Repræsentationsudgifter - Regler og krav
I en virksomhed vil der løbende være udgifter i forbindelse med pleje af kunde- og forretningsforbindelser. Har du styr på regler og dokumentation, så du kan opnå både moms- og skattefradrag i forbindelse med sådanne repræsentationsudgifter?
På dette webinar gennemgår vi de grundlæggende regler og krav ifm. repræsentationsudgifter:
- Hvordan defineres en repræsentationsudgift?
- Forskellen på reklame og repræsentation
- Hvilke krav er der til dokumentation?
- Andre forhold, der skal være styr på
- Hvordan er den skattemæssige behandling?
- Hvordan er den momsmæssige behandling?
Oplægsholder

Ian Skjødt Jørgensen
VAT/Moms managerIan er uddannet inden for ledelse og skat og har mange års erfaring i at rådgive virksomheder inden for moms og afgifter. I Azets rådgiver og assisterer Ian kunderne med alle opgaver inden for moms- og afgiftsområdet.