top banner image
 
 
 

Azets Cozone – rejsen mod en kollaborativ arbejdsplads

Nyt design og nye funktioner

Med nye farver, nyt look-and-feel og opgraderede funktioner er vi stolte af at kunne tilbyde vores kunder en kollaborativ zone med intet mindre end 10 digitale værktøjer, der ikke kun gør deres opgaver lettere at udføre, men også hjælper dem med at få værdifuld indsigt i og fuld kontrol over virksomheden. Det er netop formålet med Azets Cozone. At være den forlængede arm, der hjælper vores kunder med at få arbejdet gjort endnu mere effektivt, frigøre tid og tilføre mere værdi.

"Fra første dag har Azets Cozone været nem at bruge. Det var nemt at blive tilmeldt og komme i gang, og så snart jeg loggede på, kunne jeg se alle de vigtige dokumenter, der blev lagt op."

Jon Lloyd, Propel Education Ltd.

 

Vidste du, at Azets er en af de førende udviklere af intelligent og brugervenlig teknologi? Helt fra begyndelsen har vi investeret kraftigt i at udvikle strømlinede løsninger, der hjælper vores kunder med at blive mere effektive.

Nu er vi klar til at præsentere endnu en vigtig milepæl på vores digitale tidslinje: Azets Cozone, vores one-stop-shop fuld af værktøjer til virksomhedsadministration, er nu et fuldgyldigt kollaborativt arbejdsrum - endda i nye farver.

 

IT-udvikling har spillet en væsentlig rolle i denne succeshistorie.

Historien om Azets Cozone begyndte helt tilbage i 2006. Vi vidste, at vi havde brug for og ønskede en god digital løsning, så vores konsulenter let kunne interagere med kunder. Det førte til ideen om at samle detaljer, indsigt og overblik over en virksomhed i et enkelt kollaborativt arbejdsrum.

Ideen blev hurtigt realiseret, og i slutningen af 2006 havde vi skabt en ny platform. Denne viste sig at være den første hjørnesten i, hvad der endte med at blive et digitalt arbejdsrum fyldt med forretningsindsigt.

 

At skabe en digital værktøjskasse til virksomheder

I de følgende år udviklede Azets flere innovative løsninger. Vi skabte én løsning til økonomisk rapportering og derefter en anden til medarbejderadministration.

I 2021 blev vores softwareportefølje rebrandet og navngivet Azets Cozone for at afspejle den kollaborative zone, hvor både konsulenter og kunder kan arbejde effektivt sammen. Kenneth Matsson, hjernen bag Azets Cozones udvikling, har spillet en vigtig rolle i den proces, der har bragt portalen til live.

 

"Formålet med Azets Cozone er at skabe et kollaborativt arbejdsrum, der forbinder os til vores kunders hverdag, hvilket betyder, at vi kan tilbyde bedre support og give skarpere rådgivning. Verden bliver mere og mere digital, og vi har været fast besluttet på ikke kun at opfylde vores kunders ønsker og behov undervejs, men faktisk være et skridt foran og levere brugervenlig software, som kan hjælpe dem med at løse de forretningsmæssige udfordringer, de støder på."

Kenneth Matsson, Director of CoSoft

10.000 virksomheder og 130.000 brugere

I dag er Azets Cozone en foretrukken platform hos virksomheder i alle former og størrelser. Det er nu en platform med et stort udvalg af værktøjer til virksomhedsadministration, alt samlet på ét sted. Azets Cozone vokser støt og har i øjeblikket 130.000 brugere globalt fordelt på mere end 10.000 virksomheder. Det gør os til en af de førende aktører på det nordiske marked.

"Det der adskiller Azets fra et almindeligt økonomi- og lønhus – er vores stærke og fortsatte fokus på teknologi. Vi investerer kraftigt i at udvikle brugervenlig software, der lader vores kunders administrative opgaver køre problemfrit. Azets Cozone er også designet til at være et meget fleksibelt arbejdsværktøj. Vi mener nemlig ikke, at man kan skære alle kunder over en kam, men at alle virksomheder har deres egne specifikke behov."

Kenneth Matsson, Director of CoSoft