top banner image
 
 
 

Løn og HR i Azets Cozone

Azets er Danmarks største udbyder inden for outsourcing af lønadministration. Gennem 25 år har vi varetaget lønadministration for flere tusinde virksomheder i alle brancher og i hele Danmark.

Med portalen Azets Cozone har du og dine medarbejdere et utal af muligheder og fordele.

Hvad kan du i Azets Cozone?

Når Azets varetager jeres lønadministration, kan portalen Azets Cozone bidrage til at effektivisere samarbejdet og informationsflowet mellem jer og os. I portalen findes mange fordele for både leder og medarbejder:

  • I får en krypteret kommunikationsportal, -en fordel i forhold til GDPR
  • Med self-service kan medarbejdere registrere timer/fravær og søge om ferie
  • Ledere kan godkende tidsrapporter
  • Medarbejdere har altid overblik over feriesaldi
  • For ledere er det muligt at få et hurtigt overblik over ferie og fravær
  • Registrering og godkendelse af kørsel, diæter, udlæg mv.
  • Medarbejdere har adgang til et arkiv med lønsedler





Enkel og smidig kommunikation

Med Azets Cozone får I et værktøj, som forenkler godkendelsesflow og kommunikation mellem leder og medarbejder og mellem jer og Azets. F.eks. udveksles grundlaget for lønudbetalingerne effektivt gennem Azets Cozone.

Nem adgang til centrale løndata

Gennem Azets Cozone får ledere nem adgang til centrale løndata, som ferie og fravær. Medarbejdere kan nemt finde deres egne data, herunder aktuel feriesaldo, og har et arkiv over deres lønsedler i portalen.

Øget kontrol med lønbehandlingen

Med Azets Cozone har I fuld kontrol over lønbehandlingen. Alt er tilgængeligt på en tydelig og overskuelig måde, og med få klik kan du komme i kontakt med jeres lønkonsulent hos Azets.

Fordele ved at få ekstern assistance til lønadministration

  • Reduceret sårbarhed- I får tilgang til et dedikeret team af lønkonsulenter og skal ikke bekymre jer om fravær, ferie eller personaleændringer.
  • Øget fleksibilitet - Vi tilbyder standardiserede løsninger med mulighed for tilpasninger, afhængig af overenskomst, branche, størrelse mv.
  • Lønadministration af høj kvalitet og tid tiden – hver gang. Alle vores lønkonsulenter topprofessionelle og eksperter inden for deres felt. Vi har styr på alle regler omkring løn, pension, HR, virksomhedsøkonomi og skat.
  • Vores lønkonsulenter er også eksperter i den regnskabsmæssige del af lønadministration som f.eks. afstemninger (E-indkomst, feriepengeforpligtelse, afstemning af løn vs. økonomisystem).
  • Enklere, tydeligere, lettere - Vi tilbyder gennemskuelige prismodeller og en smidig assistance. Ved at outsource regnskab og løn bliver vi jeres økonomiafdeling, lønkonsulenter og HR-personale. Alt i én løsning.

Fordele ved Azets Cozone-app'en

Med Azets Cozone-app'en har både medarbejder og leder overblikket ved hånden.

  • Timelønnede kan nemt og enkelt registrere timer
  • Det er hurtigt at tjekke lønseddel og feriesaldo
  • Udlæg, kørsel og diæter kan registreres
  • Leder kan med få klik godkende/afvise timer, udlæg mv.

Ønsker du mere info?

Ønsker du mere information om Azets Cozone eller om, hvordan Azets kan assistere din virksomhed? Udfyld formularen til højre, og så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at kontakte os på:

Tlf. 70 232 232

Kontakt Azets vedrørende regnskab

Bestil demo

Ja, vær venlig at håndtere min anmodning. Jeg accepterer, at Azets modtager og gemmer mine kontaktoplysninger i overensstemmelse med Privacy Statement

Ja tak, jeg vil gerne tilmeldes nyhedsbrevet fra Azets. Jeg kan til enhver tid afmelde mig igen.