Repræsentationsudgifter - Regler og krav

I en virksomhed vil der løbende være udgifter i forbindelse med pleje af kunde- og forretningsforbindelser. Har du styr på regler og dokumentation, så du kan opnå både moms- og skattefradrag i forbindelse med sådanne repræsentationsudgifter?

På dette webinar gennemgår vi de grundlæggende regler og krav ifm. repræsentationsudgifter:

  • Hvordan defineres en repræsentationsudgift?
  • Forskellen på reklame og repræsentation
  • Hvilke krav er der til dokumentation?
  • Andre forhold, der skal være styr på
  • Hvordan er den skattemæssige behandling?
  • Hvordan er den momsmæssige behandling?

Oplægsholder

Camilla Løth

VAT/Moms manager
Camilla er uddannet fra CBS (Cand.merc.jur). Hun har flere års erfaring fra rådgiverbranchen, hvor hun har rådgivet virksomheder inden for moms med særligt fokus på international handel og fast ejendom. Camilla sidder i dag som Manager i Azets' advisory afdeling.