top banner image
 
 
 

Azets Update

Tilmeld dig Azets Update i april, hvor Georg Nielsen, direktør i Continental Dæk Danmark A/S, giver os et indblik i de strategiske overvejelser og beslutninger om fokus på R&D og branding, som har bidraget til at fastholde Continental som en stærk spiller på markedet - uanset konjunkturer.

Azets Update er gratis webinarer, hvor vi i løbet af året byder velkommen til aktuelle toneangivende personer fra erhvervslivet, offentlige organisationer, den politiske scene m.m.

Hvordan skaber man både lønsomhed og brand value i et volumenmarket?

Georg Nielsen, som har stået i spidsen for Continental Dæk Danmark A/S i 18 år og har haft salg- og marketingjobs i Danmark og udlandet, giver sine perspektiver på, hvordan man kan øge fokus på livscyklusbetragtninger såsom Total Cost of Ownership (TCO) og Life Cycle Analysis (LCA) samtidig med at man skaber både lønsomhed og brand value i et volumenmarked.

Continental er en global anerkendt producent af dæk og udvikler også intelligente løsninger inden for trafiksikkerhed. De er et premium brand med store investeringer i forskning og udvikling (R&D) og beskæftiger flere software-programmører end Apple.

Med det øgede fokus på Total Cost of Ownership (TCO) og Life Cycle Analys (LCA) er indkøbsprisen ikke længere den eneste faktor, der er vigtig, selv i volumenmarkedet. Så hvordan anvender Continental denne nye tilgang til håndtering af store indkøbsaftaler og flådekunder?

Continental har også en stærk branding-strategi og støtter aktivt sports- og sundhedsevents som Tour de France og KMD Ironman. Desuden er de en aktiv partner i Børneulykkesfonden med Trafiklegepladsen. Hvad ligger der bag disse partnerskaber, og hvordan kan medarbejdere og samarbejdspartnere drage fordel af disse engagementer?

Georg Nielsen fører os ind i universet bag de strategiske overvejelser og beslutninger om fokus på R&D og branding, som har bidraget til at fastholde Continental som en stærk spiller på markedet uanset konjunkturerne.

Oplægsholder

Georg Nielsen

Adm. direktør, Continental Dæk Danmark A/S
Efter en række ledende salg- og marketingjobs i Danmark og udlandet har Georg Nielsen nu i 18 år stået i spidsen for Continental Dæk Danmark A/S, der tangerer en omsætning på en halv milliard kroner. Han har i mange år været aktiv i Round Table, indtil han faldt for aldersgrænsen og dermed kom over i en af X'er klubberne, Round Table X5 i Hillerød.

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation