Sådan samarbejder vi med vores kunder

Frem for alt fungerer Azets som en partner for vores kunder. Vores mål er altid at hjælpe vores kunder med at lykkes og skabe vækst. Vi udvikler hele tiden nye løsninger og services, så vi kan forbedre din virksomheds effektivitet og konkurrenceevne.

 

Som en del af vores forretningsmodel har vi en proaktiv og rådgivende tilgang til kundeservice. Vi planlægger vores opgaver og ydelser ift. kundernes rutiner og understøtter på den måde deres forretning og arbejdsgange. Vi prioriterer transparens i vores aftaler, så der er enighed og tydelighed igennem hele samarbejdet.

Uanset om vores samarbejde handler om omfattende daglig økonomistyring og rådgivning for jeres virksomhed, kontinuerlige ugentlige ydelser eller månedlige opgaver, vurderer vi løbende kvaliteten af vores samarbejde gennem objektive og systematiske evalueringsmetoder.

Kvalitet er nøglen

Vi bruger tid på at udvikle og skræddersy vores services til dig - både før og efter, vi er i drift. En standardiseret samarbejdsmodel og løbende kvalitetsstyring sikrer, at vores kunder altid er opdaterede om kvaliteten af de ydelser, vi leverer. Når vores kunder har brug for en bredere vifte af services, har de et stort, internationalt netværk af eksperter til rådighed.

Samarbejde på et strategisk niveau

Vi lægger stor vægt på at udvikle det strategiske samarbejde - samtidig med, at vi udvikler den daglige serviceleverance. En kundespecifik styregruppe, som typisk består af ledelse og forhandlingspart, mødes jævnligt for at drøfte udviklingen i samarbejdet og indholdet i aftalen.

Løbende samarbejde og kommunikation

Vores kunderelationer styres af dedikerede kundeteams. Disse ledes af teamledere med ansvar for den/de pågældende ydelse(r). Samarbejdet med den enkelte kunde er baseret på en såkaldt service level agreement (SLA), der indeholder en detaljeret beskrivelse af kundens services og præciserer, hvordan vi leverer disse. Vores ydelsers kvalitet udvikles hele tiden, og SLA’en gennemgås ved regelmæssige møder.

På møderne analyserer vi den forløbne regnskabsperiode i vores kundes virksomhed, tager et kig på budget og prognoser samt drøfter fremtidige forventninger til, hvordan vi kan hjælpe vores kunder bedst muligt. Vores kunders aktuelle behov og fokus i forretningen bestemmer indholdet på møderne.

Det er også ved disse møder, at vi informerer om aktuelle nyheder og ændringer, der kan påvirke kundernes forretning. Imidlertid omfatter vores kundekommunikation langt mere end regelmæssig kontakt og rådgivning. Vi leverer løbende information om nye services og arrangementer, samt om lovændringer og nyttige materialer.

Kundetilfredshed er grundlaget for vores forretning

Digitalisering og automatisering forenkler hverdagen for vores eksperter inden for regnskab og løn. Moderne digitale løsninger bidrager til, at vores konsulenter kan koncentrere sig om at levere branchens bedste kundeoplevelser.

Vi modtager gerne direkte feedback, og siden 2013 har vi systematisk målt vores kunders tilfredshed ved hjælp af Net Promoter Score-systemet (NPS). NPS giver os værdifulde tilbagemeldinger og bidrager til, at vi kan skabe endnu bedre oplevelser for vores kunder.

Ønsker du mere information?

Udfyld venligst formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf. 44 51 81 80

Ja, jeg ønsker, at Azets sender nyhedsbreve, information om services og invitationer til events

Jeg er informeret om, at jeg kan læse om, hvordan Azets håndterer mine persondata her. Jeg er klar over, at jeg kan ændre mine tilmeldinger eller afmelde mig fra al e-mail kommunikation