Vikar bogholder
Med en vikar bogholder får du hurtig og kompetent assistance til din regnskabsafdeling.
- En vikar bogholder fra Azets kan varetage alle opgaver i din økonomi- og regnskabsfunktion
- Du får en fleksibel aftale, hvor du nemt kan skrue op og ned for timer - og du betaler kun for det antal timer, du har brug for din vikar bogholder
- Vores vikar bogholder kan arbejde i alle de gængse økonomisystemer, f.eks. C5, SAP, e-conomic, Navision, Visma Business og Microsoft Dynamics
Mød Kaspar, som er associeret konsulent hos Azets.
Hvad kan en vikar bogholder hjælpe med?
Ved at ansætte en bogholder vikar hos os får du en direkte løsning, som sikrer kontinuitet. Vikaren tilpasser sig jeres behov og tilbyder fleksibilitet over traditionelle bureauer.
Med en vikar i bogholderiet kan du få kompetent og erfaren hjælp til f.eks. følgende opgaver:
- Bogføring
- Afstemninger
- Fakturering
- Debitor- og kreditorstyring
- Inkasso
- Skat og moms
- Årsregnskab og udvidet selvangivelse
- Årsafslutning, klargøring til revisor
- Rejseafregning og udlæg
I den aftale periode sidder den valgte vikar bogholder fysisk i din virksomhed og bliver derved en fast del af teamet. Bogholderen er systemvant og vil kunne tage fat på opgaverne fra dag et, og du vil derfor hurtigt se resultater og fremgang.
Du får en vikar bogholder, der er vant til alle de gængse økonomisystemer:
"Konsulenten fra Azets var erfaren og tog fat med det samme. Vi mærkede tydeligt, at hun havde haft fingrene i mange forskellige økonomisystemer. Det var en fordel, for vi havde ikke tid til en masse oplæring, men havde bare brug for, at der blev taget fra med det samme."
Birgitte Krarup Sonne-Schmidt
Koncerndirektør
Arp-Hansen Hotel Group
Se et udpluk af vores vikar bogholder profiler
Vores konsulenter kan klare alle opgaver inden for bogholderi og regnskab - og de kender alle love og regulationer. Vi varetager f.eks. årsafslutning, bogføring, afstemninger, fakturering, controlling, skat og moms, debitor- og kreditorstyring samt lønbogholderi.
Bogholder med 10 års erfaring inden for bogholderi. Rutineret i alle dele af økonomifunktionens opgaver, herunder bogføring, debitor- og kreditorstyring.
Lønbogholder med erfaring fra mange forskellige typer virksomheder. Stærke kompetencer inden for lønbogholderi, og har desuden erfaring med generelle opgaver i økonomifunktionen.
Alsidig regnskabskonsulent med 10 års erfaring. God erfaring med momsafstemninger og indberetninger til myndigheder, samt forberedelse til måneds- og årsafslutning.
Kontakt os
Udfyld formularen, så vender vi tilbage inden for 24 timer (i hverdage), og tager en snak om dine behov, så vi hurtigt kan finde den rigtige konsulent til din virksomhed. Det er selvfølgelig helt uforpligtende.
Du er også velkommen til at ringe: 70 232 232 eller skrive til os på dialog-dk@azets.com
"Efter en snak med Azets om vores behov og de arbejdsopgaver, der skulle udføres, blev jeg kort efter præsenteret for en kandidat, der kunne starte øjeblikkeligt,”
★★★★★
Ida Sparrevohn
HR- og administrationschef
Tia Technology A/S
Så nemt er det, hvis du skal bruge en vikar bogholder:
Klik her for en mere udførlig beskrivelse af processen
Hvornår har du brug for en vikar bogholder?
Der kan hurtigt opstå en situation, hvor du midlertidigt får brug for ekstra hjælp i dit bogholderi. Behovet for en vikar bogholder kan f.eks. opstå, hvis din medarbejder med kort varsel bliver sygemeldt, skal på orlov, fratræder sin stilling m.m. Det kan også være ved planlagt fravær som f.eks. en barselsorlov.
Udgangspunket er, at der er flere opgaver end hænder i din regnskabsfunktion, og du har brug for kompetent assistance, der kan træde til og tage fat med det samme.
Så er det en god ide med en vikar bogholder fra Azets.