Repræsentationsudgifter - Regler og krav

I en virksomhed vil der løbende være udgifter i forbindelse med pleje af kunde- og forretningsforbindelser. Har du styr på regler og dokumentation, så du kan opnå både moms- og skattefradrag i forbindelse med sådanne repræsentationsudgifter?

På dette webinar gennemgår vi de grundlæggende regler og krav ifm. repræsentationsudgifter:

  • Hvordan defineres en repræsentationsudgift?
  • Forskellen på reklame og repræsentation
  • Hvilke krav er der til dokumentation?
  • Andre forhold, der skal være styr på
  • Hvordan er den skattemæssige behandling?
  • Hvordan er den momsmæssige behandling?

Oplægsholder

Ian Skjødt Jørgensen

VAT/Moms manager
Ian er uddannet inden for ledelse og skat og har mange års erfaring i at rådgive virksomheder inden for moms og afgifter. I Azets rådgiver og assisterer Ian kunderne med alle opgaver inden for moms- og afgiftsområdet.

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation