sætter gerne et uddannelsesforløb op til dig, hvis du har lyst til at prøve kræfter med offentlig løn uden at have den store erfaring.

I teamet har vi forskellig alder og baggrunde. Vi har et godt sammenhold, hvor vi løbende sørger for at øge vores faglighed og yde den bedste service til vores kunder.

Med vores koncept, Smarter Working, har du mulighed for en eller flere hjemmearbejdsdage, ligesom vi også respekterer et ønske om deltid for bedre at få arbejds- og privatliv til at hænge sammen.

Udvikling og faglighed i fokus
Azets løser lønopgaver for flere danske kommuner og virksomheder med offentlige overenskomster. Du kommer til at indgå i et team af professionelle og engagerede kolleger, som er med til at skabe en spændende lønfunktion med gode muligheder for faglig sparring og udvikling, hvor vi sammen finder det område, der passer dig bedst.

Bliv en del af Azets
Som medarbejder i Azets får du adgang til en lang række benefits, en attraktiv lønpakke, en aktiv personaleforening, lækker frokostordning, mulighed for massage og meget mere.

Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Manager Tina Søgaard på tlf.nr. 29 99 74 16.

Apply for position

DK00033 
Økonomikonsulent med flair for skat Expires 31.08.2022 Herlev

Job title
Økonomikonsulent med flair for skat
Location
Herlev
Business area
Accounting
Ref number
DK00033
Apply for position

Har du erfaring med revision og brænder du for at rådgive kunder? Har du kendskab til skat og kan du rådgive kunder i dette? Så er du den vi søger!

Vi oplever en stigende efterspørgsel inden for økonomisk rådgivning til virksomheder og søger derfor en ambitiøs kollega til vores Advisory team, der ønsker at gøre en forskel for vores kunder.

Hos Azets bliver du en del af et professionelt, internationalt og spændende arbejdsmiljø, hvor du dagligt møder kolleger, du kan dele erfaringer og idéer med og kunder, som har brug for netop dine faglige kompetencer og rådgivning inden for skat.

Bliv en del af Advisory
Azets er en international koncern, der tilbyder assistance inden for økonomi, løn, rådgivning og forretningstjenester. 

Med over 6.500 medarbejdere på tværs af vores kontorer, assisterer vi virksomheder og organisationer i alle brancher og størrelser med at udvikle og realisere deres forretningsmæssige potentiale.

Som økonomikonsulent er du ansvarlig for levering af rådgivningsprodukter til kunder, der kan spænde bredt fra mindre selskaber til børsnoterede virksomheder, i alle brancher, til større internationale koncerner. Opgaverne vil bl.a. omfatte opgavestyring, rådgivning inden for skattetekniske eller regnskabsmæssige områder, udarbejdelse af årsrapporter og skattehæfter, coaching af yngre konsulenter, review og meget andet.

Vi er kundernes sparringspartner i alle skatte- og regnskabsrelaterede forhold. Arbejdsformen er teambaseret, og du får medansvar for at starte kunder op og har direkte kommunikation med løn- og økonomiafdelinger samt ledelsen hos vores kunder.

Din rolle
Fordi du er fagligt, teoretisk og praktisk velfunderet, får du din egen kundeportefølje og kommer til at drive projekter selvstændigt.

Hos os får du et udfordrende job med spændende udviklingsmuligheder og stor indflydelse på din hverdag. Sammen kombinerer vi vores store faglighed med en stærk evne til at bygge relationer, skabe værdi og levere kvalitet.

 

Din profil
Vi forestiller os, at du har en teoretisk baggrund som cand.merc.aud. og minimum 5 års erfaring som revisor. Desuden forventes det at:
  • Du er kvalitetsbevidst, selvkørende og god til at prioritere din tid
  • Rådgivning og højt serviceniveau falder dig naturligt – og du er samtidig god til at skabe relationer
  • Vi forventer, at du er fagligt kompetent og nysgerrig - er hjemme i selskabs- og skattelovgivning samt årsregnskabsloven.
  • Du drives af at gøre en forskel for dine kunder, optimere, rådgive og levere god kvalitet.
  • Da en del af kunderne er internationale virksomheder, arbejder du ubesværet på engelsk.

Bliv en del af Azets
Vil du være en del af en professionel og attraktiv virksomhed, hvor vi lægger vægt på at skabe de mest udviklende og fleksible rammer for alle, der gør karriere hos os?

Hos os er samarbejde og holdånd nøgleord. Vores faglighed er i top, og vi har en levende og inspirerende kultur. Vi arbejder med de nyeste teknologier, i lyse og moderne omgivelser eller hjemmefra, og sikrer derved en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Vi vil gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere.

Vi glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Morten Eriksen, Head of Advisory på 44 51 82 01.

Apply for position

DK00035 
Teamleder til lønafdelingen Expires 31.08.2022 Herlev

Job title
Teamleder til lønafdelingen
Location
Herlev
Business area
Payroll
Ref number
DK00035
Apply for position

I Azets vil vi gerne give dig de bedste muligheder for at nå dine drømme og få en spændende karriere. Hos os får du et netværk med dygtige kollegaer på tværs af kontorer og landegrænser, der alle brænder for at gøre en forskel for vores kunder og skabe succes sammen.

Rollen som teamleder 
Du vil blive teamleder for et team bestående af 10 kompetente lønkonsulenter på vores hovedkontor i Herlev.

I teamet arbejder vi med lønadministration og controlling for internationale virksomheder, som har outsourcet deres lønfunktion til Azets. 

Vi har et tæt samarbejde med vores kolleger i Rumænien, der hjælper os med udvalgte opgaver, så din rolle som teamleder indeholder både koordinering, kvalitetssikring, hands-on lønopgaver og direkte kontakt til kunder, hvorfor engelsk er en naturlig del af din hverdag.  

Godt kendskab til lønadministration
Vi forventer at, du har et godt kendskab til lønadministration – gerne fra en international virksomhed. Ledelseserfaring er en fordel til rollen, men er man klar til at tage springet og hoppe ud i ledelsesrollen, er det også en mulighed, så vil vi lave en plan for dig, så du får opbygget ledelsesmæssige kompetencer.

Du arbejder kundefokuseret, kommunikerer gerne ubesværet på engelsk og prioriterer at yde høj og kompetent service. Vores lønadministration foregår i Epos Løn, hvorfor det er en fordel, hvis du kender systemet, men det er ikke krav. 

Azets som arbejdsplads 
Vores arbejdsmiljø er dynamisk og fokuseret på høj kvalitet i alle henseender, og jobbet indebærer en stejl indlæringskurve, der vil give mulighed for hurtigt at udvikle både faglige og personlige kompetencer. 

Så snart du er tryg i jobbet og dine ansvarsområder, er der mulighed for at arbejde delvist hjemmefra. Vi tilbyder nemlig 2-3 dage hjemmearbejdsdage om ugen, afhængig af opgaver og hvad der passer dig – Vi kalder det Smarter Working! 

Apply for position
  • Azets
  • Talentlink

Vores løsninger

  • Lønadministration
  • Regnskab
  • HR
  • Systemer
  • Interim - Lej erfarne konsulenter
  • Ejendomsadministration
  • Digitale dokumentløsninger
  • Alle ydelser og systemer
  • Se udvalgte brancheløsninger

Følg os

  • LinkedIn
  • Azets Danmark Facebook
  • Azets Youtube
  • Azets Blog
  • Abonner på Azets' nyhedsbrev
  • Presse og nyheder

Nyttige links

  • Om Azets
  • Login og support
  • Azets Vidensbank
  • Publikationer og guides
  • Events og aktiviteter
  • Kundereferencer
  • Job og karriere
  • Mergers and acquisitions
  • Corporate Social Responsibility

Kontakt

Reception: 70 27 31 30

Salg: 70 232 232

  • Se alle kontaktinformationer
  • Azets Sverige
  • Azets Norge
  • Azets Finland
  • Azets Rumænien
  • Azets UK
  • Azets COM
Azets logotype
Copyright © 2022 Azets
Privacy statement