Ydelser og priser

Her kan du læse meget mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe succes for din forretning. Vi ved, at pris kan være afgørende for små virksomheder, og derfor bestræber vi os altid på at være klare i mælet.

kontakt mig  køb online

 

Få mere tid til din forretning

Som iværksætter og selvstændig fylder administrative opgaver meget. Og det fylder sandsynligvis mere end du har tid tilovers. 

Din virksomhed drives af din kerneforretning - dit produkt, din ydelse og dine kompetencer. Derfor skal du have mere tid til at udvikle og drive din virksomhed. Vi hjælper dig med administration, så du ikke skal tænke på bunkerne af bilag samt virksomhedens regnskab eller lønbogholderi.

Sammenlignet med en traditionel revisor, så er vi din samarbejdspartner. Vi har ekspertise i både løn, regnskab og HR, og du er derfor altid sikret kompetencer og viden til dine opgaver. 

Ingen sårbarhed, forsinkelser eller forkerte regnskaber. Du skal aldrig tænke på sygdom, ferie eller orlov i bogholderiet. Vi sørger altid for, at du har et korrekt regnskab og løn til tiden.

Vi kan hjælpe med:

  • Årsrapport for A/S og ApS
  • Bogføring og moms
  • Driftsøkonomi
  • Selskabsstruktur
  • Virksomhedsomdannelse
  • Rykker og inkassoservice
  • Revisorrådgivning
  • Løn
  • Ansættelse og afskedigelse
  • Skatterådgivning
  • Og meget mere..

Få en times gratis rådgivning

Har du spørgsmål til, hvordan vi kan hjælpe dig? Eller er du i tvivl om, hvordan du kan få gavn af vores ydelser?
Få svar på alle dine spørgsmål med en times gratis og uforpligtende rådgivning fra en konsulent. 

Book tid nu

Vores priser og ydelser

 

Virksomhedsomdannelse

Igennem rådgivning klarlægger vi dine ambitioner og mål for virksomheden. Det vil typisk være indtægtsorienteret. Vi skal bruge din idé, salgsbudget samt drifts- og likviditetsbudget, og så hjælper vi med registrering uanset selskabstype. Vi håndterer alt, og vi holder kontakt via fysiske møder, telefon og mail. 

Pris: 805 DKK per time eksl. moms

Selskabsstruktur

Gennem rådgivning finder vi ud af, hvordan virksomhedens selskabsstruktur skal se ud. Vi skal bruge oplysninger om partnere, ejeraftale, holding/drift, aktieombytning, spaltning og fusioner så vidt det er relevant for din virksomhed. Vi håndterer alle dele af processen, og holder kontakt via fysiske møder, telefon og mail. 

Pris: 805 DKK per time eksl. moms

Rykker- og inkassoservice

Vi sikrer, at du får rykket til tiden, og får dit tilgodehavende betalt hurtigt. Det kan svække din virksomheds økonomi samt gøre planlægning og udvikling vanskeligt, hvis du har glemsomme kunder. Såfremt inkasso bliver nødvendigt, håndterer vi alle administrative opgaver. Hvis vi indkræver i dag, så har du pengene i morgen inkl. renter. 

Pris: 0 DKK i årsgebyr. Prisen afhænger af antal sager samt beløb. 

Selskabs- og personlig skatterådgivning

Gennem rådgivning tager vi udgangspunkt i enten dine personlige eller selskabets regnskab og selvangivelse. Vi gennemgår indtægter, fradragsmuligheder, pension, investeringer og ejendomme for at skatteoptimere. Du kan få leveret en skatteberegning, indkomst-formueopgørelse samt sambeskatning- eller udbytteerklæring. 

Pris: 820 DKK per time eksl. moms

Årsrapport

Vi udarbejder og indberetter et korrekt årsregnskab til Erhvervsstyrelsen og selvangivelse til SKAT. Selve arbejdets udførsel afhænger af din virksomheds revisionspligt, og det klarlægger vi gennem fysiske møder, telefon og mail. Det er en forudsætning, at al materiale til udarbejdelse af årsrapporten er afstemt og korrekt periodiseret samt at alle bilag er fuldstændige. 

Pris: 9.500 DKK eksl. moms

Køb Årsrapport online

Årsrapport for holdingselskaber

Vi sørger for at udarbejde et korrekt årsregnskab for dit holdingselskab. Vi indberetter det til Erhvervsstyrelsen og selvangivelsen til SKAT. Al materiale, som vi skal bruge til udarbejdelse, skal være afstemt og korrekt periodiseret samt alle bilag skal være fuldstændige. Arbejdets udførsel kan variere afhængig af din virksomheds revisionspligt. Vi holder kontakt via fysiske møder, telefon og mail.

Pris: 4.500 DKK eksl. moms

Køb Årsrapport for holdingselskaber online

Udbytteerklæring

Vi udarbejder og indberetter din virksomheds udbytteerklæring til Skattestyrelsen. Herefter fremsender vi kvittering og betalingsoplysninger til dig. Vi sørger for al håndtering af udbytteerklæringen, og det eneste vi skal bruge fra dig er selskabsstruktur/ejerforhold samt ejerbog og generalforsamlingsreferat. 

Pris: 599 DKK eksl. moms

Køb Udbytteerklæring online

Skatteberegning

Vi udarbejder et skatteestimat for indkomståret samt en resultatopgørelse og balance pr. dato for skatteberegningen. Vi rådgiver også om fradrag i din personlige indkomst herunder indbetaling til pension. Dermed får du et overblik over den forventede skat for året. Med den viden kan vi optimere investeringer, pension og mere. Skatteberegning leveres digitalt som en rapport.

Pris: 1.950 DKK eksl. moms

Bogføring

Vi hjælper dig med at få styr på alle dine bilag. Vi registrerer alle finans- og udgiftsbilag, udarbejder momsregnskab, og sørger for afstemning af balanceposter. Dertil sørger vi for afstemning og indberetning til SKAT. Vi skal bruge et kontoudtog for hele perioden samt fysiske eller indscannet indtægts- og udgiftsbilag. Prisen forudsætter, at al materiale er korrekt og fuldstændigt. 

Pris: fra 1.499 DKK eksl. moms (Pris afhænger af antal bilag)

Køb bogføring online

Driftsøkonomi

Gennem rådgivning finder vi ud af, hvordan vi optimerer din virksomheds driftsøkonomi. Vi opretter et drifts- og likviditetsbudget, og laver omkostnings- og omsætningsanalyser. Til det skal vi bruge regnskabstal for de sidste 12 måneder samt en omsætningsprognose for de næste 12 måneder. Vi tilpasser det endelige produkt ud fra dine behov og ønsker.

Pris: 805 DKK per time eksl. moms

Sambeskatningserklæring

På baggrund af forbindelsen mellem koncern og selskaber udregner vi forhold mellem overskud og underskud. Dermed kan vi hjælpe med at optimere din virksomheds skatteforhold, så du på bedst mulig vis får fordel af det optjente overskud. Det eneste, vi skal bruge fra dig, er selskabsstruktur/ejerforhold samt ejerbog og aftaler. 

Pris: 599 DKK eksl. moms

Køb Sambeskatningserklæring online

Lønadministration

Vi ordner dine lønsedler for dig med BasisLøn - uanset om det drejer sig om medarbejdere, der er lønnet pr. måned eller pr. 14. dag. Det eneste, vi skal bruge fra dig, er løninput, og så sørger vi for korrekt løn til tiden hver måned.  Du betaler kun per lønseddel, og du får tilmed en medarbejder app, som kan indberette fravær, kørsel og timer. 

Pris: 85 DKK for 14. dages løn eksl. moms
         117 DKK for månedsløn eksl. moms

Køb BasisLøn online

Beskatning efter kapitalafkastordning

Vi beregner din virksomheds kapitalafkast og din personlige indkomst på baggrund af regnskabstal for det seneste afsluttede regnskabsår. Vi sørger for korrekte beregninger, som leveres digitalt som en rapport over alle beregningerne. 

Pris: 1.600 DKK eksl. moms

Beskatning efter virksomhedsordning

Vi beregner din virksomheds kapitalafkast, aktiver og gæld samt din personlige indkomst. Det gør vi ud fra regnskabstal for det seneste afsluttede regnskabsår. Alle beregninger bruger vi til at udregne beskatning og optimere din personlige indkomst, og vi leverer beregningerne digitalt med en rapport. 

Pris: 2.500 DKK eksl. moms

Drifts- og likviditetsbudget

Vi udarbejder din virksomheds drifts- og likviditetsbudget, så du har det fulde overblik over økonomiske sundhed, forbedringsmuligheder og vækstpotentiale. Behovet for et drifts- og likviditetsbudget klarlægger vi via fysiske møder, telefon og/eller mail. Vi skal bruge regnskabstal for det seneste regnskabsår og omsætningsprognose for de næste 12 måneder. 

Pris: 4.000 DKK eksl. moms

Køb Drifts- og likviditetsbudget online

Alle priser er eksl. gebyrer, hvis beløb afhænger af ydelsen.
Vi pålægger gebyr for indberettelse til Erhvervsstyrelsen og SKAT samt IT-omkostninger og Leverandørservice.

Har du brug for hjælp til lønadministration? Så kan du læse mere om BasisLøn her.

Holdet bag MikroPro

MikroPro-teamet har mange års erfaring med økonomi og regnskab som eksempelvis revisorer, rådgiver og økonomichefer. Deres viden og kompetencer har skabt konceptet MikroPro, som er til dig, der vil drive din virksomhed professionelt. 

Alle konsulenter hos MikroPro bestræber sig på at sikre dig den højeste kvalitet med fokus på lav fejlprocent og løbende evalueringer. Du er altid garanteret, at mere end én professionel regnskabskonsulent har set dine opgaver inden du får en levering. 

Din faste kontaktperson har kompetencer og ressourcer til at hjælpe dig med at skabe succes og samtidig frigøre tid, som du kan bruge på din kerneforretning. 

Book et gratis og uforpligtende møde, og hør meget mere om hvordan MikroPro kan hjælpe dig og din virksomhed. 

kontakt mig  køb online 

Hvad siger kunderne om vores revisorer

“... Jeg er helt ny kunde og er meget tilfreds med den service I giver, I er tålmodige med mine spørgsmål. I virker professionelle og meget venlige. Jeg har virkelig fået en god start som ny kunde hos Azets.” 
★★★★★
- Helle Nielsen, Word Specialisten
“... Jeg er meget glad for min revisor, hun giver en super god rådgivning, hvilket er vigtig for mig som ny selvstændig frisør. Hun virker meget kompetent og så er hun altid sød og venlig.” 
★★★★★
- Micha Blaess Møgelbjerg, Selvstændig frisør
“... Jeg giver jer top karakter. I er meget professionelle og pålidelige, I laver både regnskab og giver rådgivning vedr. mine forskellige selskaber. Begge konsulenter er top serviceydere. To yderst kompetente personer.” 
★★★★★
- Thomas Hornsyld, Direktør, Hornsyld Led Holding ApS

Skal vi ringe dig op?

Indtast dine kontaktoplysninger til højre, så vil du blive ringet op hurtigst muligt.

Det er naturligvis altid gratis og helt uforpligtende, hvis du gerne vil kontaktes for en samtale. Hos os findes der ingen dumme spørgsmål, kun ærlige svar!

Du er også velkommen til at ringe til os på:

32 96 80 37

Kontakt Vi brænder for de små

Kontakt mig venligst

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation